Lekker man in al die Alpen-hostels of waar je ook belandt de komende tijd!quote:Op maandag 29 december 2025 22:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Man man man. Ik ga voor mijn natste januari ooit.
Die ligt nu bij de graveur.quote:Op maandag 29 december 2025 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geef Littler die beker maar gewoon meteen.
De finale gaat nog wel een serieus potje wordenquote:Op maandag 29 december 2025 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geef Littler die beker maar gewoon meteen.
Airbnb's! Helemaal klemdrinken langs de kant, lekker man. Fuck alles.quote:Op maandag 29 december 2025 22:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker man in al die Alpen-hostels of waar je ook belandt de komende tijd!
quote:Op maandag 29 december 2025 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brandt er nog licht boven bij Cross?
Ach Woutquote:Op maandag 29 december 2025 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
De cross van vanmiddag was een stuk beter.
Littler denkt aan fifa spelen vanavondquote:Op maandag 29 december 2025 22:36 schreef vul_maar_in het volgende:
Littler is maar half met het potje bezig en gooit hem nog steeds aan flarden.
ooh volgende ronde dat zijn weer wat fifa packs!quote:Op maandag 29 december 2025 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Littler denkt aan fifa spelen vanavond
1 breekje en ik schrijf de pot nog niet helemaal af.quote:Op maandag 29 december 2025 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
oud WK Cross houdt zijn eigen leg en we rennen naar de krant
Steven Brunswijk al de deur uit?quote:Op maandag 29 december 2025 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is voorbij voordat mijn vriendin thuis is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |