Ik denk dat het hier nog wel flink los gaat.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier is echt nog bijna niks. Misschien moet ik een kamer verhuren aan muis
Deze wijk is ook met oud op nieuw praktisch doodquote:Op donderdag 25 december 2025 22:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier nog wel flink los gaat.
Oh damnquote:Op donderdag 25 december 2025 22:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deze wijk is ook met oud op nieuw praktisch dood
Echt. Ik stond de afgelopen 2 jaar buiten om in de verte een beetje viurwerk te kijken en ik was gewoon de enige. Beetje sad ook wel.quote:
Woon je in niemandsland daar ofzo?quote:Op donderdag 25 december 2025 22:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Echt. Ik stond de afgelopen 2 jaar buiten om in de verte een beetje viurwerk te kijken en ik was gewoon de enige. Beetje sad ook wel.
Hier blijven een hoop mensen gewoon binnen zitten, dus dan is het al snel stil op straat.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Echt. Ik stond de afgelopen 2 jaar buiten om in de verte een beetje viurwerk te kijken en ik was gewoon de enige. Beetje sad ook wel.
Nou ja, het dorp is zeker niet groot, maar tot een paar jaar terug was er toch wel altijd een beetje actie in de buurt. Nu lijkt het echt alsof iedereen al in bed ligt of ergens anders feest viert.quote:
Oh dat is ook wel jammer.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, het dorp is zeker niet groot, maar tot een paar jaar terug was er toch wel altijd een beetje actie in de buurt. Nu lijkt het echt alsof iedereen al in bed ligt of ergens anders feest viert.
Wij stonden vroeger in de lokale discotheken. Die bestaan allemaal niet meerquote:Op donderdag 25 december 2025 22:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, het dorp is zeker niet groot, maar tot een paar jaar terug was er toch wel altijd een beetje actie in de buurt. Nu lijkt het echt alsof iedereen al in bed ligt of ergens anders feest viert.
Dat ook. Dat waren ook leuke feestjesquote:Op donderdag 25 december 2025 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij stonden vroeger in de lokale discotheken. Die bestaan allemaal niet meer
Mondial en Peppermill bij jou in de buurt?quote:Op donderdag 25 december 2025 22:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat ook. Dat waren ook leuke feestjes
Peppermill vroeger wel vaak geweest, bestaat tegenwoordig niet meer. Mondial wel nog, naar dat is tegenwoordig echt alleen nog voor gekleurde medemensen.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mondial en Peppermill bij jou in de buurt?
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook de hondermiljoenklapper aan smilies van Flory toegevoegd. Was te lui om de bestandsnamen aan te passen.
Daar ben ik ook wel eens geweest. Wij gingen op een gegeven moment vaker richting Hasselt. Of naar de Cheetah in Duitslandquote:Op donderdag 25 december 2025 22:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Peppermill vroeger wel vaak geweest, bestaat tegenwoordig niet meer. Mondial wel nog, naar dat is tegenwoordig echt alleen nog voor gekleurde medemensen.
We gingen vroeger meer naar de starfish in aken.
Hier constant. Is het niet in de ene wijk dan wel in de andere. Ik word er een beetje moedeloos van. Het was zelfs de horen in het bos.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het hier dit jaar nog wel meevallen. Vooral het echt zware vuurwerk is tot nu toe achterwege gebleven.
Hier wil hij juist vluchten. En als hij thuis is dan wil hij dus ook ergens anders naartoe.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier constant. Is het niet in de ene wijk dan wel in de andere. Ik word er een beetje moedeloos van. Het was zelfs de horen in het bos.
En hoe hard ik het probeer ook van door lopen, het is heel ver weg. Hef maakt niet uit. Hij bevriest en wil naar huis.
Cheetah of himmerich ben ik nooit geweest. We gingen waten richting Borgloon naar de MacQueen.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel eens geweest. Wij gingen op een gegeven moment vaker richting Hasselt. Of naar de Cheetah in Duitsland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |