SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies![]()
Oh dit klinkt allemaal wel erg teleurstellend.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:37 schreef Recce het volgende: [..] Oh, bij mij niet tot nu toe. Kerstavonddiner bij mijn vader ging niet door omdat ik op een monteur moest wachten omdat m'n verwarming was uitgevallen en gisteren zou ik lunchen bij m'n moeder, maar die had al gegeten. Ik had speciaal allemaal lekkere dingen gekocht. Ze hoefde de lichtjes in de kerstboom niet aan want ze was bang dat die kapot zouden gaan. Ze had ook allerlei lekkere dingen gekocht, maar die waren voor vandaag (aan het eind van de middag komt mijn zus met gezin). Die lekkere dingen zijn dan niet nodig, omdat mijn zus eerst naar m'n vader gaat.
Dan hoef je voor volgend jaar dus alvast niks te regelen want het zal toch wel niet doorgaanquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat m'n zus straks belt dat ze niet komen.
Nou lekker dan..quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen was ik wel blij dat ik thuis was. Stond ik met een smeulende hor in mijn handen. Kozijn had ook wat schade.
Waren wat mensen die door de straat liepen en vuurwerk gooide. Dus ook handig om de container niet aan de straat te hebben staan.
Zeker!quote:
Tja, m'n moeder heeft dementie, maar dit is wel hoe ze zich altijd opstelt richting mij. Ik doe er niet echt toe, maar moet wel komen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hoef je voor volgend jaar dus avast niks te regelen want het zal toch wel niet doorgaanDe groeten ermee zeg.
die zien we graag nog een paar keerquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:42 schreef kwiwi het volgende:
Had iemand Ger al geholpen met de foto?
[ afbeelding ]
Hier in huis nietquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier wel volop zon, maar een gevoelstemperatuur van -13 °C.
ik zie liever de mislukte appelcakequote:Op vrijdag 26 december 2025 09:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zien we graag nog een paar keer
Ik denk dat het gewoon goed gaat als je er img tags omheen zet.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:42 schreef kwiwi het volgende:
Had iemand Ger al geholpen met de foto?
[ afbeelding ]
Oh inderdaad zeg! Als we jou toch niet hadden voor computergezeikjesquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon goed gaat als je er img tags omheen zet.
ff proberen.
[ afbeelding ]
Ik heb wel succesvollequote:Op vrijdag 26 december 2025 09:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie liever de mislukte appelcake
quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb wel succesvolle
[ afbeelding ]
Wat hou ik toch van jou hequote:Op vrijdag 26 december 2025 09:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh inderdaad zeg! Als we jou toch niet hadden voor computergezeikjes
Vraag je pa eens om het recept.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even de afwas doen en daarna weer lekker koffie drinken met zelfgemaakte speculaasbrowniekoek of zo van pa
en wat ga je doen dan als de zon hoog aan de hemel staat?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:54 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga nog even wachten tot de zon wat hoger aan de hemel staat, gelukkig wel een stuk minder wind dan gister
ik denk wandelenquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
en wat ga je doen dan als de zon hoog aan de hemel staat?
Stapjesquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
en wat ga je doen dan als de zon hoog aan de hemel staat?
Mijn industrieterrein is mooier hoorquote:
En dan?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag je pa eens om het recept.
Ruikt ook beter?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn industrieterrein is mooier hoor
Ruikt over het algemeen best primaquote:
Volgend jaar gewoon met Fles meegaan.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag je pa eens om het recept.
Eigenlijk moeten we die ettertjes bedanken inderdaad. Ze zorgen voor werk voor de brandweer, producenten van horren en kozijnen, de politie..quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft de brandweer ook wat werk
kon je niet aan het personeel vragen of ze even wilden snijden?quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Als m'n arm het weer doet. M'n eten moest gister gesneden worden en m'n moeder had gedronken dus maar goed dat ik een servetje om had. Kan me daar niet meer vertonen.
Hoi pap, mam, dit is CherryLips. Ze houdt van botten breken dus ze voelt zich nu al thuis hierquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon met Fles meegaan.
Kozijzen, voor echte lekkere zwitserse kozijzenbroodjesquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we die ettertjes bedanken inderdaad. Ze zorgen voor werk voor de brandweer, producenten van horren en kozijzen, de politie..
Die weten niet wat voor mij is.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
kon je niet aan het personeel vragen of ze even wilden snijden?
hmmm okequote:Op vrijdag 26 december 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die weten niet wat voor mij is.
Traditie om in stand te houdenquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we die ettertjes bedanken inderdaad. Ze zorgen voor werk voor de brandweer, producenten van horren en kozijzen, de politie..
"Wie is toch die man die elke dag het vlees komt snijden?"quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
kon je niet aan het personeel vragen of ze even wilden snijden?
toiletpapier er in gedaan?quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:21 schreef gianni61 het volgende:
mijn neus vond dit een goed moment om te gaan bloeden schijnbaar
Bij jullie in de buurt hadden ze toch ook een bloedend mariabeeld vroeger?quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:21 schreef gianni61 het volgende:
mijn neus vond dit een goed moment om te gaan bloeden schijnbaar
quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij jullie in de buurt hadden ze toch ook een bloedend mariabeeld vroeger?
Gianna is de wedergeboorte van Mariaquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij jullie in de buurt hadden ze toch ook een bloedend mariabeeld vroeger?
Staan ze bij hem voor het huis in de rij.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gianna is de wedergeboorte van Maria
Lego?quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, anders druppel ik op de lego
goed zo... en nu niet meer in je neus pulkenquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, anders druppel ik op de lego
180!quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
het is hier zo stil dat ik af en toe geluidjes maak om te kijken of ik niet opeens doof geworden ben.
radio aan?quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
het is hier zo stil dat ik af en toe geluidjes maak om te kijken of ik niet opeens doof geworden ben.
Heh?quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Meestal gewoon TYP TYP TYP werkt ook welquote:
auwquote:is het volgens de onderzoekers ook mogelijk dat het diamanten regent op de planeet.
Ik moet nog een kerstboom bouwenquote:
Die grote is wel tof maar heb ik echt geen ruimte voor. Volgend jaar kerst maar een kleine LEGO kerstboom neerzetten.quote:
de kleine heb ik staan, de grote is me te duurquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Die grote is wel tof maar heb ik echt geen ruimte voor. Volgend jaar kerst maar een kleine LEGO kerstboom neerzetten.
Ja dat ook haha.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
de kleine heb ik staan, de grote is me te duur
Haha, losers. Vast dezelfde idioten die riepen dat het allemaal onzin was en overheidscontrole en weet ik veel wat.quote:Door de leidingbreuk is in de omgeving een run op drinkwater ontstaan, meldt Omrop Fryslân. Bij verschillende supermarkten zijn de schappen met mineraalwater al leeg. Getuigen zeggen tegen de regionale omroep dat met flessen volgepakte winkelwagens en lange rijen bij de kassa's in de supermarkten leiden tot onrust.
Kleine.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kleine.
Tenminste denk dat dit de kleine is. Cm of 30
Was een keer dood gaan niet genoeg voor je?quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:03 schreef Ama het volgende:
Ik moet Dobby nog afmaken maar ik had ook een LEGO adventskalender.
😈😈quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was een keer dood gaan niet genoeg voor je?
Morgen mogen we weer toch?quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo na de koffie even wat pijltjes tegen mijn eigen bord aan gooien. Vind 3 dagen wel erg lang zo.
Gooize makker.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo na de koffie even wat pijltjes tegen mijn eigen bord aan gooien. Vind 3 dagen wel erg lang zo.
EINDELIJKquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen mogen we weer toch?
kan hij openklappen? nee? dan is het de "kleine"quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kleine.
Lekker met een dekentje op de bank, verder toch niks op tvquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je die gaat kijken nu hč. En ik ga je overhoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Dr_Flash op 26-12-2025 11:57:14 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee kan niet open klappenquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:39 schreef mschol het volgende:
[..]
kan hij openklappen? nee? dan is het de "kleine"
quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kleine.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat je al niet tegenkomt bij je ouders af en toe
Heb je je lichamelijke onrust inmiddels overwonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:07 schreef Nattekat het volgende:
Mijn motivatie om te sporten na al die luie dagen is echt altijd negatief
Godverdomme ik ga mezelf daar naartoe moeten sleuren. Maar ik moet en zal gaan
Nou niet echt. Ik ben nu een slaaf van de stappentellerquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je je lichamelijke onrust inmiddels overwonnen?
die extra hand doet het hemquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben na 3 jaar maar eens gaan bekijken welke accessoires er allemaal bij de keuken geleverd zijn. Blijkt dat er allerlei apparatuur bij zat die het kool- en bakleven zoveel makkelijker hadden gemaakt![]()
Nou ja, beter laat dan nooit.
Je hebt ineens de vaatwasser gevonden?quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben na 3 jaar maar eens gaan bekijken welke accessoires er allemaal bij de keuken geleverd zijn. Blijkt dat er allerlei apparatuur bij zat die het kook- en bakleven zoveel makkelijker hadden gemaakt![]()
Nou ja, beter laat dan nooit.
Gewoon niet gaan. Toegeven aan je luiheidquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:07 schreef Nattekat het volgende:
Mijn motivatie om te sporten na al die luie dagen is echt altijd negatief
Godverdomme ik ga mezelf daar naartoe moeten sleuren. Maar ik moet en zal gaan
Zo word ik als jij, dat moeten we niet willen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan. Toegeven aan je luiheid
Dat wordt vanavond. Je hoort van me.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
@:AirwiN Geef even een gil als je ook alles hebt gezien.(Ik ben nu met aflevering 5 bezig).
daar ligt nog een uitdagingquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt ineens de vaatwasser gevonden?
quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat je al niet tegenkomt bij je ouders af en toe
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Je mocht willen dat je zo sexy zou worden als ik benquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo word ik als jij, dat moeten we niet willen.
niet zo bijzonder toch?quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:40 schreef Nattekat het volgende:
Wtf, mijn SSD is vol
Nooit gedacht dat dat ooit een ding zou worden.
Nou daar lach je om. Maar in mijn eerste appartement hier vond ik na 2 jaar ineens een kruidenkastjequote:Op vrijdag 26 december 2025 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt ineens de vaatwasser gevonden?
Toen ik hem kocht dacht ik dat 500GB wel zat zou zijn.quote:
jeetje.. 500GB..quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik hem kocht dacht ik dat 500GB wel zat zou zijn.
Ik heb nog een tweede schijf met 600GB over, misschien eerst even kijken wat verhuisd kan worden.
Ik game dus niet. Dit is gewoon 3-4 jaar aan iets te makkelijk denken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
jeetje.. 500GB..
met een beetje foto's enzo zit dat in een oogwenk vol..
zou je gamen is dat in minder dan een oogwenk vol
daar ging ik al vanuit..quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik game dus niet. Dit is gewoon 3-4 jaar aan iets te makkelijk denken.
Omdat die 16TB net een jaar geleden pas erbij is gekomen, en heel veel van die opslag zomaar nodig kan zijn voor de computer zelf. Ik heb geen idee eigenlijk, moet ik nu uit gaan zoeken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:53 schreef mschol het volgende:
[..]
daar ging ik al vanuit..
maar dus wel een 16TB nas? waarom staat er lokaal uberhaupt nog wat dan?
Nog een zak gaan kopenquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:20 schreef Ama het volgende:
Teleurstellend. Maar drie kleine Milky Ways in deze mix zak.
Nee had deze gekregen. Dan koop ik wel een zak met alleen de chocola die ik lekker vind.quote:
Ben benieuwd hoeveel mensen dit kijkenquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:27 schreef Karzai het volgende:
De volksliedweren worden gespeeld het gaat beginnen @:nattekat![]()
Vandaag
Angola-zimbabwe
13:30
Zimbabwe
56.5%
Winkans
16.4%
Locatiespeld
Stade de Marrakech, Marrakech
Weer
14° C
Angola
4-2-3-1
Doelman
Hugo Miguel Barreto Henriques Marques
Verdedigers
Buatu Mananga
Clinton Mata
David Carmo
Augusto Real Carneiro
Middenvelders
Benedito Mambuene Mukendi
Manuel Luis Cafumana
Fredy Kulembe
Aanvallers
Gelson Dala
M'bala Nzola
Manuel Benson
Zimbabwe
3-5-2
Doelman
Washington Arubi
Verdedigers
Emmanuel Jalai
Divine Lunga
Teenage Hadebe
Middenvelders
Knowledge Musona
Jonah Reinhard Fabisch
Marvelous Nakamba
Gerald Takwara
Aanvallers
Macauley Bonne
Prince Dube
Bill Leeroy Antonio
Nog even 15 km lopen met je hont onder je armquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Zo 2e hel dag bijna ook weer voorbij
denk zo'n 25.000 mensen in nederlandquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen dit kijken
Als mensen hun cobra's niet afsteken vandaag kan het nog lukken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog even 15 km lopen met je hont onder je arm
Oh ik heb genoeg andere eten in huis.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MUST.... BE........STRONG.............
quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als mensen hun cobra's niet afsteken vandaag kan het nog lukken.
Ja dat zegt niks. Bij mij niet iigquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik heb genoeg andere eten in huis.
Misschien meteen aangemeld bij school bij geboorte en nooit meer aan het adres gedacht?quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht ik heb een kerstkaartje van de vorige bewoners. Ik maak het open: nee hun kind wordt 8 januari voor het eerst op school verwacht. Hoezo komt dat kaartje dan nog bijna 2 jaar later nog op het oude adres dan?
Oh maar hier heb ik allemaal wel zin in.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zegt niks. Bij mij niet iig
zelf in elkaar gedraaide knakworst?quote:
Nee gewoon gekocht in de supermarkt uit de koelingquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelf in elkaar gedraaide knakworst?
welke darm heb je gebruikt?
tsss heul versquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon gekocht in de supermarkt uit de koeling
Ja het is goed met je, ik ga met kerst geen worsten staan te draaien (anders ook niet overigens)quote:
16,5k (nog voor de kerstverdubbelaarquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja misschien zo nog ff klein stukkie
5989 hier inmiddelsquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
16,5k (nog voor de kerstverdubbelaar)
Ja die had ik even verzonnen om Nattekat te motiveren van zijn luie gat af te komenquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5989 hier inmiddels![]()
Kerstverdubbelaar
Oh nee wat vervelendquote:
Geen idee hier, maar ga straks nog even een wandeling in het bos maken rond zonsondergang. Op zoek naar de vossen en hertjesquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
16,5k (nog voor de kerstverdubbelaar)
Maak je wel foto's van de beestjes in de sneeuw met ondergaande zon en bergen op de achtergrond?quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee hier, maar ga straks nog even een wandeling in het bos maken rond zonsondergang. Op zoek naar de vossen en hertjes
Eerst de beestjes maar eens vindenquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maak je wel foto's van de beestjes in de sneeuw met ondergaande zon en bergen op de achtergrond?
Ben jij niet zo'n beestjeslokker?quote:
Niet naar uilen zoeken want dan breek je je schouderquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee hier, maar ga straks nog even een wandeling in het bos maken rond zonsondergang. Op zoek naar de vossen en hertjes
De kuilen waren meer het probleem.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet naar uilen zoeken want dan breek je je schouder
UILEN KUILEN HUILENquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kuilen waren meer het probleem.
Weet niet of ik hier een huehue grapje of moet maken, of dat het door de kou komtquote:
Ik ben altijd teleurgesteld in jouquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb m'n schoenen aan gedaan om naar de sportschool te gaan. Ik ga jullie niet teleurstellen
Behalve @:dud0r dan, die is wel teleurgesteld.
tis trouwens 1-1 met nog een kwartier te gaan ik vertrek ook richting de familiequote:Op vrijdag 26 december 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb m'n schoenen aan gedaan om naar de sportschool te gaan. Ik ga jullie niet teleurstellen
Behalve @:dud0r dan, die is wel teleurgesteld.
Snap ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wilde vanmorgen wel, maar ik had geen zin om met bloedneus te gaan fietsen
Ik had nog wel een net iets te warme en lange douche genomen voor het lopen om de kou een beetje te trotseren, maar heb nu toch weer die kou in mijn bottenquote:
Mijn nieuwe fietsjasje en sokken deden het aardig goed in de kou, dus ik had er wel zin in. Maar goed. Morgen zou ook nog zonnig zijn. De wind mag wel eens wat minder worden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had nog wel een net iets te warme en lange douche genomen voor het lopen om de kou een beetje te trotseren, maar heb nu toch weer die kou in mijn botten
Ja jas en schoenen waren warm zat, maar vooral mijn benen blijven zo lang koudquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn nieuwe fietsjasje en sokken deden het aardig goed in de kou, dus ik had er wel zin in. Maar goed. Morgen zou ook nog zonnig zijn. De wind mag wel eens wat minder worden.
Oh, daar heb ik meestal weinig last van. Als mn tenen en vingers maar warm blijvenquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jas en schoenen waren warm zat, maar vooral mijn benen blijven zo lang koud
Tijdens het lopen heb ik er ook niet zo'n last van, het is meer dat nu ik stil op de bank lig dat ik die kou nog in mijn benen blijf voelenquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik meestal weinig last van. Als mn tenen en vingers maar warm blijven
omdat katquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:19 schreef Ama het volgende:
Jezus hoezo gaat Hedwig binnen een minuut dat ze binnen is alweer janken dat ze naar buiten wil. Wat een borderline kat is dit zeg.
Oh ik ben het inkak momentje wel weer voorbij.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat kat
ik zit ondertussen helemaal in te kakken
Ik ookquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Even @:essnhills een beetje trots maken, ik lig onder een dekentje
Ik ben er net weer onderuitquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Ik niet.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Mijn benen zijn bevroren, dit helpt ietsquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:41 schreef mschol het volgende:
ik doe alleen aan dekens in bed, en daar ben ik alleen te vinden als ik slaap of ziek ben
geen last van nog gelukkigquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn benen zijn bevroren, dit helpt iets
Heb je al 3 uur buiten in de polders gelopen?quote:
alleen hele rare mensen doen dat soort dingenquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al 3 uur buiten in de polders gelopen?
awww hedwig aan het werkquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:50 schreef Ama het volgende:
Ik was net lekker aan het eten tot er ineens een vogeltje vermoord werd voor mijn neus.
Voor straf een uur langer buiten blijven.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:50 schreef Ama het volgende:
Ik was net lekker aan het eten tot er ineens een vogeltje vermoord werd voor mijn neus.
Presentquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:50 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen hele rare mensen doen dat soort dingen
quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
is @:Datismijnmening al gesignaleerd sind haar unban??
Neequote:Op vrijdag 26 december 2025 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
is @:Datismijnmening al gesignaleerd sind haar unban??
maar je moet toch op de eerste rij zitten om het spektakel te zien?quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:10 schreef Ama het volgende:
Weer van die achterlijke mensen in deze video's wat ik kijk op HBO die gewoon bij grote ramen blijven staan tijdens een enorme storm.
Ja maar ja als er een storm voorbij raast wat goed in een rampenfilm had gepast dan ben je wel heel dom als je achter een raam gaat staan kijken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je moet toch op de eerste rij zitten om het spektakel te zien?
Omg daar moet ik wonen. Alleen beetje jammer dat het in Texas is.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hedwig Village is een wijk in Houston, Texas. Ze hebben er ook een Gaylord Drive, en een McDonald's.
Smaken goed jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hasselback aardappeltjes zijnaltijd lekker
Gisteren ook gemaakt
We staan er goed op de laatste tijd.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:06 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, bijzondere manier van kerst vieren daar wel in Edehttps://www.dumpert.nl/?selectedId=100140539_b4ca03db
Hebben ze een nieuwe campagne voor de city marketing opgezet?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We staan er goed op de laatste tijd.
Ede de gekstequote:Op vrijdag 26 december 2025 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We staan er goed op de laatste tijd.
Ik had al langer het idee dat ze van auto's af wilden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze een nieuwe campagne voor de city marketing opgezet?
En van mensenquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had al langer het idee dat ze van auto's af wilden.
Er is hier genoeg te beleven.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:12 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Vorig jaar ook al die gijzeling in de kroeg.
Hoezo is die monster burger alleen per 2 personen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:13 schreef CherryLips het volgende:
https://restaurantdixies.jouwweb.nl/menukaart
Wel een keer een staartje meegemaakt. Het zwembad van het motel overstroomde en het onweerde flink. Maar ik ben overal doorheen geslapen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
Een orkaan lijkt me echt kut om mee te maken.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een keer een staartje meegemaakt. Het zwembad van het motel overstroomde en het onweerde flink. Maar ik ben overal doorheen geslapen.
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een keer een staartje meegemaakt. Het zwembad van het motel overstroomde en het onweerde flink. Maar ik ben overal doorheen geslapen.
familielid was met camper onderweg en kreeg een tornadowarning.. dichtsbijzijnde gebouw was houten hutje en dichtsbijzijnde stad was iets van een half uur of uur rijdenquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
Een orkaan lijkt me echt kut om mee te maken.
Pff zou echt in mijn broek schijten van angst.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
familielid was met camper onderweg en kreeg een tornadowarning.. dichtsbijzijnde gebouw was houten hutje en dichtsbijzijnde stad was iets van een half uur of uur rijden
gelukkig ging dat ding toch een andere kant op
ik zou et ook niet fijn vinden, maarja, wel het risico als je in tornado season door die regio gaatquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff zou echt in mijn broek schijten van angst.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou et ook niet fijn vinden, maarja, wel het risico als je in tornado season door die regio gaat
Daarom gewoon lekker in Nederland blijven waar het veilig isquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou et ook niet fijn vinden, maarja, wel het risico als je in tornado season door die regio gaat
Zeiden ze in '53 ookquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom gewoon lekker in Nederland blijven waar het veilig is
En is het daarna nog een keer gebeurd?quote:
In '95 en '21 in Limburgquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
En is het daarna nog een keer gebeurd?
Dat is geen Nederlandquote:
@gianni61quote:
Heb ik ook een beetje last van.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
mffff
Ik ben nu wel heel erg downig![]()
Dan doe je het als je thuis bentquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Wil een gratis tablet incasseren, maar dan moet ik de EAN van m'n telefoon van de verpakking plukken. Ben niet thuis, meh.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Wil een gratis tablet incasseren, maar dan moet ik de EAN van m'n telefoon van de verpakking plukken. Ben niet thuis, meh.
Ik hoop dat de weeën niet te vroeg beginnenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verwacht je een voorspoedige bevalling?
Krantekut is weer in vorm allenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Heb je wel een cloaca waar die uit moet komen? Dat kost meestal ongeveer 500.000 generaties om te ontwikkelen zoiets.quote:
De Nederlandse lijfspreuk.quote:
Altijd fijn om te hebbenquote:
Weet je dat 's werelds schattigste dier voorkomt op een bankbiljet? De 50 Pesos van Mexico heeft er zelfs de prestigieuze IBNS Banknote of the Year award mee gewonnen in 2021quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zo zou ik mijn axolotl nog niet eens noemen
Das wel een tof biljetje. Welke dieren komen nog meer voor op de pesos?quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je dat 's werelds schattigste dier voorkomt op een bankbiljet? De 50 Pesos van Mexico heeft er zelfs de prestigieuze IBNS Banknote of the Year award mee gewonnen in 2021
[ afbeelding ]
Op de Pesos? weet ik niet zo eigenlijk. Weet wel dat er olifanten voorkomen op wat afrikaanse biljetjes.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Das wel een tof biljetje. Welke dieren komen nog meer voor op de pesos?
Guatemala heeft dacht ik een mooie Vogel de Quetzal staanquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op de Pesos? weet ik niet zo eigenlijk. Weet wel dat er olifanten voorkomen op wat afrikaanse biljetjes.
heel je huis stinkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |