Werkt dat in Oostenrijk ook zo? Aangezien mijn Duitslandtrip van volgende week klaarblijkelijk een Oostenrijktrip wordt, en ik wel graag wat lekkers zou eten en drinkenquote:Op maandag 29 december 2025 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan gewoon ff pissen hier. Tekstdocumentje "BEN ZO TERUG 21:55" en een nieuwe Paulander bestellen en alles komt goedGaaf land jonge #Markrutte
Allen een Searle kapsel.quote:Op maandag 29 december 2025 21:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
@:R-woud93 heeft wat tips gegeven hoe laat te kijken. Een Fokker is wel te herkennen lijkt me
Die leeft tenminste nog! Groetjes, Callan.quote:Op maandag 29 december 2025 21:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Moet z'n opa in de senioren league aan de bak.
Kun je nagaan wat teveel drank met een mens doet.quote:
Hoe duur is zo'n glaasje bier daar?quote:Op maandag 29 december 2025 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan gewoon ff pissen hier. Tekstdocumentje "BEN ZO TERUG 21:55" en een nieuwe Paulander bestellen en alles komt goedGaaf land jonge #Markrutte
7 Ekkies.quote:Op maandag 29 december 2025 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe duur is zo'n glaasje bier daar?
Deze grap is net zo emotieloos als Nouriquote:Op maandag 29 december 2025 21:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nouri glijdt in vaste vorm zo weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |