Alsof Rock hem had moeten laten winnen ofzoquote:Op maandag 29 december 2025 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral zijn reactie op Rock was erg onsportief.
Tsja, sommige mensen geven wel om een ander. Dat gebeurt. Snap jij niet, dat kan.quote:Op maandag 29 december 2025 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Op je 27e nog zo naar de tyfus zijn vanwege je opa. Dan krijg je een zwaar leven hoor, vriend.
Je ontneemt hem op zo'n manier ook een stukje welverdiende glans ja.quote:Op maandag 29 december 2025 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral zijn reactie op Rock was erg onsportief.
Ze zijn dan ook goede vrienden.quote:Op maandag 29 december 2025 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Rock zelf had meer medeleven met Rydz dan driekwart van het topic hier
We zijn recht door zeequote:Op maandag 29 december 2025 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Rock zelf had meer medeleven met Rydz dan driekwart van het topic hier
Oude mensen gaan dood. Tja, het is wat. Denk niet dat opa hier nog veel meer aan heeftquote:Op maandag 29 december 2025 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat moet het leven heerlijk simpel zijn als je zo makkelijk iedereen kunt beoordelen/veroordelen
Wellicht ook wat teveel meegemaakt op al veel jongere leeftijd om heel lang stil te staan bij iemand zijn dode opa.quote:
Hebben morgenmiddag al twee floppersquote:Op maandag 29 december 2025 21:13 schreef PSVCL het volgende:
Searl tegen Hurl had in de middag gemoeten .. affiche van niks
Oke dan weet ik dat nu.quote:Op maandag 29 december 2025 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen geven wel om een ander. Dat gebeurt. Snap jij niet, dat kan.
Ik was meer in shock van een plotseling overlijden van achterfamilie dan van mijn norse opa 12 jaar geleden. Echte rouw heb ik nog nooit gevoeld.quote:Op maandag 29 december 2025 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht ook wat teveel meegemaakt op al veel jongere leeftijd om heel lang stil te staan bij iemand zijn dode opa.
D Trumpquote:Op maandag 29 december 2025 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welke oude mensen willen jullie graag zien doodgaan?
Putin en Derksenquote:Op maandag 29 december 2025 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Komt bij dat driekwart van het topic hier gewoon uit een stel totaalidioten bestaat.quote:
Mijn pedofiele buurmanquote:Op maandag 29 december 2025 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou niet bepaald huilen als de staatsbegrafenis van D Trump en V Putin geregeld wordt.quote:Op maandag 29 december 2025 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
doe Xi-ping ook maar.quote:Op maandag 29 december 2025 21:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou niet bepaald huilen als de staatsbegrafenis van D Trump en V Putin geregeld wordt.
Mensen zonder emoties zijn niet gelijk totaalidioten.quote:Op maandag 29 december 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt bij dat driekwart van het topic hier gewoon uit een stel totaalidioten bestaat.
Mohamed bin Zayed Al Nahyanquote:Op maandag 29 december 2025 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb zo’n lange lijst dat het niet in een post pastquote:Op maandag 29 december 2025 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik voel mij niet aangesproken door deze postquote:Op maandag 29 december 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt bij dat driekwart van het topic hier gewoon uit een stel totaalidioten bestaat.
Ik heb helemaal geen zin in JD Vancequote:Op maandag 29 december 2025 21:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou niet bepaald huilen als de staatsbegrafenis van D Trump en V Putin geregeld wordt.
Ik welquote:Op maandag 29 december 2025 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken door deze post
Sowwwwwwquote:Op maandag 29 december 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, open inrichting.quote:Op maandag 29 december 2025 21:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe heb jij eigenlijk internet in de PI?
Nee er zijn nog meer totaalidioten, dat klopt.quote:Op maandag 29 december 2025 21:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mensen zonder emoties zijn niet gelijk totaalidioten.
quote:IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #91 Sneldarts"
West-Friesland is een stuk beterquote:Op maandag 29 december 2025 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, open inrichting.
Voor iemand die naar een kerstmarkt gaat (inclusief overnachting) vind ik dit een zeer gewaagde uitspraak. Maar je hebt wel gelijk jaquote:Op maandag 29 december 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat we vrienden warenquote:Op maandag 29 december 2025 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee er zijn nog meer totaalidioten, dat klopt.
quote:Op maandag 29 december 2025 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor iemand die naar een kerstmarkt gaat (inclusief overnachting) vind ik dit een zeer gewaagde uitspraak. Maar je hebt wel gelijk ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |