quote:Op donderdag 25 december 2025 23:33 schreef Haags het volgende:
Ik zit best wel een beetje behoorlijk vol.
quote:Op donderdag 25 december 2025 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier blijven een hoop mensen gewoon binnen zitten, dus dan is het al snel stil op straat.
Dit jaar ga ik wel even mijn horren weghalen; vorige keer was er een gesmolten door een vuurpijl.
Nee. Dan sta ik 6 uur voor de deur te wachtenquote:Op vrijdag 26 december 2025 05:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen naar de sportschool gegaan?
Mooie dame, live concert van haar opgenomen die eergisteren werd uitgezonden op de bbc, maar eens bekijken van de weekquote:
Morguh Karzai,quote:Op vrijdag 26 december 2025 07:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Goedemorgen dotteke, nog plannen vandaag?
quote:Op donderdag 25 december 2025 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit zo vol![]()
Morgen nog veel meer vreten
Familiedinerquote:Op vrijdag 26 december 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Karzai,
Ja zeker, geloof het of niet maar ik heb een BBQ vanavond bij mijn dochter.
En jij?
Lekker.quote:
Indonesischquote:Op vrijdag 26 december 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker.
Weet je al wat je gaat eten?
Gelukkig!quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was het niet.
Ik zat een eindje verderop bij 't Zusje
O dan zit het helemaal goed.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben dol op Indonesisch eten, dus dat komt wel goed.
vooral in transvaal, duindorp en schilderswijk. (meerdere keren op 31ste doorheen moeten fietsenquote:Op vrijdag 26 december 2025 06:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Hier hoor je héél soms op de 30e een paar keer zo'n mini knalletje. Verder pas op de 31e vanaf een uur of 9 's avonds langzaam.
Vergeet nooit de oudejaarsavonden in Den Haag, alsof je in de gazastrook zat
Ik ga sowieso de drie nieuwe afleveringen van Stranger Things kijken. Ik denk dat mijn dag vooral bestaat uit tv kijken en eten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
mogguh, nog plannen voor 2de kerstdag ?
hier zal het gamen en/of legoen zijn
quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga sowieso de drie nieuwe afleveringen van Stranger Things kijken. Ik denk dat mijn dag vooral bestaat uit tv kijken en eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |