MUTEquote:Op maandag 29 december 2025 10:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wout Weghorst vanmiddag in de studio😍😍😍😍.
quote:
Wout is een patiënt WINNAARquote:In de dagen voor NEC-thuis wekt Weghorst grote ergernis bij zijn medespelers op het trainingsveld van De Toekomst. De spits gaat als een wilde tekeer om de boel zogezegd ‘op scherp’ te zetten.
Het leidt tot een opstootje en gedoe. Ploeggenoten en Farioli wijzen Weghorst op het risico van blessures, waarna de spits boos het veld afbeent.
quote:Op maandag 29 december 2025 10:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Samen met Bart Nolles en Jerry Hendriks, jawel!quote:Op maandag 29 december 2025 10:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De gestoorde depressieveling gisteren vertrokken en we halen de volgende borderliner weer binnen in de studio
Toch nog een stukje balustrade op deze sinistere brug.quote:Op maandag 29 december 2025 11:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vanavond wel Kees Kwakman en Koert Westerman.
Wel een ander soort druk, nu. Hopelijk wordt hem dat niet fataal. Grootste wedstrijd in zijn leven op een van de meest beruchte podia, voor het eerst de favorietenrol.quote:Op maandag 29 december 2025 08:42 schreef Szura het volgende:
Als Hood nu een wanprestatie levert en met 85 eruit vliegt, trekken we met hooivorken naar Ellie Pellie
quote:Op maandag 29 december 2025 11:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Samen met Bart Nolles en Jerry Hendriks, jawel!
En een heel andere speler. Mikkel is wel eentje die in je hoofd gaat zitten met zijn trage worp en dooie negatieve uitstraling. Een soort wederopkomst van Justin Pipe.quote:Op maandag 29 december 2025 11:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wel een ander soort druk, nu. Hopelijk wordt hem dat niet fataal. Grootste wedstrijd in zijn leven op een van de meest beruchte podia, voor het eerst de favorietenrol.
Worden we hier vertegenwoordigd door onze DolfIsBestOke @GurneyIsBestOke?quote:Komende editie marathon van Amsterdam binnen een week uitverkocht
Ongeacht wat er met Hood v Meikle gebeurt, ben ik wel tevreden met het nieuwe format. Spelers komen er niet meer van af met smoesjes. Als je kut bent, ga je gewoon door de trechter.quote:Op maandag 29 december 2025 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En een heel andere speler. Mikkel is wel eentje die in je hoofd gaat zitten met zijn trage worp en dooie negatieve uitstraling. Een soort wederopkomst van Justin Pipe.
Best of 7 is gelukkig wel een flink format.
quote:Op maandag 29 december 2025 10:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kolere, ze doen wel aan klantenbinding daar hè.quote:Op maandag 29 december 2025 11:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Samen met Bart Nolles en Jerry Hendriks, jawel!
Vanavond wel Kees Kwakman en Koert Westerman.
Nee, ik ren gewoon weer Rotterdam. Na april ga ik weer verder kijken wat mijn volgende doel wordt.quote:Op maandag 29 december 2025 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Worden we hier vertegenwoordigd door onze DolfIsBestOke @:GurneyIsBestOke?
Ik baal wel stevig van waar Gurney en Greaves terecht kwamen, maar dat is meer pech van de loting dan iets anders.quote:Op maandag 29 december 2025 11:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ongeacht wat er met Hood v Meikle gebeurt, ben ik wel tevreden met het nieuwe format. Spelers komen er niet meer van af met smoesjes. Als je kut bent, ga je gewoon door de trechter.
Daarbij aangetekend dat een international qualifier-list met Harrysson, Manby, Greaves wel iets is wat we volgend jaar wellicht niet meer hebben. Dus hopen dat er weer nieuwe goden opstaan.
Ja, dat is een lullig eerstejaarseffect voor goede nieuwe tourkaarthouders. Volgend jaar zijn we wel aardig wat troep kwijt uit de top-40 die in het absurde 2024 profiteerden. Dat geeft rust.quote:Op maandag 29 december 2025 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik baal wel stevig van waar Gurney en Greaves terecht kwamen, maar dat is meer pech van de loting dan iets anders.
Bovendien vind ik dat de top 32 op de opgeschoonde Pro Tour OoM aan de ‘linkerkant’ moeten komen de eerste ronde, net zoals vroeger. Mikkel en Hurrell, spelers die volgens het oude systeem niet eens geplaatst zouden zijn, profiteren daar nu van met een ‘makkelijke’ loting, terwijl Brooks of Sedlacek echt pech hadden.
Al die voetbalanalisten moeten nog even een extra zakcentje verdienen tijdens de winterstop.quote:Op maandag 29 december 2025 12:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kolere, ze doen wel aan klantenbinding daar hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |