En er is nog meer dan genoeg voor een 2e rondequote:Op donderdag 25 december 2025 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zuurvlees was hier ook erg goed
Hier kwam na het eten nog wat bezoek; die heb ik het meegegeven.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En er is nog meer dan genoeg voor een 2e ronde
Cali heeft geen ouders meer??quote:Op donderdag 25 december 2025 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Scheelt dat we hier ook nog maar 1 kant van de familie hebben.
Je moet altijd ruimte laten voor een snack!quote:Op donderdag 25 december 2025 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier kwam na het eten nog wat bezoek; die heb ik het meegegeven.
Wil straks wel nog even wat snacken.
Nope….quote:Op donderdag 25 december 2025 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Cali heeft geen ouders meer??
Okeequote:Op donderdag 25 december 2025 19:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Nope….
1 ligt al jaren ergens in de bossen verspreid, de ander staat denk ik nog bij mijn zus thuis (was redelijk recent)
Te laat...quote:Op donderdag 25 december 2025 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je moet altijd ruimte laten voor een snack!
Een goeie boerenkool stamppot is altijd lekkerquote:Op donderdag 25 december 2025 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, op weg terug naar huis. Het was weer gezellig. En lucratiefEn ik heb nog iets nuttigs op computergebied kunnen doen, wordt ook altijd wel gewaardeerd
Oh en lekker gegeten. Boerenkool stamppot.
Ik was pas van plan om Maandag weer echt weg te gaan. Dan om te werken.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:32 schreef Ama het volgende:
Ik ga ook nergens meer heen tot zaterdag.
Als het morgen weer net zo zonnig is ga ik wel nog fietsenquote:Op donderdag 25 december 2025 19:32 schreef Ama het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nee ik ook niet. Zondag nog naar de kerstmarkt in Düsseldorfquote:Op donderdag 25 december 2025 19:32 schreef Ama het volgende:
Lekker.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
Leek wel corona lockdown zo rustig/leeg was het op straat.
Gewoon te koud... Was net even buiten, meteen blauwe klauwenquote:Op donderdag 25 december 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
Leek wel corona lockdown zo rustig/leeg was het op straat.
Toen ik naar mijn vader fietste had ik wel het idee dat mijn duimen eraf aan het vriezen waren maar ik vond het net op de terugweg al wel wat beter te doen. Kan ook omdat ik gewoon sneller ging fietsen omdat ik gewoon naar huis wou.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gewoon te koud... Was net even buiten, meteen blauwe klauwen
Zou hier -6 worden vannacht. Blijf wel bij de kachel en dekens in de buurt...quote:Op donderdag 25 december 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Toen ik naar mijn vader fietste had ik wel het idee dat mijn duimen eraf aan het vriezen waren maar ik vond het net op de terugweg al wel wat beter te doen. Kan ook omdat ik gewoon sneller ging fietsen omdat ik gewoon naar huis wou.
Pff ja maar ik sluit mezelf op in huis tot zaterdag. Die gekke kat van me loopt wel buiten in de vrieskou.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:11 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zou hier -6 worden vannacht. Blijf wel bij de kachel en dekens in de buurt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |