Omdat Nolles.quote:Op maandag 29 december 2025 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom doet Nolles alsof Doets zwaar de underdok is?
Nou ja, de een is echt een tyfusmongool en de ander is Justin Hoodquote:Op maandag 29 december 2025 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoedenact bij zowel Hood als Heta MIN MIN MIN
Hood is nieuw dus dan pikken we het nog.quote:Op maandag 29 december 2025 13:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, de een is echt een tyfusmongool en de ander is Justin Hood
Wat is er erg aan een hoed?quote:Op maandag 29 december 2025 13:49 schreef mitt het volgende:
[..]
Hood is nieuw dus dan pikken we het nog.
Toch vind ik een hoedenact minder erg als je achternaam Hood isquote:Op maandag 29 december 2025 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoedenact bij zowel Hood als Heta MIN MIN MIN
Geen idee, ik heb er geen last van. Maar bij Heta is het blijkbaar schijtvervelend.quote:
Omdat Heta het doet om zijn gebrek aan charme te maskeren.quote:Op maandag 29 december 2025 13:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er geen last van. Maar bij Heta is het blijkbaar schijtvervelend.
Is gewoon omdat 'men' bij Fok!Darts besloten heeft om Heta te haten.quote:Op maandag 29 december 2025 13:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er geen last van. Maar bij Heta is het blijkbaar schijtvervelend.
Niet aan Victor Reinierquote:Op maandag 29 december 2025 13:48 schreef The_Undertone het volgende:
moet altijd aan Viktor Verhulst denken als ik Meikle zie.
Door dit verhaal herinner ik mij dat @maxi-mus en ik anti-Hood waren tijdens Q skoelquote:Justin Hood: “I’m a lazy player to be fair, I could have done this three or four years ago if I was playing more, but now I’m going to put my all into it and be a world champion in three years. I want to earn enough money to buy a Chinese restaurant.” (via @OfficialPDC)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |