SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Duivelsquote:Op donderdag 25 december 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende: Ik heb wild gedaan. Ik heb zowel zoete als zoute popcorn in een bakje gedaan
Het siert je dan weer dat je gewoon jezelf blijft met Kerst.quote:
Ik ben immer liefquote:Op donderdag 25 december 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende: Tijd om kerstig te gaan doen, lief zijn voor elkaar
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wild gedaan. Ik heb zowel zoete als zoute popcorn in een bakje gedaan
Ik ben altijd mezelf er zijn al genoeg anderenquote:Op donderdag 25 december 2025 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het siert je dan weer dat je gewoon jezelf blijft met Kerst.
Eensquote:Op donderdag 25 december 2025 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben altijd mezelf er zijn al genoeg anderen
quote:Op donderdag 25 december 2025 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben altijd mezelf er zijn al genoeg anderen
In mijn huid, want ik ben nog steeds niet gestroopt.quote:
Bij de schoonfamiliequote:
hmmmquote:Op donderdag 25 december 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn huid, want ik ben nog steeds niet gestroopt.
Het was gezelligquote:Op donderdag 25 december 2025 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij de schoonfamilie
Hoe was je vegan diner
Nog steeds niet? Treuzelaar.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn huid, want ik ben nog steeds niet gestroopt.
Maar thuis. Beetje FOK!ken , top2000 luisteren, Sims aangeslingerd. Moet eigenlijk straks nog wel echt stofzuigen.quote:
Ik zit al de hele middag te snacken en dan staat er nog een heel kerstdiner op de planning.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:28 schreef Ama het volgende:
Had gehoopt dat er iets te snacken was voor het eten. Fucking honger.
Nou ik heb geen idee hoelaat we gaan eten. Begin zo maar aan de chocolade die ik heb gekregen.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit al de hele middag te snacken en dan staat er nog een heel kerstdiner op de planning.
Dus daarna nog crispy pork gehaald?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het was gezelligeten was niet zo spannend
Rip jij. Hier staat de tafel volquote:Op donderdag 25 december 2025 15:28 schreef Ama het volgende:
Thuis. Alvast aan het bedenken wat ik volgende week ga maken voor borrel en 2 dinertjes met vrienden.quote:
Ze hebben op zijn minst toch wel een klein beetje iets voordat het eten begint toch?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik heb geen idee hoelaat we gaan eten. Begin zo maar aan de chocolade die ik heb gekregen.
Nopequote:Op donderdag 25 december 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben op zijn minst toch wel een klein beetje iets voordat het eten begint toch?
Wat voor chocolade?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik heb geen idee hoelaat we gaan eten. Begin zo maar aan de chocolade die ik heb gekregen.
Daarom altijd minimaal nootjes en wijn meenemen voor degene die het etentje organiseert. Heb je sowieso wat voor de borrelquote:Op donderdag 25 december 2025 15:28 schreef Ama het volgende:
Je had meer dan voldoende voedsel gekocht toch? Eten wat je eten kan!quote:
Ja maar ik heb natuurlijk niet in huis waar ik zin in hebquote:Op donderdag 25 december 2025 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had meer dan voldoende voedsel gekocht toch? Eten wat je eten kan!
Waar heb je zin in dan?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar ik heb natuurlijk niet in huis waar ik zin in heb
Bij mij is de supermarkt gewoon open. Bij jou ook? Want dan kun je hier iets aan doen.quote:
Ja maar niet de schuimtaart die ik wil.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij mij is de supermarkt gewoon open. Bij jou ook? Want dan kun je hier iets aan doen.
Dan houdt het op. Tenzij je iemand vindt die het ff wil komen brengen.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar niet de schuimtaart die ik wil.
Ik heb eigenlijk specifiek zin in een Swollenaertje, maar ik kom al jaren niet meer in Zwolle en was het ook niet van plan.
mss dat ik zo nog een stukje kaas doe. Met kaas wordt alles beter.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan houdt het op. Tenzij je iemand vindt die het ff wil komen brengen.
Let's agree to disagree.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mss dat ik zo nog een stukje kaas doe. Met kaas wordt alles beter.
@JJH jij bent toch aan het rijden vandaagquote:Op donderdag 25 december 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk specifiek zin in een Swollenaertje, maar ik kom al jaren niet meer in Zwolle en was het ook niet van plan.
Ik kreeg bij mijn zoon in Zwolle altijd een heerlijk hazelnooitschuimtaart van een bakker uit Zwolle en die was lekker. Helaas is die bakker er niet meerquote:Op donderdag 25 december 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van Orsouwquote:Op donderdag 25 december 2025 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kreeg bij mijn zoon in Zwolle altijd een heerlijk hazelnooitschuimtaart van een bakker uit Zwolle en die was lekker. Helaas is die bakker er niet meer
Die taart was om te smullen, zo ontzettend lekkerquote:
Date?quote:Op donderdag 25 december 2025 16:59 schreef Ama het volgende:
Mijn vader heeft nog iemand uitgenodigd maar heb het idee dat ik hier voor jan lul zit.
Als date?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor Ama?
Komt straks Robbert ten Brink.
Oeeeequote:Op donderdag 25 december 2025 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor Ama?
Komt straks Robbert ten Brink.
Dit klinkt als Ashley Noort.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:49 schreef Nattekat het volgende:
GL wethouder: "veel steun onder bewoners om het vele sluipverkeer in deze wijk tegen te gaan met camera's en nog meer kosten voor hun, en tyf op met je enquête, gaan we niet doen. "
Bewoners: *houden enquête waaruit volgt dat er totaal geen steun is*
Wijk in kwestie: *enkel rondje waar doorgaand verkeer alleen maar komt als ze verdwaald zijn*
Echt hoor, wat een verrijking is die achterlijke partij toch voor dit land. @:haags @:Wereldgozer
Vlees kun (of zelfs moet) je vaak even laten rusten.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet wel beter leren plannen. Groentes zijn veel eerder klaar dan het vlees...
Ik lees nu dat dat een man isquote:Op donderdag 25 december 2025 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt als Ashley Noort.
Ja, dat wist ik al en heb ik ook gedaan, maar de groentes waren eerder klaar dan ik aanvankelijk had gedacht..quote:Op donderdag 25 december 2025 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vlees kun (of zelfs moet) je vaak even laten rusten.
Dus volgende keer kun je gerust je vlees wat eerder starten. En dan even op een bord onder een aluminiumfolie laten rusten.
Groentes zijn toch wat minder als ze even hebben gestaan.
Lastig is dat jaquote:Op donderdag 25 december 2025 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet wel beter leren plannen. Groentes zijn veel eerder klaar dan het vlees...
Welke filmquote:
U bent goed op de hoogte.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt als Ashley Noort.
Niet eens bad santaquote:Op donderdag 25 december 2025 18:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Catering Christmas.
Best slecht
Had ik een jaar of 10 terug ook niet in de gaten. Totdat hij in de krant stond bij het voorstellen van het nieuwe bestuur.quote:Op donderdag 25 december 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik lees nu dat dat een man is
Heb er toch best lang gewoond. Dan leer je de mongooltjes wel kennen.quote:
Stoofvleesquote:
Morgen pas bij familie over de vloer.quote:Op donderdag 25 december 2025 18:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
iemand nog familieruzies veroorzaakt?
suc6quote:Op donderdag 25 december 2025 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen pas bij familie over de vloer.
Nee maar we zijn nog niet klaar met etenquote:Op donderdag 25 december 2025 18:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
iemand nog familieruzies veroorzaakt?
En er is nog meer dan genoeg voor een 2e rondequote:Op donderdag 25 december 2025 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zuurvlees was hier ook erg goed
Hier kwam na het eten nog wat bezoek; die heb ik het meegegeven.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En er is nog meer dan genoeg voor een 2e ronde
Cali heeft geen ouders meer??quote:Op donderdag 25 december 2025 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Scheelt dat we hier ook nog maar 1 kant van de familie hebben.
Je moet altijd ruimte laten voor een snack!quote:Op donderdag 25 december 2025 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier kwam na het eten nog wat bezoek; die heb ik het meegegeven.
Wil straks wel nog even wat snacken.
Nope….quote:Op donderdag 25 december 2025 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Cali heeft geen ouders meer??
Okeequote:Op donderdag 25 december 2025 19:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Nope….
1 ligt al jaren ergens in de bossen verspreid, de ander staat denk ik nog bij mijn zus thuis (was redelijk recent)
Te laat...quote:Op donderdag 25 december 2025 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je moet altijd ruimte laten voor een snack!
Een goeie boerenkool stamppot is altijd lekkerquote:Op donderdag 25 december 2025 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, op weg terug naar huis. Het was weer gezellig. En lucratiefEn ik heb nog iets nuttigs op computergebied kunnen doen, wordt ook altijd wel gewaardeerd
Oh en lekker gegeten. Boerenkool stamppot.
Ik was pas van plan om Maandag weer echt weg te gaan. Dan om te werken.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:32 schreef Ama het volgende:
Ik ga ook nergens meer heen tot zaterdag.
Als het morgen weer net zo zonnig is ga ik wel nog fietsenquote:Op donderdag 25 december 2025 19:32 schreef Ama het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nee ik ook niet. Zondag nog naar de kerstmarkt in Düsseldorfquote:Op donderdag 25 december 2025 19:32 schreef Ama het volgende:
Lekker.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
Leek wel corona lockdown zo rustig/leeg was het op straat.
Gewoon te koud... Was net even buiten, meteen blauwe klauwenquote:Op donderdag 25 december 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
Leek wel corona lockdown zo rustig/leeg was het op straat.
Toen ik naar mijn vader fietste had ik wel het idee dat mijn duimen eraf aan het vriezen waren maar ik vond het net op de terugweg al wel wat beter te doen. Kan ook omdat ik gewoon sneller ging fietsen omdat ik gewoon naar huis wou.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gewoon te koud... Was net even buiten, meteen blauwe klauwen
Zou hier -6 worden vannacht. Blijf wel bij de kachel en dekens in de buurt...quote:Op donderdag 25 december 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Toen ik naar mijn vader fietste had ik wel het idee dat mijn duimen eraf aan het vriezen waren maar ik vond het net op de terugweg al wel wat beter te doen. Kan ook omdat ik gewoon sneller ging fietsen omdat ik gewoon naar huis wou.
Pff ja maar ik sluit mezelf op in huis tot zaterdag. Die gekke kat van me loopt wel buiten in de vrieskou.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:11 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zou hier -6 worden vannacht. Blijf wel bij de kachel en dekens in de buurt...
Ik stel me altijd voor dat frostbite een beetje zo voelt.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:13 schreef Wrapster het volgende:
En bevroren duimen had ik vanmorgen, moest krabben omdat we zo dom waren de auto buiten te laten staan... Geen pretje en pijnlijke duimen.
Ik ga morgen nog even stuk rijden en misschien nog ergens lopen. Die van ons willen niet naar buiten want staan meteen weer voor de deur te blèren dat ze weer naar binnen willen.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff ja maar ik sluit mezelf op in huis tot zaterdag. Die gekke kat van me loopt wel buiten in de vrieskou.
Naja, voordat het gevoelloos wordt natuurlijkquote:Op donderdag 25 december 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stel me altijd voor dat frostbite een beetje zo voelt.
Jaquote:Op donderdag 25 december 2025 20:15 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Naja, voordat het gevoelloos wordt natuurlijk
Waar ga je heen rijden?quote:Op donderdag 25 december 2025 20:14 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ga morgen nog even stuk rijden en misschien nog ergens lopen. Die van ons willen niet naar buiten want staan meteen weer voor de deur te blèren dat ze weer naar binnen willen.
@CherryLips, alles oké?quote:Een automobilist is donderdag ingereden op een groepje ruziënde mensen op De Halte in Ede. Het gaat volgens de politie om een conflict in de relationele sfeer.
De auto reed over een persoon heen. Die raakte daarbij zwaargewond en ligt in het ziekenhuis. Nog drie anderen werden naar het ziekenhuis gebracht, onder wie de bestuurder die lichtgewond raakte.
Mocht je hier in de buurt uitkomen, je mag altijd aanbellen.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:24 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Waar mijn gevoel mij naartoe brengt. Nog geen bestemming voor ogen.
Komt goed. Ben echter niet alleen, vriendin is ook meequote:Op donderdag 25 december 2025 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Mocht je hier in de buurt uitkomen, je mag altijd aanbellen.
Ze bijt vast niet. Anders bijt ik terug hahaha.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:26 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Komt goed. Ben echter niet alleen, vriendin is ook mee
Nee, heel liefquote:Op donderdag 25 december 2025 20:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze bijt vast niet. Anders bijt ik terug hahaha.
Wraps zijn ook erg lekkerquote:Op donderdag 25 december 2025 20:31 schreef Ama het volgende:
@:Wrapster Ik krijg door je naam steeds zin om weer eens wraps te eten.
Ja ik wil dat misschien volgende week wel maken.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:32 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Wraps zijn ook erg lekkerHeb vanmorgen nog gehad, met zalm
quote:Op donderdag 25 december 2025 20:37 schreef Wrapster het volgende:
Over wraps maken gesproken...
Kan zijn dat ik zo wat anders doen ben
Ook comfiquote:Op donderdag 25 december 2025 20:46 schreef Wrapster het volgende:
Onze coon ligt in een wasmand met inpakpapier
Hier vond er vandaag ook eentje het inpakpapier het meest interessantquote:Op donderdag 25 december 2025 20:46 schreef Wrapster het volgende:
Onze coon ligt in een wasmand met inpakpapier
Oogt herkenbaar. Net thuis en direct geclaimd door een kat toen ik ging zitten.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:41 schreef Ama het volgende:
Mijn schoot is geclaimd.
[ link | afbeelding ]
Oke..quote:Op donderdag 25 december 2025 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hond is vervelend, want en niet kunnen wandelen door vuurwerk staken ze het natuurlijk ook weer massaal af.
Einde.
Als cover voegt het weinig toe tov het orgineel. Dat gezegd hebbende, het deel vanaf 3:30 komt ze wel super goed tot haar recht. Wat een stem.quote:
Heb je het bonnetje nog?quote:Op donderdag 25 december 2025 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hond is vervelend, want en niet kunnen wandelen door vuurwerk staken ze het natuurlijk ook weer massaal af.
Einde.
Moet dat?quote:Op donderdag 25 december 2025 21:28 schreef AirwiN het volgende:
Als cover voegt het weinig toe tov het orgineel.
Niks moet. Telt voor mij persoonlijk wel mee om een cover te waarderen. Of niet.quote:
Dat is wel een luxe.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier valt het gelukkig mee met vuurwerk tot nu toe. En over een paar dagen vertrekken we sowieso naar een hutje op de hei waar ze geen vuurwerk afsteken.
Nee. Maar ik wil hem niet retournerenquote:
Ik woon vlakbij de Bennekel, dat is ook al zo'n vuurwerkrijke wijkquote:Op donderdag 25 december 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijna noodzaak als je hond in Woensel West woont.
Hier gaat het ook flink. Maarja ik heb geen schip met geld. Dus hij moet maar even een avondje volhouden.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijna noodzaak als je hond in Woensel West woont.
Ja, daar heb je ook aantal plekken waar het wel goed losgaat.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij de Bennekel, dat is ook al zo'n vuurwerkrijke wijk
Ik vind het hier dit jaar nog wel meevallen. Vooral het echt zware vuurwerk is tot nu toe achterwege gebleven.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar het irriteert mij meer dat het nu al bijna maanden bezig is en dat ik eigenlijk alleen maar in de ochtend nog fatsoenlijk kan wandelen
Ik vind het hier tot nu toe een beetje te verdacht stil. Hoor wel eens iets maar bijna niet benoemingswaardig. Dat was afgelopen jaren wel anders.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het hier dit jaar nog wel meevallen. Vooral het echt zware vuurwerk is tot nu toe achterwege gebleven.
Hier is echt nog bijna niks. Misschien moet ik een kamer verhuren aan muisquote:Op donderdag 25 december 2025 22:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het hier tot nu toe een beetje te verdacht stil. Hoor wel eens iets maar bijna niet benoemingswaardig. Dat was afgelopen jaren wel anders.
Ik denk dat het hier nog wel flink los gaat.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier is echt nog bijna niks. Misschien moet ik een kamer verhuren aan muis
Deze wijk is ook met oud op nieuw praktisch doodquote:Op donderdag 25 december 2025 22:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier nog wel flink los gaat.
Oh damnquote:Op donderdag 25 december 2025 22:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deze wijk is ook met oud op nieuw praktisch dood
Echt. Ik stond de afgelopen 2 jaar buiten om in de verte een beetje viurwerk te kijken en ik was gewoon de enige. Beetje sad ook wel.quote:
Woon je in niemandsland daar ofzo?quote:Op donderdag 25 december 2025 22:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Echt. Ik stond de afgelopen 2 jaar buiten om in de verte een beetje viurwerk te kijken en ik was gewoon de enige. Beetje sad ook wel.
Hier blijven een hoop mensen gewoon binnen zitten, dus dan is het al snel stil op straat.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Echt. Ik stond de afgelopen 2 jaar buiten om in de verte een beetje viurwerk te kijken en ik was gewoon de enige. Beetje sad ook wel.
Nou ja, het dorp is zeker niet groot, maar tot een paar jaar terug was er toch wel altijd een beetje actie in de buurt. Nu lijkt het echt alsof iedereen al in bed ligt of ergens anders feest viert.quote:
Oh dat is ook wel jammer.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, het dorp is zeker niet groot, maar tot een paar jaar terug was er toch wel altijd een beetje actie in de buurt. Nu lijkt het echt alsof iedereen al in bed ligt of ergens anders feest viert.
Wij stonden vroeger in de lokale discotheken. Die bestaan allemaal niet meerquote:Op donderdag 25 december 2025 22:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, het dorp is zeker niet groot, maar tot een paar jaar terug was er toch wel altijd een beetje actie in de buurt. Nu lijkt het echt alsof iedereen al in bed ligt of ergens anders feest viert.
Dat ook. Dat waren ook leuke feestjesquote:Op donderdag 25 december 2025 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij stonden vroeger in de lokale discotheken. Die bestaan allemaal niet meer
Mondial en Peppermill bij jou in de buurt?quote:Op donderdag 25 december 2025 22:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat ook. Dat waren ook leuke feestjes
Peppermill vroeger wel vaak geweest, bestaat tegenwoordig niet meer. Mondial wel nog, naar dat is tegenwoordig echt alleen nog voor gekleurde medemensen.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mondial en Peppermill bij jou in de buurt?
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook de hondermiljoenklapper aan smilies van Flory toegevoegd. Was te lui om de bestandsnamen aan te passen.
Daar ben ik ook wel eens geweest. Wij gingen op een gegeven moment vaker richting Hasselt. Of naar de Cheetah in Duitslandquote:Op donderdag 25 december 2025 22:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Peppermill vroeger wel vaak geweest, bestaat tegenwoordig niet meer. Mondial wel nog, naar dat is tegenwoordig echt alleen nog voor gekleurde medemensen.
We gingen vroeger meer naar de starfish in aken.
Hier constant. Is het niet in de ene wijk dan wel in de andere. Ik word er een beetje moedeloos van. Het was zelfs de horen in het bos.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het hier dit jaar nog wel meevallen. Vooral het echt zware vuurwerk is tot nu toe achterwege gebleven.
Hier wil hij juist vluchten. En als hij thuis is dan wil hij dus ook ergens anders naartoe.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier constant. Is het niet in de ene wijk dan wel in de andere. Ik word er een beetje moedeloos van. Het was zelfs de horen in het bos.
En hoe hard ik het probeer ook van door lopen, het is heel ver weg. Hef maakt niet uit. Hij bevriest en wil naar huis.
Cheetah of himmerich ben ik nooit geweest. We gingen waten richting Borgloon naar de MacQueen.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel eens geweest. Wij gingen op een gegeven moment vaker richting Hasselt. Of naar de Cheetah in Duitsland
de enige juiste manierquote:Op donderdag 25 december 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wild gedaan. Ik heb zowel zoete als zoute popcorn in een bakje gedaan
quote:Op donderdag 25 december 2025 23:33 schreef Haags het volgende:
Ik zit best wel een beetje behoorlijk vol.
quote:Op donderdag 25 december 2025 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier blijven een hoop mensen gewoon binnen zitten, dus dan is het al snel stil op straat.
Dit jaar ga ik wel even mijn horren weghalen; vorige keer was er een gesmolten door een vuurpijl.
Nee. Dan sta ik 6 uur voor de deur te wachtenquote:Op vrijdag 26 december 2025 05:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen naar de sportschool gegaan?
Mooie dame, live concert van haar opgenomen die eergisteren werd uitgezonden op de bbc, maar eens bekijken van de weekquote:
Morguh Karzai,quote:Op vrijdag 26 december 2025 07:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Goedemorgen dotteke, nog plannen vandaag?
quote:Op donderdag 25 december 2025 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit zo vol![]()
Morgen nog veel meer vreten
Familiedinerquote:Op vrijdag 26 december 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Karzai,
Ja zeker, geloof het of niet maar ik heb een BBQ vanavond bij mijn dochter.
En jij?
Lekker.quote:
Indonesischquote:Op vrijdag 26 december 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker.
Weet je al wat je gaat eten?
Gelukkig!quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was het niet.
Ik zat een eindje verderop bij 't Zusje
O dan zit het helemaal goed.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben dol op Indonesisch eten, dus dat komt wel goed.
vooral in transvaal, duindorp en schilderswijk. (meerdere keren op 31ste doorheen moeten fietsenquote:Op vrijdag 26 december 2025 06:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Hier hoor je héél soms op de 30e een paar keer zo'n mini knalletje. Verder pas op de 31e vanaf een uur of 9 's avonds langzaam.
Vergeet nooit de oudejaarsavonden in Den Haag, alsof je in de gazastrook zat
Ik ga sowieso de drie nieuwe afleveringen van Stranger Things kijken. Ik denk dat mijn dag vooral bestaat uit tv kijken en eten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
mogguh, nog plannen voor 2de kerstdag ?
hier zal het gamen en/of legoen zijn
quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga sowieso de drie nieuwe afleveringen van Stranger Things kijken. Ik denk dat mijn dag vooral bestaat uit tv kijken en eten.
Jawelquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]was het gezellig bij je pa gisteren?
Same. Echt compleet verrot geslapen dus geen sportschool vandaagquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik nog even als een cocon in mijn bed blijf liggen tot de zon naar binnen schijnt. Koud binnen.
Dus ook niet ongegeneerd vreten vandaag?quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Same. Echt compleet verrot geslapen dus geen sportschool vandaag
quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morguhquote:
Hier wordt het vanavond BBquenquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
hehe, had je vertelt inderdaad , veel plezier hopelijk is het goed te doen ondanks de kouquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
[..]
Hier wordt het vanavond BBquen
ja,oa beetje gepuzzeld bij collegaquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij ook een leuke eerste kerstdag gehad?
Ja hoop het ook, ben allen snotterverkouden aan het worden. Hopelijk trekt het een beetje weg voor vanavondquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hehe, had je vertelt inderdaad , veel plezier hopelijk is het goed te doen ondanks de kou
ahh, das klote; beterschapquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoop het ook, ben allen snotterverkouden aan het worden. Hopelijk trekt het een beetje weg voor vanavond
Vervelend, misschien straks even nog een uurtje proberen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:44 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook niet al te best geslapen. Ik was best moe maar ik werd echt constant wakker en het was dit keer niet eens Hedwig haar schuld.
Hardlopen (net gedaan), uitgebreid ontbijten, beetje smurfen, langere wandeling maken en dan koken en weer etenquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar echt he, die afvallige met zijn smoesjesquote:
Misschien doe ik vanmiddag nog wel even een dutje.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, misschien straks even nog een uurtje proberen?
Ga ik vanmiddag ook even proberen denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien doe ik vanmiddag nog wel even een dutje.
Ik ga welquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar echt he, die afvallige met zijn smoesjes
Brave knulquote:
quote:Historisch warmterecord op IJsland, bijna 20 graden op eerste kerstdag
Terwijl half Nederland de gure winterkou trotseert, kunnen ze op IJsland in een korte broek en T-shirt kerst vieren. Het is daar nu ongewoon warm voor de tijd van het jaar. Op kerstochtend steeg het kwik lokaal naar 19,8 graden, fors hoger dan in de zomer. ‘Absolute waanzin!’
IJsland breekt deze dagen recordtemperaturen, melden IJslandse en Deense media. Op kerstavond werd in Bakkagerði, een klein dorpje aan de oostkust, een extreme temperatuur van 19,7 graden gemeten. Volgens nieuwssite Rúv werd het iets zuidelijker, bij Seyðisfjörður, zelfs 19,8 graden.
Dat is bijna 10 graden boven de gemiddelde temperatuur voor de maand juli in het land. Sinds het begin van de metingen op IJsland is het nog nooit zo warm geweest op eerste kerstdag.
https://www.ad.nl/buitenl(...)te-waanzin~a3bb3c2a/
Toen was ik wel blij dat ik thuis was. Stond ik met een smeulende hor in mijn handen. Kozijn had ook wat schade.quote:Op vrijdag 26 december 2025 06:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Hier hoor je héél soms op de 30e een paar keer zo'n mini knalletje. Verder pas op de 31e vanaf een uur of 9 's avonds langzaam.
Vergeet nooit de oudejaarsavonden in Den Haag, alsof je in de gazastrook zat
Dan heb ik er al 14.000 gemaakt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Brave knulEn met kerst tellen de stapjes dubbel
Vroeger als kleine terroristjes gingen we ook met een tasje vol vuurwerk om de nek door de straten heenquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen was ik wel blij dat ik thuis was. Stond ik met een smeulende hor in mijn handen. Kozijn had ook wat schade.
Waren wat mensen die door de straat liepen en vuurwerk gooide. Dus ook handig om de container niet aan de straat te hebben staan.
WTF!? Dat is in Nederland echt niet mogelijk, denk ik. Hier staan de kerstrecords op iets van 14 graden.quote:
Eilandje dat vol in de straalstroom ligt, dan kan het alle kanten opquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
WTF!? Dat is in Nederland echt niet mogelijk, denk ik. Hier staan de kerstrecords op iets van 14 graden.
Het verloedert een beetje jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig!![]()
Ze doen wel echt rare dingen daar in jouw dorp.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:23 schreef Ama het volgende:
Oh lol deze was er ook nog.
[ afbeelding ]
Hier wel volop zon, maar een gevoelstemperatuur van -13 °C.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Waar blijft die zon dan?
* Nattekat trekt 5 vesten over elkaar aan en gaat maar ontbijt maken
Ik blijf ook nog even binnen totdat het tijd is om te gaan eten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier wel volop zon, maar een gevoelstemperatuur van -13 °C.
Is het daarna ook nog eens Chinees nieuwjaar en kun je nog een paar weken wachten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:31 schreef bitterbal het volgende:
gaat wel lekker met de bestede meubelen, komt nu pas 3 jan.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:31 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:32 schreef CherryLips het volgende:
https://imgur.com/a/rm7s3cS
Ik krijg de url niet aan de praat
Ja je zit niet meer in Nederland waar het vandaag besteld, morgen in huis isquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:31 schreef bitterbal het volgende:
Ik wil nog wandelen voor de lunch. Straks maar even een sjaal over m'n gezicht en oren.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik blijf ook nog even binnen totdat het tijd is om te gaan eten.
nee het zou de 22ste komen, nu vandaag en nu kijk ik weer en zogenaamd 2 kasten komen vandaag en de rest 3 jan.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je zit niet meer in Nederland waar het vandaag besteld, morgen in huis is
tjaquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:31 schreef bitterbal het volgende:
afbeelding adres kopieren en dan hier img tagsquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Maar hoe doe ik dat tegenwoordig met Imgur?
Ja of 10 januari, of 3 februari, of ergens in april een keertjequote:Op vrijdag 26 december 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het zou de 22ste komen, nu vandaag en nu kijk ik weer en zogenaamd 2 kasten komen vandaag en de rest 3 jan.
Ik krijg geen goede url daarvoor.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
afbeelding adres kopieren en dan hier img tags
quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of 10 januari, of 3 februari, of ergens in april een keertje
https://i.imgur.com/T0amPeG.jpegquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg geen goede url daarvoor.
Wel meerdere zo te zien.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat ze een Mars toetje heeft gehad maar ik weet het niet helemaal zeker.
Afbeelding openen in een nieuw tabblad maar ik doe het wel via de browser.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die krijg ik dus niet.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://i.imgur.com/T0amPeG.jpeg
welk platform? PC/mobiel?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Maar hoe doe ik dat tegenwoordig met Imgur?
Ik doe het ook via de browserquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Afbeelding openen in een nieuw tabblad maar ik doe het wel via de browser.
hmm das raarquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die krijg ik dus niet.
maar nu hebben we het al gezienquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
https://i.imgur.com/T0amPeG.jpeg
Jezus eindelijk.
Rechtermuisknop 'afbeelding openen in nieuw tabblad' en dan die url kopiërenquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er soms iets mis mee?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar nu hebben we het al gezien
Oh, bij mij niet tot nu toe. Kerstavonddiner bij mijn vader ging niet door omdat ik op een monteur moest wachten omdat m'n verwarming was uitgevallen en gisteren zou ik lunchen bij m'n moeder, maar die had al gegeten. Ik had speciaal allemaal lekkere dingen gekocht. Ze hoefde de lichtjes in de kerstboom niet aan want ze was bang dat die kapot zouden gaan. Ze had ook allerlei lekkere dingen gekocht, maar die waren voor vandaag (aan het eind van de middag komt mijn zus met gezin). Die lekkere dingen zijn dan niet nodig, omdat mijn zus eerst naar m'n vader gaat.quote:
Mobiele browser.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rechtermuisknop 'afbeelding openen in nieuw tabblad' en dan die url kopiëren
Een drolletje met stukjesquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er soms iets mis mee?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, bij mij niet tot nu toe. Kerstavonddiner bij mijn vader ging niet door omdat ik op een monteur moest wachten omdat m'n verwarming was uitgevallen en gisteren zou ik lunchen bij m'n moeder, maar die had al gegeten. Ik had speciaal allemaal lekkere dingen gekocht. Ze hoefde de lichtjes in de kerstboom niet aan want ze was bang dat die kapot zouden gaan. Ze had ook allerlei lekkere dingen gekocht, maar die waren voor vandaag (aan het eind van de middag komt mijn zus met gezin). Die lekkere dingen zijn dan niet nodig, omdat mijn zus eest naar m'n vader gaat.
Gaat lekker daar?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, bij mij niet tot nu toe. Kerstavonddiner bij mijn vader ging niet door omdat ik op een monteur moest wachten omdat m'n verwarming was uitgevallen en gisteren zou ik lunchen bij m'n moeder, maar die had al gegeten. Ik had speciaal allemaal lekkere dingen gekocht. Ze hoefde de lichtjes in de kerstboom niet aan want ze was bang dat die kapot zouden gaan. Ze had ook allerlei lekkere dingen gekocht, maar die waren voor vandaag (aan het eind van de middag komt mijn zus met gezin). Die lekkere dingen zijn dan niet nodig, omdat mijn zus eest naar m'n vader gaat.
Pics!quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Had ook warme brownie en citroensorbet.
Ik verwacht eigenlijk dat m'n zus straks belt dat ze niet komen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
oh dat is wel allemaal mis gegaan dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |