De zwartste pot.quote:Op maandag 29 december 2025 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
de_boswachter die andere mensen voor totaalidioten uitmaakt.
Mensen zonder emoties bestaan niet. Tenzij je manisch of ander geestelijke wanorde hebt.quote:Op maandag 29 december 2025 21:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mensen zonder emoties zijn niet gelijk totaalidioten.
Huh. Dat was ik nie.quote:Op maandag 29 december 2025 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
de_boswachter die andere mensen voor totaalidioten uitmaakt.
True makker.quote:Op maandag 29 december 2025 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mensen zonder emoties bestaan niet. Tenzij je manisch of ander geestelijke wanorde hebt.
Laat ze je panini plaatjes zien.quote:Op maandag 29 december 2025 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Als Searle Wereldkampioen wordt gaat hij zijn pijlen waarschijnlijk niet meteen wegggooien.
Als ik morgen drie lekkere mokkels om me heen heb ga ik waarschijnlijk de avondsessie R4 ook missen.
Erg onwaarschijnlijke scenaria
Hoe lang niet geneukt?quote:Op maandag 29 december 2025 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Als Searle Wereldkampioen wordt gaat hij zijn pijlen waarschijnlijk niet meteen wegggooien.
Als ik morgen drie lekkere mokkels om me heen heb ga ik waarschijnlijk de avondsessie R4 ook missen.
Ja, wel met VPNquote:Op maandag 29 december 2025 21:24 schreef polderturk het volgende:
Is het dartsen gratis te bekijken op de Belg?
‘Mijn hobby is mijn panini plakboek van dartsspelers’quote:Op maandag 29 december 2025 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat ze je panini plaatjes zien.
Hij heeft dan ook niet death metal als bijnaam he?quote:Op maandag 29 december 2025 21:24 schreef heywoodu het volgende:
Wel een beetje jammer dat iemand met Heavy Metal als bijnaam (ja, ik weet het, zijn darts) opkomt met zo'n tam deuntje.
Jaquote:Op maandag 29 december 2025 21:24 schreef polderturk het volgende:
Er doen geen Belgen meer meequote:Op maandag 29 december 2025 21:24 schreef polderturk het volgende:
Allang besproken.quote:Op maandag 29 december 2025 21:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
dan doe ik het zelf wel:
[ afbeelding ]
Zeker als je je boek per ongeluk openklapt op James Hurrell...quote:Op maandag 29 december 2025 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Mijn hobby is mijn panini plakboek van dartsspelers’
Als je daarna nog van bil gaat, heb je wel heel zieke charme (of betaal je een hoop geld)
Ik heb al anderhalve week niet geneukt.quote:Op maandag 29 december 2025 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Mijn hobby is mijn panini plakboek van dartsspelers’
Als je daarna nog van bil gaat, heb je wel heel zieke charme (of betaal je een hoop geld)
Gelukkig heb je je stickerboek.quote:Op maandag 29 december 2025 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb al anderhalve week niet geneukt.
Bunting is sowieso wat teveel in zichzelf gaan geloven.quote:Op maandag 29 december 2025 21:26 schreef Szura het volgende:
Ik heb me echt doodgeërgerd aan Bunzing die vorige pot tegen Hurl, misschien kwam dat ook omdat ik aardig wat bier in m’n mik had maar toch
Amateur.quote:Op maandag 29 december 2025 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als jij morgen drie lekkere mokkels om je heen hebt zit je hoogstwaarschijnlijk vast ouwe reus.quote:Op maandag 29 december 2025 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Met z'n dertig-in-een-dozijn kutnummer.quote:Op maandag 29 december 2025 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bunting is sowieso wat teveel in zichzelf gaan geloven.
Met z’n kut Sia opkomstquote:Op maandag 29 december 2025 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bunting is sowieso wat teveel in zichzelf gaan geloven.
Ah daarom ben je zo geprikkeld.quote:Op maandag 29 december 2025 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |