Ja dat kan want ooit heb ik het niet onaardig gevonden.quote:Op maandag 29 december 2025 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Enkele jaren geleden was het goed spul.
Karmeliet...koolzuurbommen.quote:Op maandag 29 december 2025 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Westmalle en Karmeliet eigenlijk een stuk beter
Maar ja, Affligem Tripel is lekker budget en eenvoudig.
Dusseldorf ben je toch?quote:Op maandag 29 december 2025 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo naar mijn kamer. Accu is nog 27 % van de macbook.
Stekkergenot?quote:Op maandag 29 december 2025 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb geen snoer van een kilometerquote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon verlengsnoer over de weg.
Ik ben hem ff zat, laat hem ff een jaartje jong zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar wat staat je dan zo tegen.
Lekkere Achelse Kluis blond of tripel of n Trollenbiertjequote:
Affligem ligt hier in de plaatselijke vreetschuur waar je ook onbeperkt kan drinken.quote:Op maandag 29 december 2025 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel dat hardlopen heeft een slechte invloed op mijn carrière als alcoholist.quote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mijn lever sputterde, maar mijn dorst niet. Mooi voor op een grafsteen.
Dan beter HJquote:Op maandag 29 december 2025 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon een flesje Amstel
@:zipportal
Gewoon van huis naar je parkeerplaats. 230V duurt alleen wat langerquote:Op maandag 29 december 2025 23:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb geen snoer van een kilometer
Mag de macbook van Fles erbij?quote:Op maandag 29 december 2025 22:57 schreef leolinedance het volgende:
Straks de auto weer aan de laadpaal leggen. Lekker nog effe de wijk in
quote:Op maandag 29 december 2025 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
De burgermeester van Affligem is de burgermeester van Samson en Gert. En kabouter Plop.quote:Op maandag 29 december 2025 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Affligem ligt hier in de plaatselijke vreetschuur waar je ook onbeperkt kan drinken.
Voor een tripel gevaarlijk door drinkbaar
Bij mij is het andersom.quote:Op maandag 29 december 2025 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel dat hardlopen heeft een slechte invloed op mijn carrière als alcoholist.
Op of IN het vak?quote:Op maandag 29 december 2025 23:03 schreef Tjacka het volgende:
Al drink ik tegenwoordig liever een roseetje maar dat accepteren ze bij mij op het vak nog niet
hagay.gifquote:Op maandag 29 december 2025 23:03 schreef Tjacka het volgende:
Al drink ik tegenwoordig liever een roseetje maar dat accepteren ze bij mij op het vak nog niet
Karmeliet vind ik ook wel lekker maar Affligem een betere doordrinker (quote:Op maandag 29 december 2025 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 december 2025 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Robin van Galen, natuurlijk een absolute topcoach
Ik kan ze er blind allemaal uithalen.quote:Op maandag 29 december 2025 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Smaakt allemaal hetzelfde
Wel lekker zoet tintje. Karmeliet was vroeger beter. Nog steeds een prima supermarkttripel voor de rotatie.quote:
Dan ben jij de Luke Littler van de supermarktpilsjesquote:Op maandag 29 december 2025 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan ze er blind allemaal uithalen.dat komt nog door mijn alcoholistische tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |