Hier vond er vandaag ook eentje het inpakpapier het meest interessantquote:Op donderdag 25 december 2025 20:46 schreef Wrapster het volgende:
Onze coon ligt in een wasmand met inpakpapier
Oogt herkenbaar. Net thuis en direct geclaimd door een kat toen ik ging zitten.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:41 schreef Ama het volgende:
Mijn schoot is geclaimd.
[ link | afbeelding ]
Oke..quote:Op donderdag 25 december 2025 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hond is vervelend, want en niet kunnen wandelen door vuurwerk staken ze het natuurlijk ook weer massaal af.
Einde.
Als cover voegt het weinig toe tov het orgineel. Dat gezegd hebbende, het deel vanaf 3:30 komt ze wel super goed tot haar recht. Wat een stem.quote:
Heb je het bonnetje nog?quote:Op donderdag 25 december 2025 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hond is vervelend, want en niet kunnen wandelen door vuurwerk staken ze het natuurlijk ook weer massaal af.
Einde.
Moet dat?quote:Op donderdag 25 december 2025 21:28 schreef AirwiN het volgende:
Als cover voegt het weinig toe tov het orgineel.
Niks moet. Telt voor mij persoonlijk wel mee om een cover te waarderen. Of niet.quote:
Dat is wel een luxe.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier valt het gelukkig mee met vuurwerk tot nu toe. En over een paar dagen vertrekken we sowieso naar een hutje op de hei waar ze geen vuurwerk afsteken.
Nee. Maar ik wil hem niet retournerenquote:
Ik woon vlakbij de Bennekel, dat is ook al zo'n vuurwerkrijke wijkquote:Op donderdag 25 december 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijna noodzaak als je hond in Woensel West woont.
Hier gaat het ook flink. Maarja ik heb geen schip met geld. Dus hij moet maar even een avondje volhouden.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijna noodzaak als je hond in Woensel West woont.
Ja, daar heb je ook aantal plekken waar het wel goed losgaat.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij de Bennekel, dat is ook al zo'n vuurwerkrijke wijk
Ik vind het hier dit jaar nog wel meevallen. Vooral het echt zware vuurwerk is tot nu toe achterwege gebleven.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar het irriteert mij meer dat het nu al bijna maanden bezig is en dat ik eigenlijk alleen maar in de ochtend nog fatsoenlijk kan wandelen
Ik vind het hier tot nu toe een beetje te verdacht stil. Hoor wel eens iets maar bijna niet benoemingswaardig. Dat was afgelopen jaren wel anders.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het hier dit jaar nog wel meevallen. Vooral het echt zware vuurwerk is tot nu toe achterwege gebleven.
Hier is echt nog bijna niks. Misschien moet ik een kamer verhuren aan muisquote:Op donderdag 25 december 2025 22:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het hier tot nu toe een beetje te verdacht stil. Hoor wel eens iets maar bijna niet benoemingswaardig. Dat was afgelopen jaren wel anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |