Moet ook gebeuren.quote:Op zondag 28 december 2025 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Jeetje, er worden morgen weer veel pallets gesorteerd.
Randstadproblemengenotquote:Op zondag 28 december 2025 23:13 schreef leolinedance het volgende:
Straks de auto nog ophalen bij een oplaadpunt aan de andere kant van de wijk
Ik rij een 17 jaar oude benzineauto die 1 op 10 rijdt, mij pakken ze niet!quote:Op zondag 28 december 2025 23:13 schreef leolinedance het volgende:
Je auto naar een pomp rijden en daar voltanken lijkt me veel handiger.quote:Op zondag 28 december 2025 23:13 schreef leolinedance het volgende:
Inderdaad, beetje in het ritme voor O&N komen, tot de ochtend knallenquote:Op zondag 28 december 2025 23:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lijkt me bijzonder onverstandig om nu al naar bed te gaan.
Of naar die van iemand andersquote:Op zondag 28 december 2025 23:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Merk kijkt echt iedere, iedere keer om naar zijn familie.
Tja, voor je het weet zijn die weggevoerd.quote:Op zondag 28 december 2025 23:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Merk kijkt echt iedere, iedere keer om naar zijn familie.
Lang verhaal, iets van een leaseauto en nog geen tankpas hebben maar wel een oplaaddruppel. Dus voltanken gaat nog even niet. Tenzij ik zelf betaal, maar dat gaan we dus mooi niet doen want betaal al genoeg!!!quote:Op zondag 28 december 2025 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je auto naar een pomp rijden en daar voltanken lijkt me veel handiger.
Vandaag komt hij er wel mee weg, maar op deze manier ga je niet heel ver komenquote:Op zondag 28 december 2025 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
MVG mist toch net iets te veel dubbeltjes. Dit gaat hem opbreken.
Stelling:quote:Op zondag 28 december 2025 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
MVG mist toch net iets te veel dubbeltjes. Dit gaat hem opbreken.
En ook een hele andere fanmevrouwquote:Op zondag 28 december 2025 23:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Merk had 14 jaar geleden echt een heel andere worp.
Stukje Daphnequote:Op zondag 28 december 2025 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En ook een hele andere fanmevrouw
Het DRT-bad blijft nochtans prima op temperatuur.quote:Op zondag 28 december 2025 23:26 schreef vul_maar_in het volgende:
Het begon wel ok maar hier word ik niet warm van.
100%quote:Op zondag 28 december 2025 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maikol gaat ook wel beter spelen tegen een goede tegenstander. Gando volgend ronde wordt spektakel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |