Ik geloof niet in ouja bordenquote:Op maandag 29 december 2025 21:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wie heb ik hier dan aan het ouja bord hangen?
Ja, heel kinderachtig gedoe dit. Manmanman.quote:Op maandag 29 december 2025 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
Bijt je dan in zo'n wedstrijd vast en knok in ieder geval, ik denk dat opa dat leuker had gevonden. Gooien moet je toch.
En nodig ze maar uit op FOK!quote:Op maandag 29 december 2025 21:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geef mijn nummer maar aan die dames.
Dit vind ik wat makkelijk gezegd. Mentale aspect van de mensheid blijft een wonderlijke wereld.quote:Op maandag 29 december 2025 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
Bijt je dan in zo'n wedstrijd vast en knok in ieder geval, ik denk dat opa dat leuker had gevonden. Gooien moet je toch.
Huh, dat gaat hard. Had niet echt door dat dit de laatste R32 was alquote:
Ja het is vanaf de bank natuurlijk simpel om te oordelen maar dit vind ik wel het andere uiterste.quote:Op maandag 29 december 2025 21:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit vind ik wat makkelijk gezegd. Mentale aspect van de mensheid blijft een wonderlijke wereld.
In theorie wellicht, maar natuurlijk reageert niet iedereen hetzelfde op rouw. Het is ook niet meer zo dat je nu iemand anders een plek ontneemt door wel te spelen.quote:Op maandag 29 december 2025 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
Op je 27e nog zo naar de tyfus zijn vanwege je opa. Dan krijg je een zwaar leven hoor, vriend.quote:Op maandag 29 december 2025 21:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit vind ik wat makkelijk gezegd. Mentale aspect van de mensheid blijft een wonderlijke wereld.
Vooral zijn reactie op Rock was erg onsportief.quote:Op maandag 29 december 2025 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het is vanaf de bank natuurlijk simpel om te oordelen maar dit vind ik wel het andere uiterste.
Och, ik ga niet oordelen over hoe iemand met rouw omgaat. We weten alleen dat zijn opa overleden is en hij het daar moeilijk mee heeft. Niet hoe zijn opa een rol in zijn leven heeft gespeeld.quote:Op maandag 29 december 2025 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het is vanaf de bank natuurlijk simpel om te oordelen
Wat moet het leven heerlijk simpel zijn als je zo makkelijk iedereen kunt beoordelen/veroordelenquote:Op maandag 29 december 2025 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Op je 27e nog zo naar de tyfus zijn vanwege je opa. Dan krijg je een zwaar leven hoor, vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |