Jawelquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]was het gezellig bij je pa gisteren?
Same. Echt compleet verrot geslapen dus geen sportschool vandaagquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik nog even als een cocon in mijn bed blijf liggen tot de zon naar binnen schijnt. Koud binnen.
Dus ook niet ongegeneerd vreten vandaag?quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Same. Echt compleet verrot geslapen dus geen sportschool vandaag
quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morguhquote:
Hier wordt het vanavond BBquenquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
mogguh, nog plannen voor 2de kerstdag ?
hier zal het gamen en/of legoen zijn
hehe, had je vertelt inderdaad , veel plezier hopelijk is het goed te doen ondanks de kouquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
[..]
Hier wordt het vanavond BBquen
ja,oa beetje gepuzzeld bij collegaquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij ook een leuke eerste kerstdag gehad?
Ja hoop het ook, ben allen snotterverkouden aan het worden. Hopelijk trekt het een beetje weg voor vanavondquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hehe, had je vertelt inderdaad , veel plezier hopelijk is het goed te doen ondanks de kou
ahh, das klote; beterschapquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoop het ook, ben allen snotterverkouden aan het worden. Hopelijk trekt het een beetje weg voor vanavond
Vervelend, misschien straks even nog een uurtje proberen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:44 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook niet al te best geslapen. Ik was best moe maar ik werd echt constant wakker en het was dit keer niet eens Hedwig haar schuld.
Hardlopen (net gedaan), uitgebreid ontbijten, beetje smurfen, langere wandeling maken en dan koken en weer etenquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
mogguh, nog plannen voor 2de kerstdag ?
hier zal het gamen en/of legoen zijn
quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar echt he, die afvallige met zijn smoesjesquote:
Misschien doe ik vanmiddag nog wel even een dutje.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, misschien straks even nog een uurtje proberen?
Ga ik vanmiddag ook even proberen denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien doe ik vanmiddag nog wel even een dutje.
Ik ga welquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar echt he, die afvallige met zijn smoesjes
Brave knulquote:
quote:Historisch warmterecord op IJsland, bijna 20 graden op eerste kerstdag
Terwijl half Nederland de gure winterkou trotseert, kunnen ze op IJsland in een korte broek en T-shirt kerst vieren. Het is daar nu ongewoon warm voor de tijd van het jaar. Op kerstochtend steeg het kwik lokaal naar 19,8 graden, fors hoger dan in de zomer. ‘Absolute waanzin!’
IJsland breekt deze dagen recordtemperaturen, melden IJslandse en Deense media. Op kerstavond werd in Bakkagerði, een klein dorpje aan de oostkust, een extreme temperatuur van 19,7 graden gemeten. Volgens nieuwssite Rúv werd het iets zuidelijker, bij Seyðisfjörður, zelfs 19,8 graden.
Dat is bijna 10 graden boven de gemiddelde temperatuur voor de maand juli in het land. Sinds het begin van de metingen op IJsland is het nog nooit zo warm geweest op eerste kerstdag.
https://www.ad.nl/buitenl(...)te-waanzin~a3bb3c2a/
Toen was ik wel blij dat ik thuis was. Stond ik met een smeulende hor in mijn handen. Kozijn had ook wat schade.quote:Op vrijdag 26 december 2025 06:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Hier hoor je héél soms op de 30e een paar keer zo'n mini knalletje. Verder pas op de 31e vanaf een uur of 9 's avonds langzaam.
Vergeet nooit de oudejaarsavonden in Den Haag, alsof je in de gazastrook zat
Dan heb ik er al 14.000 gemaakt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Brave knulEn met kerst tellen de stapjes dubbel
Vroeger als kleine terroristjes gingen we ook met een tasje vol vuurwerk om de nek door de straten heenquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen was ik wel blij dat ik thuis was. Stond ik met een smeulende hor in mijn handen. Kozijn had ook wat schade.
Waren wat mensen die door de straat liepen en vuurwerk gooide. Dus ook handig om de container niet aan de straat te hebben staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |