Nog ff snel pakken voor 'dry-januari'quote:
Deze? https://www.smaakhuis.nl/(...)collab-ophiussa.htmlquote:Op maandag 29 december 2025 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geniet ervan maat
Ik drink de Polyghost van Ophius.
Ja, op zich wel, maar ik vind Cross zó vervelend om naar te kijken met zijn haperingen en alles steeds, hij haalt altijd al het ritme uit een wedstrijdquote:
Man man man. Ik ga voor mijn natste januari ooit.quote:Op maandag 29 december 2025 22:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nog ff snel pakken voor 'dry-januari'
Smaakt zeer goed inderdaad, niet vaak dat ik voor minder dan 7 eurie nog een goede NEIPA meeneem. Met mijn favoriete hop strataquote:Op maandag 29 december 2025 22:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[..]
Deze? https://www.smaakhuis.nl/(...)collab-ophiussa.html
4.1 op Untappd dus zal wel lekker zijn. Geniet ervan!
Dit is geil @de_boswachterquote:Op maandag 29 december 2025 22:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Man man man. Ik ga voor mijn natste januari ooit.
4e op rij alweerquote:Op maandag 29 december 2025 22:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja we doen allemaal weer een poging.quote:Op maandag 29 december 2025 22:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker man in al die Alpen-hostels of waar je ook belandt de komende tijd!quote:Op maandag 29 december 2025 22:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die ligt nu bij de graveur.quote:Op maandag 29 december 2025 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geef Littler die beker maar gewoon meteen.
De finale gaat nog wel een serieus potje wordenquote:Op maandag 29 december 2025 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geef Littler die beker maar gewoon meteen.
Airbnb's! Helemaal klemdrinken langs de kant, lekker man. Fuck alles.quote:Op maandag 29 december 2025 22:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker man in al die Alpen-hostels of waar je ook belandt de komende tijd!
quote:Op maandag 29 december 2025 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brandt er nog licht boven bij Cross?
Ach Woutquote:Op maandag 29 december 2025 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
De cross van vanmiddag was een stuk beter.
Littler denkt aan fifa spelen vanavondquote:Op maandag 29 december 2025 22:36 schreef vul_maar_in het volgende:
Littler is maar half met het potje bezig en gooit hem nog steeds aan flarden.
ooh volgende ronde dat zijn weer wat fifa packs!quote:Op maandag 29 december 2025 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Littler denkt aan fifa spelen vanavond
1 breekje en ik schrijf de pot nog niet helemaal af.quote:Op maandag 29 december 2025 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
oud WK Cross houdt zijn eigen leg en we rennen naar de krant
Steven Brunswijk al de deur uit?quote:Op maandag 29 december 2025 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is voorbij voordat mijn vriendin thuis is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |