De zwartste pot.quote:Op maandag 29 december 2025 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
de_boswachter die andere mensen voor totaalidioten uitmaakt.
Mensen zonder emoties bestaan niet. Tenzij je manisch of ander geestelijke wanorde hebt.quote:Op maandag 29 december 2025 21:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mensen zonder emoties zijn niet gelijk totaalidioten.
Huh. Dat was ik nie.quote:Op maandag 29 december 2025 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
de_boswachter die andere mensen voor totaalidioten uitmaakt.
True makker.quote:Op maandag 29 december 2025 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mensen zonder emoties bestaan niet. Tenzij je manisch of ander geestelijke wanorde hebt.
Laat ze je panini plaatjes zien.quote:Op maandag 29 december 2025 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Als Searle Wereldkampioen wordt gaat hij zijn pijlen waarschijnlijk niet meteen wegggooien.
Als ik morgen drie lekkere mokkels om me heen heb ga ik waarschijnlijk de avondsessie R4 ook missen.
Erg onwaarschijnlijke scenaria
Hoe lang niet geneukt?quote:Op maandag 29 december 2025 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Als Searle Wereldkampioen wordt gaat hij zijn pijlen waarschijnlijk niet meteen wegggooien.
Als ik morgen drie lekkere mokkels om me heen heb ga ik waarschijnlijk de avondsessie R4 ook missen.
Ja, wel met VPNquote:Op maandag 29 december 2025 21:24 schreef polderturk het volgende:
Is het dartsen gratis te bekijken op de Belg?
‘Mijn hobby is mijn panini plakboek van dartsspelers’quote:Op maandag 29 december 2025 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat ze je panini plaatjes zien.
Hij heeft dan ook niet death metal als bijnaam he?quote:Op maandag 29 december 2025 21:24 schreef heywoodu het volgende:
Wel een beetje jammer dat iemand met Heavy Metal als bijnaam (ja, ik weet het, zijn darts) opkomt met zo'n tam deuntje.
Jaquote:Op maandag 29 december 2025 21:24 schreef polderturk het volgende:
Er doen geen Belgen meer meequote:Op maandag 29 december 2025 21:24 schreef polderturk het volgende:
Allang besproken.quote:Op maandag 29 december 2025 21:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
dan doe ik het zelf wel:
[ afbeelding ]
Zeker als je je boek per ongeluk openklapt op James Hurrell...quote:Op maandag 29 december 2025 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Mijn hobby is mijn panini plakboek van dartsspelers’
Als je daarna nog van bil gaat, heb je wel heel zieke charme (of betaal je een hoop geld)
Ik heb al anderhalve week niet geneukt.quote:Op maandag 29 december 2025 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Mijn hobby is mijn panini plakboek van dartsspelers’
Als je daarna nog van bil gaat, heb je wel heel zieke charme (of betaal je een hoop geld)
Gelukkig heb je je stickerboek.quote:Op maandag 29 december 2025 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb al anderhalve week niet geneukt.
Bunting is sowieso wat teveel in zichzelf gaan geloven.quote:Op maandag 29 december 2025 21:26 schreef Szura het volgende:
Ik heb me echt doodgeërgerd aan Bunzing die vorige pot tegen Hurl, misschien kwam dat ook omdat ik aardig wat bier in m’n mik had maar toch
Amateur.quote:Op maandag 29 december 2025 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als jij morgen drie lekkere mokkels om je heen hebt zit je hoogstwaarschijnlijk vast ouwe reus.quote:Op maandag 29 december 2025 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Met z'n dertig-in-een-dozijn kutnummer.quote:Op maandag 29 december 2025 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bunting is sowieso wat teveel in zichzelf gaan geloven.
Met z’n kut Sia opkomstquote:Op maandag 29 december 2025 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah daarom ben je zo geprikkeld.quote:Op maandag 29 december 2025 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar in de Premier League laat hij iedere keer niks zien.quote:Op maandag 29 december 2025 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook misschien de laatste partij, maar geen idee of ik dat redquote:Op maandag 29 december 2025 21:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ook niet, of misschien deels.
Volgorde?quote:Op maandag 29 december 2025 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
@:wereldgozer programma is bekend, alle vlaggetjes in den avond.
Wat is er zo belangrijk maat.quote:Op maandag 29 december 2025 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook misschien de laatste partij, maar geen idee of ik dat red
quote:
Stukje hypequote:Op maandag 29 december 2025 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
@:wereldgozer programma is bekend, alle vlaggetjes in den avond.
Uitje naar Hilversumquote:Op maandag 29 december 2025 21:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is er zo belangrijk maat.
Flink gaan kuchen, CORRED.quote:
Top2000 café?!?quote:
Jawelquote:Op maandag 29 december 2025 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toch niet naar……. neeeeeeeeeeeeeeee
Hup Gando. @Anneloosquote:Op maandag 29 december 2025 21:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Manby v Van Veen
Van Gerwen v Anderson
Humphries v Doets
#meelezenquote:Op maandag 29 december 2025 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Wedstrijd meer gespeeld? Pardon? Dit is R4
Soms moet je een gokje nemenquote:Op maandag 29 december 2025 21:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je wist toch dat er dartsen was, behoorlijk risico genomen.
Ik zal op tijd proberen te zijn voor vGerwen vs Anderson.quote:Op maandag 29 december 2025 21:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Manby v Van Veen
Van Gerwen v Anderson
Humphries v Doets
We bidden voor Harrysson en Manby.quote:Op maandag 29 december 2025 21:34 schreef Szura het volgende:
@:alaphilippe_ ik zie dat de vervelende Owen nu virtueel 64e staat, met nog kans dat hij gaat zakken
HOLLANDSE AVONDquote:Op maandag 29 december 2025 21:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Manby v Van Veen
Van Gerwen v Anderson
Humphries v Doets
Gebbetje maat.quote:
Koert gaat vanaf vandaag alle avonden doen.quote:Op maandag 29 december 2025 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HOLLANDSE AVOND
Hopelijk met KOERT
Bart, Jerry en Raybarquote:Op maandag 29 december 2025 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HOLLANDSE AVOND
Hopelijk met KOERT
Koert is erbij!quote:Op maandag 29 december 2025 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HOLLANDSE AVOND
Hopelijk met KOERT
Wat is daar zo bijzonder aan als ik vragen mag?quote:
quote:Like Alert
29-12-2025 @ 21:38:23
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #92 Kerstmarktgenot"
Was een grapjequote:Op maandag 29 december 2025 21:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Oh ik meende dat hij zei de avondsessies mee zou pakken, my bad.
Ja toch wel he? Dacht al ben ik nou gek?quote:Op maandag 29 december 2025 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Koert gaat vanaf vandaag alle avonden doen.
Ja je hep gelijk hoor.quote:Op maandag 29 december 2025 21:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja toch wel he? Dacht al ben ik nou gek?
Marcel Maijer, die kale van de Bankzitters en die PSV-downie.quote:
Ons Wim postte gisteren die tweet.quote:Op maandag 29 december 2025 21:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja toch wel he? Dacht al ben ik nou gek?
Qua IQ?quote:Op maandag 29 december 2025 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Micky vd Ven lijkt op Rico Verhoeven
Appie gasolina?quote:Op maandag 29 december 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Marcel Maijer, die kale van de Bankzitters en die PSV-downie.
Die downie die ze naast Jerry hadden gezet de middagsessie voor kerstavond.quote:Op maandag 29 december 2025 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
PSV-downie is wel een heel breed begrip
Wie was dat eigenlijk?quote:Op maandag 29 december 2025 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die downie die ze naast Jerry hadden gezet de middagsessie voor kerstavond.
I know.quote:Op maandag 29 december 2025 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die downie die ze naast Jerry hadden gezet de middagsessie voor kerstavond.
Kunnen we vroeg met z'n allen naar het Top2000 topic!quote:Op maandag 29 december 2025 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit wordt wel weer vroeg in de avond, allen.
quote:Op maandag 29 december 2025 21:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kunnen we vroeg met z'n allen naar het Top2000 topic!
Eerst tegen Clayton of Harrysson.quote:Op maandag 29 december 2025 21:49 schreef mitt het volgende:
Jammer dat Searle tegen Littler moet straks.
@R-woud93 heeft wat tips gegeven hoe laat te kijken. Een Fokker is wel te herkennen lijkt mequote:
Dat denk ik niet nee, maar in de auto kijk ik wel via de telefoonquote:Op maandag 29 december 2025 21:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zenden ze dat daar niet uit?
Geen tijdenquote:Op maandag 29 december 2025 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heeft iemand een plaatje van de definitieve verdeling voor morgen gezien?
Daar laat ik mij natuurlijk niet over uitquote:Op maandag 29 december 2025 21:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
@:R-woud93 heeft wat tips gegeven hoe laat te kijken. Een Fokker is wel te herkennen lijkt me
Clayton - Searle wordt het eerste potje van 2026.quote:Op maandag 29 december 2025 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eerst tegen Clayton of Harrysson.
Ohja droomde al te ver. Halve finale zou prachtig zijn voor Searle.quote:Op maandag 29 december 2025 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eerst tegen Clayton of Harrysson.
Ja, zelfde als vandaag dan he?quote:Op maandag 29 december 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja nee dat bedoel ik dus met definitieve verdeling henkie
Door in zijn voorgaande wedstrijden beter te spelen.quote:Op maandag 29 december 2025 21:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Hoe is die Hurrel hier beland? die gooit 87 gemiddeld ofzo
quote:Op maandag 29 december 2025 21:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Door in zijn voorgaande wedstrijden beter te spelen.
Met de shuttlebus van zijn hotelquote:Op maandag 29 december 2025 21:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Hoe is die Hurrel hier beland? die gooit 87 gemiddeld ofzo
Die WEL op tijd kwamquote:Op maandag 29 december 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met de shuttlebus van zijn hotel
Wij kijken wel wie er pitchers staat te tankenquote:Op maandag 29 december 2025 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar laat ik mij natuurlijk niet over uit
Werkt dat in Oostenrijk ook zo? Aangezien mijn Duitslandtrip van volgende week klaarblijkelijk een Oostenrijktrip wordt, en ik wel graag wat lekkers zou eten en drinkenquote:Op maandag 29 december 2025 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan gewoon ff pissen hier. Tekstdocumentje "BEN ZO TERUG 21:55" en een nieuwe Paulander bestellen en alles komt goedGaaf land jonge #Markrutte
Allen een Searle kapsel.quote:Op maandag 29 december 2025 21:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
@:R-woud93 heeft wat tips gegeven hoe laat te kijken. Een Fokker is wel te herkennen lijkt me
Die leeft tenminste nog! Groetjes, Callan.quote:Op maandag 29 december 2025 21:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Moet z'n opa in de senioren league aan de bak.
Kun je nagaan wat teveel drank met een mens doet.quote:
Hoe duur is zo'n glaasje bier daar?quote:Op maandag 29 december 2025 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan gewoon ff pissen hier. Tekstdocumentje "BEN ZO TERUG 21:55" en een nieuwe Paulander bestellen en alles komt goedGaaf land jonge #Markrutte
7 Ekkies.quote:Op maandag 29 december 2025 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe duur is zo'n glaasje bier daar?
Deze grap is net zo emotieloos als Nouriquote:Op maandag 29 december 2025 21:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nouri glijdt in vaste vorm zo weg.
Kabinet Jetten 1 doet geen zak. @RamboDirkquote:Op maandag 29 december 2025 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
7 Ekkies.
In Valkenburg betaal je 10
Akkoord.quote:Op maandag 29 december 2025 22:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tuesday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
Round Four x3
Luke Woodhouse v Krzysztof Ratajski
Jonny Clayton v Andreas Harrysson
Justin Hood v Josh Rock
Evening Session (1900 GMT)
Round Four x3
Charlie Manby v Gian van Veen
Michael van Gerwen v Gary Anderson
Luke Humphries v Kevin Doets
Deed @Dr_Flash afgelopen nacht ook bij z’n Duitse eurohoertjequote:Op maandag 29 december 2025 22:01 schreef heywoodu het volgende:
"Even vragen of 'ie erin zit, dat zit 'ie."
sowquote:Op maandag 29 december 2025 22:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Deed @:dr_flash afgelopen nacht ook bij z’n Duitse eurohoertje
Wel redelijk in vorm jaquote:Op maandag 29 december 2025 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
searle is wel op de brommer he? Tegen Schindler speelde hij ook best aardig meen ik
Nee joh maatje. da's werk voor poepzor, bowa en jouw slag volkquote:
Cumbek incoming!quote:Op maandag 29 december 2025 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn kat die op Searle lijkt (ook bijna blind en zit veel in de vuilnisbak) wordt plots onrustig
Ja, maar eigenlijk mogen ze er beide wel uit deze rondequote:Op maandag 29 december 2025 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
searle is wel op de brommer he? Tegen Schindler speelde hij ook best aardig meen ik
Hopelijk doet hij voorzichtig met vuurwerk.quote:Op maandag 29 december 2025 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Searle op Nieuwjaarsdag, we maken wat mee
Searle kijken met een flinke kater, flopshowquote:Op maandag 29 december 2025 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mooi toch!quote:Op maandag 29 december 2025 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gaat over wie wie wie en wie heen?quote:Op maandag 29 december 2025 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Searle de nieuwe nummer 13 van de wereld allen
Asp, Schindler en Ross S.quote:Op maandag 29 december 2025 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat over wie wie wie en wie heen?
https://www.dartsrankings.com/quote:Op maandag 29 december 2025 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat over wie wie wie en wie heen?
De PL lonkt.quote:Op maandag 29 december 2025 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Noord-Ierse kabel?quote:Op maandag 29 december 2025 21:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
HEY WAT DOET JOHN O'SHEA DAAR @:WIMDERON
Beste sportfoto ooit dit. Moet er elke keer weer van glimlachen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Noord-Ierse kabel?
[ afbeelding ]
Mwaquote:Op maandag 29 december 2025 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan juich jij maar mooi voor die groene mongool.
Winnen van een matige Landman, Dolan, Schindler en Hurrell, staat gewoon gelijk aan een majorwinst.quote:Op maandag 29 december 2025 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Doets is tot dusver niet meer dan een luxe uitvoering van Hempel.quote:Op maandag 29 december 2025 17:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat hij wel een beetje pech heeft gehad dat de Euro Tour-opzet pittiger en pittiger is geworden. Maar het is wel een vreemde patriot.
Dat is ook best raar. Maar één kwartfinale op een major de afgelopen vier jaar.quote:Op maandag 29 december 2025 22:18 schreef heywoodu het volgende:
Koert die doet alsof het heel raar is dat Searle in de kwartfinale staat.
Echte WK-spelertquote:Op maandag 29 december 2025 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is ook best raar. Maar één kwartfinale op een major de afgelopen vier jaar.
$darter heeft een tattoo van een ankerquote:Op maandag 29 december 2025 22:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Beetje grappen maken over handicaps ik vind het niet kunnen.
quote:Op maandag 29 december 2025 22:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Doets is tot dusver niet meer dan een luxe uitvoering van Hempel.
Maar in principe had hij alleen Bunting als grote naam in zijn deel en die heeft hij zelf niet eens getroffen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is ook best raar. Maar één kwartfinale op een major de afgelopen vier jaar.
In z’n zaak binnenkort iig niet meer.quote:Op maandag 29 december 2025 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brandt er nog licht boven bij Cross?
Ja want hij is elektricienquote:Op maandag 29 december 2025 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brandt er nog licht boven bij Cross?
Daarmee kwetst hij ons allen, gehandicapt zijn is een vereiste hier.quote:Op maandag 29 december 2025 22:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Beetje grappen maken over handicaps ik vind het niet kunnen.
Wright heeft toch altijd lopen switchen? Toen hij problemen kreeg met galstenen had hij een dipje en werd het wat wisselvalliger, maar zijn huidige ineenstorting valt puur samen met zijn kennismaking met mounjaro.quote:Op maandag 29 december 2025 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er is een tijd van komen en gaan. Extreem genoten van Wright in 2021, maar het houdt op een gegeven moment op. Al dat gekloot van mentaal labiele spelers met hun materiaal word je dood- en doodmoe van. Darten is mentaal. Alsof het aan je pijlen ligt dat je opeens minder presteert.
En als ik driekwart hier totaalidioten noem is daar blijkbaar wat mis meequote:Op maandag 29 december 2025 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daarmee kwetst hij ons allen, gehandicapt zijn is een vereiste hier.
Eigenlijk ook niet, nog nooit voorbij de L16 gekomen tot dit jaar.quote:
Wellicht is dat jouw handicap.quote:Op maandag 29 december 2025 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als ik driekwart hier totaalidioten noem is daar blijkbaar wat mis mee
Ja je kunt prima een totaalidioot zijn zonder handicaps...quote:Op maandag 29 december 2025 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als ik driekwart hier totaalidioten noem is daar blijkbaar wat mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |