Gelukkig!quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was het niet.
Ik zat een eindje verderop bij 't Zusje
O dan zit het helemaal goed.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben dol op Indonesisch eten, dus dat komt wel goed.
vooral in transvaal, duindorp en schilderswijk. (meerdere keren op 31ste doorheen moeten fietsenquote:Op vrijdag 26 december 2025 06:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Hier hoor je héél soms op de 30e een paar keer zo'n mini knalletje. Verder pas op de 31e vanaf een uur of 9 's avonds langzaam.
Vergeet nooit de oudejaarsavonden in Den Haag, alsof je in de gazastrook zat
Ik ga sowieso de drie nieuwe afleveringen van Stranger Things kijken. Ik denk dat mijn dag vooral bestaat uit tv kijken en eten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
mogguh, nog plannen voor 2de kerstdag ?
hier zal het gamen en/of legoen zijn
quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga sowieso de drie nieuwe afleveringen van Stranger Things kijken. Ik denk dat mijn dag vooral bestaat uit tv kijken en eten.
Jawelquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]was het gezellig bij je pa gisteren?
Same. Echt compleet verrot geslapen dus geen sportschool vandaagquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik nog even als een cocon in mijn bed blijf liggen tot de zon naar binnen schijnt. Koud binnen.
Dus ook niet ongegeneerd vreten vandaag?quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Same. Echt compleet verrot geslapen dus geen sportschool vandaag
quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morguhquote:
Hier wordt het vanavond BBquenquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
hehe, had je vertelt inderdaad , veel plezier hopelijk is het goed te doen ondanks de kouquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
[..]
Hier wordt het vanavond BBquen
ja,oa beetje gepuzzeld bij collegaquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij ook een leuke eerste kerstdag gehad?
Ja hoop het ook, ben allen snotterverkouden aan het worden. Hopelijk trekt het een beetje weg voor vanavondquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hehe, had je vertelt inderdaad , veel plezier hopelijk is het goed te doen ondanks de kou
ahh, das klote; beterschapquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoop het ook, ben allen snotterverkouden aan het worden. Hopelijk trekt het een beetje weg voor vanavond
Vervelend, misschien straks even nog een uurtje proberen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:44 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook niet al te best geslapen. Ik was best moe maar ik werd echt constant wakker en het was dit keer niet eens Hedwig haar schuld.
Hardlopen (net gedaan), uitgebreid ontbijten, beetje smurfen, langere wandeling maken en dan koken en weer etenquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar echt he, die afvallige met zijn smoesjesquote:
Misschien doe ik vanmiddag nog wel even een dutje.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, misschien straks even nog een uurtje proberen?
Ga ik vanmiddag ook even proberen denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien doe ik vanmiddag nog wel even een dutje.
Ik ga welquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar echt he, die afvallige met zijn smoesjes
Brave knulquote:
quote:Historisch warmterecord op IJsland, bijna 20 graden op eerste kerstdag
Terwijl half Nederland de gure winterkou trotseert, kunnen ze op IJsland in een korte broek en T-shirt kerst vieren. Het is daar nu ongewoon warm voor de tijd van het jaar. Op kerstochtend steeg het kwik lokaal naar 19,8 graden, fors hoger dan in de zomer. ‘Absolute waanzin!’
IJsland breekt deze dagen recordtemperaturen, melden IJslandse en Deense media. Op kerstavond werd in Bakkagerði, een klein dorpje aan de oostkust, een extreme temperatuur van 19,7 graden gemeten. Volgens nieuwssite Rúv werd het iets zuidelijker, bij Seyðisfjörður, zelfs 19,8 graden.
Dat is bijna 10 graden boven de gemiddelde temperatuur voor de maand juli in het land. Sinds het begin van de metingen op IJsland is het nog nooit zo warm geweest op eerste kerstdag.
https://www.ad.nl/buitenl(...)te-waanzin~a3bb3c2a/
Toen was ik wel blij dat ik thuis was. Stond ik met een smeulende hor in mijn handen. Kozijn had ook wat schade.quote:Op vrijdag 26 december 2025 06:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Hier hoor je héél soms op de 30e een paar keer zo'n mini knalletje. Verder pas op de 31e vanaf een uur of 9 's avonds langzaam.
Vergeet nooit de oudejaarsavonden in Den Haag, alsof je in de gazastrook zat
Dan heb ik er al 14.000 gemaakt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Brave knulEn met kerst tellen de stapjes dubbel
Vroeger als kleine terroristjes gingen we ook met een tasje vol vuurwerk om de nek door de straten heenquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen was ik wel blij dat ik thuis was. Stond ik met een smeulende hor in mijn handen. Kozijn had ook wat schade.
Waren wat mensen die door de straat liepen en vuurwerk gooide. Dus ook handig om de container niet aan de straat te hebben staan.
WTF!? Dat is in Nederland echt niet mogelijk, denk ik. Hier staan de kerstrecords op iets van 14 graden.quote:
Eilandje dat vol in de straalstroom ligt, dan kan het alle kanten opquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
WTF!? Dat is in Nederland echt niet mogelijk, denk ik. Hier staan de kerstrecords op iets van 14 graden.
Het verloedert een beetje jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig!![]()
Ze doen wel echt rare dingen daar in jouw dorp.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:23 schreef Ama het volgende:
Oh lol deze was er ook nog.
[ afbeelding ]
Hier wel volop zon, maar een gevoelstemperatuur van -13 °C.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Waar blijft die zon dan?
* Nattekat trekt 5 vesten over elkaar aan en gaat maar ontbijt maken
Ik blijf ook nog even binnen totdat het tijd is om te gaan eten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier wel volop zon, maar een gevoelstemperatuur van -13 °C.
Is het daarna ook nog eens Chinees nieuwjaar en kun je nog een paar weken wachten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:31 schreef bitterbal het volgende:
gaat wel lekker met de bestede meubelen, komt nu pas 3 jan.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:31 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:32 schreef CherryLips het volgende:
https://imgur.com/a/rm7s3cS
Ik krijg de url niet aan de praat
Ja je zit niet meer in Nederland waar het vandaag besteld, morgen in huis isquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:31 schreef bitterbal het volgende:
Ik wil nog wandelen voor de lunch. Straks maar even een sjaal over m'n gezicht en oren.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik blijf ook nog even binnen totdat het tijd is om te gaan eten.
nee het zou de 22ste komen, nu vandaag en nu kijk ik weer en zogenaamd 2 kasten komen vandaag en de rest 3 jan.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je zit niet meer in Nederland waar het vandaag besteld, morgen in huis is
tjaquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:31 schreef bitterbal het volgende:
afbeelding adres kopieren en dan hier img tagsquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Maar hoe doe ik dat tegenwoordig met Imgur?
Ja of 10 januari, of 3 februari, of ergens in april een keertjequote:Op vrijdag 26 december 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het zou de 22ste komen, nu vandaag en nu kijk ik weer en zogenaamd 2 kasten komen vandaag en de rest 3 jan.
Ik krijg geen goede url daarvoor.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
afbeelding adres kopieren en dan hier img tags
quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of 10 januari, of 3 februari, of ergens in april een keertje
https://i.imgur.com/T0amPeG.jpegquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg geen goede url daarvoor.
Wel meerdere zo te zien.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat ze een Mars toetje heeft gehad maar ik weet het niet helemaal zeker.
Afbeelding openen in een nieuw tabblad maar ik doe het wel via de browser.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die krijg ik dus niet.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://i.imgur.com/T0amPeG.jpeg
welk platform? PC/mobiel?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Maar hoe doe ik dat tegenwoordig met Imgur?
Ik doe het ook via de browserquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Afbeelding openen in een nieuw tabblad maar ik doe het wel via de browser.
hmm das raarquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die krijg ik dus niet.
maar nu hebben we het al gezienquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
https://i.imgur.com/T0amPeG.jpeg
Jezus eindelijk.
Rechtermuisknop 'afbeelding openen in nieuw tabblad' en dan die url kopiërenquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er soms iets mis mee?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar nu hebben we het al gezien
Oh, bij mij niet tot nu toe. Kerstavonddiner bij mijn vader ging niet door omdat ik op een monteur moest wachten omdat m'n verwarming was uitgevallen en gisteren zou ik lunchen bij m'n moeder, maar die had al gegeten. Ik had speciaal allemaal lekkere dingen gekocht. Ze hoefde de lichtjes in de kerstboom niet aan want ze was bang dat die kapot zouden gaan. Ze had ook allerlei lekkere dingen gekocht, maar die waren voor vandaag (aan het eind van de middag komt mijn zus met gezin). Die lekkere dingen zijn dan niet nodig, omdat mijn zus eerst naar m'n vader gaat.quote:
Mobiele browser.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rechtermuisknop 'afbeelding openen in nieuw tabblad' en dan die url kopiëren
Een drolletje met stukjesquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er soms iets mis mee?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, bij mij niet tot nu toe. Kerstavonddiner bij mijn vader ging niet door omdat ik op een monteur moest wachten omdat m'n verwarming was uitgevallen en gisteren zou ik lunchen bij m'n moeder, maar die had al gegeten. Ik had speciaal allemaal lekkere dingen gekocht. Ze hoefde de lichtjes in de kerstboom niet aan want ze was bang dat die kapot zouden gaan. Ze had ook allerlei lekkere dingen gekocht, maar die waren voor vandaag (aan het eind van de middag komt mijn zus met gezin). Die lekkere dingen zijn dan niet nodig, omdat mijn zus eest naar m'n vader gaat.
Gaat lekker daar?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, bij mij niet tot nu toe. Kerstavonddiner bij mijn vader ging niet door omdat ik op een monteur moest wachten omdat m'n verwarming was uitgevallen en gisteren zou ik lunchen bij m'n moeder, maar die had al gegeten. Ik had speciaal allemaal lekkere dingen gekocht. Ze hoefde de lichtjes in de kerstboom niet aan want ze was bang dat die kapot zouden gaan. Ze had ook allerlei lekkere dingen gekocht, maar die waren voor vandaag (aan het eind van de middag komt mijn zus met gezin). Die lekkere dingen zijn dan niet nodig, omdat mijn zus eest naar m'n vader gaat.
Pics!quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Had ook warme brownie en citroensorbet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |