Ik was meer in shock van een plotseling overlijden van achterfamilie dan van mijn norse opa 12 jaar geleden. Echte rouw heb ik nog nooit gevoeld.quote:Op maandag 29 december 2025 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht ook wat teveel meegemaakt op al veel jongere leeftijd om heel lang stil te staan bij iemand zijn dode opa.
D Trumpquote:Op maandag 29 december 2025 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welke oude mensen willen jullie graag zien doodgaan?
Putin en Derksenquote:Op maandag 29 december 2025 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Komt bij dat driekwart van het topic hier gewoon uit een stel totaalidioten bestaat.quote:
Mijn pedofiele buurmanquote:Op maandag 29 december 2025 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou niet bepaald huilen als de staatsbegrafenis van D Trump en V Putin geregeld wordt.quote:Op maandag 29 december 2025 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
doe Xi-ping ook maar.quote:Op maandag 29 december 2025 21:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou niet bepaald huilen als de staatsbegrafenis van D Trump en V Putin geregeld wordt.
Mensen zonder emoties zijn niet gelijk totaalidioten.quote:Op maandag 29 december 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt bij dat driekwart van het topic hier gewoon uit een stel totaalidioten bestaat.
Mohamed bin Zayed Al Nahyanquote:Op maandag 29 december 2025 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb zo’n lange lijst dat het niet in een post pastquote:Op maandag 29 december 2025 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik voel mij niet aangesproken door deze postquote:Op maandag 29 december 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt bij dat driekwart van het topic hier gewoon uit een stel totaalidioten bestaat.
Ik heb helemaal geen zin in JD Vancequote:Op maandag 29 december 2025 21:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou niet bepaald huilen als de staatsbegrafenis van D Trump en V Putin geregeld wordt.
Ik welquote:Op maandag 29 december 2025 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken door deze post
Sowwwwwwquote:Op maandag 29 december 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, open inrichting.quote:Op maandag 29 december 2025 21:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe heb jij eigenlijk internet in de PI?
Nee er zijn nog meer totaalidioten, dat klopt.quote:Op maandag 29 december 2025 21:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mensen zonder emoties zijn niet gelijk totaalidioten.
quote:IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #91 Sneldarts"
West-Friesland is een stuk beterquote:Op maandag 29 december 2025 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, open inrichting.
Voor iemand die naar een kerstmarkt gaat (inclusief overnachting) vind ik dit een zeer gewaagde uitspraak. Maar je hebt wel gelijk jaquote:Op maandag 29 december 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat we vrienden warenquote:Op maandag 29 december 2025 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee er zijn nog meer totaalidioten, dat klopt.
quote:Op maandag 29 december 2025 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor iemand die naar een kerstmarkt gaat (inclusief overnachting) vind ik dit een zeer gewaagde uitspraak. Maar je hebt wel gelijk ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |