SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dat begint toch uiterlijk op de dag dat je 30 wordt?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar jaar voel je ook in je rug als het weer omslaat.
gourmet lunch ervan maken.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:07 schreef Haags het volgende:
In Zuid-Holland kunnen we vandaag beter tussen 15.00 en 16.00 gourmetten om niet teveel druk op het stroomnet te krijgen.
Kan altijd erger worden.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat begint toch uiterlijk op de dag dat je 30 wordt?
Geen sneeuw?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:16 schreef Ama het volgende:
Oh natuurlijk woensdag krijgen we weer regen.
op een gegeven moment schiet het zelfs in je neus bij t omslaanquote:Op donderdag 25 december 2025 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan altijd erger worden.
thermomayo en thermoketchup etenquote:Op donderdag 25 december 2025 09:26 schreef dud0r het volgende:
Het is echt tyfuskoud buiten zeg. Kon niet eens normaal Pokemon spelen.
Daar worden m'n vingers niet warm van.quote:
motivatie: gezellig met je pa samen zijn met kerst?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:26 schreef Ama het volgende:
Kan ook niet zeggen dat ik heel erg motiveerd ben om naar mijn vader te fietsen. Ik ga het wel doen maar ik heb echt nul motivatie.
goed dooretenquote:Op donderdag 25 december 2025 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar worden m'n vingers niet warm van.
dat ze open zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 09:31 schreef dud0r het volgende:
Het is relatief rustig in de sportschool
Ja, maar jij woont noordelijker en oostelijker, daar is het altijd kouder in de winter.quote:
Waarom zouden ze dicht zijn?quote:
Ja, dat. Die van mij is dicht vandaag. Morgen wel tot 14 uur open.quote:
maar dan wel miepen dat het koud is buitenquote:Op donderdag 25 december 2025 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echte die hards zoals dud0r moeten nog even hun fix halen.
Boeiend. Op zondag zijn ze ook open. Kunnen ze op de feestdagen ook open zijn.quote:
is dat nou wel of geen kerstfilm?quote:
😐quote:Op donderdag 25 december 2025 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar jij woont noordelijker en oostelijker, daar is het altijd kouder in de winter.
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:31 schreef mschol het volgende:
[..]
motivatie: gezellig met je pa samen zijn met kerst?
Gewoon gaan wanneer we kunnen. Dus dat is tot aan 5 januari elke dagquote:Op donderdag 25 december 2025 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echte die hards zoals dud0r moeten nog even hun fix halen.
Dat is het ook. Helemaal ijsvingers met Pokemon spelenquote:Op donderdag 25 december 2025 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan wel miepen dat het koud is buiten
quote:Op donderdag 25 december 2025 09:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dat nou wel of geen kerstfilm?
Ja toch? -6 momenteel is onze hometown.quote:
die gemaakte discussie elk jaar weer is zo lekker afgezaagd...quote:
Nu -5 zie ik maar ja nog steeds fucking koud.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja toch? -6 momenteel is onze hometown.
Beste vooruitzicht van deze Kerst.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:42 schreef Ama het volgende:
Oeh yeah morgen weer drie afleveringen van Stranger Things online.
Dat wel.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu -5 zie ik maar ja nog steeds fucking koud.
Kijk je ook?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beste vooruitzicht van deze Kerst.
Zekerquote:
10.809 stappen al gedaan vandaag.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[ link | afbeelding ]
afbeelding uploaden
[ afbeelding ]
Brrr. Helaas doet mijn thermostaat het sinds vanmorgen niet goed.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[ link | afbeelding ]
afbeelding uploaden
[ afbeelding ]
Vandaar dat het zo koud voelde. Gevoelstemperatuur van -11quote:Op donderdag 25 december 2025 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[ link | afbeelding ]
afbeelding uploaden
[ afbeelding ]
Oh nice, ben je bij? Ik kan met bijzonder weinig mensen praten merk ik want iedereen wacht tot 1 januari pff.quote:
Ik heb gewoon uitgeslapen alsof het weekend isquote:Op donderdag 25 december 2025 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
10.809 stappen al gedaan vandaag.
Is het toch ook eigenlijk?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon uitgeslapen alsof het weekend is
Yup, en in november/december seizoen 1-4 opnieuw gekeken ook nog.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nice, ben je bij? Ik kan met bijzonder weinig mensen praten merk ik want iedereen wacht tot 1 januari pff.
Wel een goede test dit voor mijn nieuwe ramen, in de slaapkamer was het gewoon warmer dan de woonkamer waar de thermostaat hangtquote:Op donderdag 25 december 2025 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Brrr. Helaas doet mijn thermostaat het sinds vanmorgen niet goed.
Radiatoren bleven zeer warm worden, maar de thermostaat bleef 17,5 graden aangeven. Ik had het comfortabel warm in mijn T-shirt.
quote:Op donderdag 25 december 2025 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, en in november/december seizoen 1-4 opnieuw gekeken ook nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik wilde wel maar mijn bioritme zit nog niet in de vakantiestand.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon uitgeslapen alsof het weekend is
Dat heb ik ook jarenlang gehad, maar opeens kan ik in het weekend uitslapen, ook als ik het niet wilquote:Op donderdag 25 december 2025 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde wel maar mijn bioritme zit nog niet in de vakantiestand.
wat vervelendquote:Op donderdag 25 december 2025 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik ook jarenlang gehad, maar opeens kan ik in het weekend uitslapen, ook als ik het niet wil
je wordt oud..quote:Op donderdag 25 december 2025 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik ook jarenlang gehad, maar opeens kan ik in het weekend uitslapen, ook als ik het niet wil
Ervaring leert dat het hier na een week vakantie prima gaat met uitslapen. Uitslapen terwijl ik het niet wil bestaat niet in mijn leven.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt hoe vroeger je er uit komt tochquote:
quote:Op donderdag 25 december 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan lukt uitslapen toch juist steeds minder?
dan wordt je NOG ouderquote:Op donderdag 25 december 2025 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt hoe vroeger je er uit komt toch
Of ik begin gewoon weer jonger te wordenquote:
Benjamin buttonquote:Op donderdag 25 december 2025 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ik begin gewoon weer jonger te worden
Ons raam in de woonkamer lijkt niet goed. Is altijd wat toch in de rechteronderhoek.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een goede test dit voor mijn nieuwe ramen, in de slaapkamer was het gewoon warmer dan de woonkamer waar de thermostaat hangt
Ja, want geen vet.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan wel miepen dat het koud is buiten
quote:De Amerikaanse president Donald Trump heeft bij de traditionele telefoongesprekken met kinderen op Kerstavond zijn eigen politieke agenda naar voren gebracht. Zo waarschuwde hij de jeugd voor de "infiltratie van een slechte kerstman" en sprak hij over "schoon, mooi kool".
Volgens m'n weegschaal heb ik een vetpercentage van 29,8 %quote:
Ik dacht ook dat de ventilatiestand van de nieuwe ramen niet zoveel lucht doorliet, maar in de badkamer is het wel godsgruwelijk koud en tochtig nuquote:Op donderdag 25 december 2025 10:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ons raam in de woonkamer lijkt niet goed. Is altijd wat toch in de rechteronderhoek.
zijn we verbaast ?quote:
nee, maar dan nogquote:Op donderdag 25 december 2025 10:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn we verbaast ?
zijn kerstkaartfoto is gemaakt toen ze naar een begrafenis gingen
Wat een kutding dan.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens m'n weegschaal heb ik een vetpercentage van 29,8 %
Meet maar op 2 punten dus er zit nogal wat afwijking in. Maar laten we die maar gewoon aanhouden en zeggen dat ik zoveel hebquote:
Precies, dat is toch weinig.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens m'n weegschaal heb ik een vetpercentage van 29,8 %
Ja ook niet echt een speklapjequote:Op donderdag 25 december 2025 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies, dat is toch weinig.
Mwah. Is gewoon zwaar overgewichtquote:Op donderdag 25 december 2025 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies, dat is toch weinig.
Als ik 60 kilo op de weegschaal zie staan moet ik m'n andere been er nog bij doenquote:Op donderdag 25 december 2025 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag vanochtend 60 kg op de weegschaaldat is 8-9 kg sinds juni
Heeft een tijdje gewerkt bij mij, tegenwoordig werkt dat niet meerquote:Op donderdag 25 december 2025 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon elke dag dus tussen de 5 en 10 km wandelen dus. Dat is het afvalplan.
Mss moet ik er boek over schrijven en mijn hele persoonlijkheid er van maken.
Minder calorieën er in.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft een tijdje gewerkt bij mij, tegenwoordig werkt dat niet meer
Ja vooral in de weekenden, doordeweeks zakt het gewicht elke dag maar in het weekend komt het weer terugquote:
Goed kerstsfeertje daar @Budapestenaarquote:Medewerkers van supermarkt Dirk van den Broek in het Dordtse winkelcentrum Crabbehof hebben woensdagmiddag een winkeldief zwaar mishandeld. Bij de uitgang van de winkel werd hij tegen de grond gewerkt en in zijn gezicht geslagen. Op videobeelden is ook te zien dat hij tegen zijn hoofd wordt geschopt.
https://www.bndestem.nl/d(...)j-dood-was~ab87d432/
Jeetje dat is ook wel beetje overdreven.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed kerstsfeertje daar @:Budapestenaar
op naar de hoofdprijsquote:Op donderdag 25 december 2025 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijne kerssemus allen![]()
[ afbeelding ]
En WEER op diezelfde kaart waar al eerder drie tientjes op gevallen waren
HONDquote:Op donderdag 25 december 2025 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijne kerssemus allen![]()
[ afbeelding ]
En WEER op diezelfde kaart waar al eerder drie tientjes op gevallen waren
een beetje?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje dat is ook wel beetje overdreven.
Ja. Honderd die het net niet is zeg maarquote:
Oh ik dacht dat je een hond kreeg dan, want dan wil ik ook wel zo'n kraskaartquote:Op donderdag 25 december 2025 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Honderd die het net niet is zeg maar![]()
Jij hebt al een hond.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een hond kreeg dan, want dan wil ik ook wel zo'n kraskaart
Allang geweest joh. En ik moet nog een keer.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:38 schreef Karzai het volgende:
Mensen binnen blijven als je leven je lief is, brrr wat koud
Ohquote:Op donderdag 25 december 2025 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is in jouw geval meer dan genoeg
nee, straks eff fietsen door de polderquote:Op donderdag 25 december 2025 10:38 schreef Karzai het volgende:
Mensen binnen blijven als je leven je lief is, brrr wat koud
Hebben ze straks alleen maar oog voor elkaar en ben jij alleen nog maar bruikbaar als voermensquote:Op donderdag 25 december 2025 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik dacht misschien een 2e omdat Ambar mss wel zo alleen is.
Je vergeet utlaatdienst.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze straks alleen maar oog voor elkaar en ben jij alleen nog maar bruikbaar als voermens
Ook alleen maar omdat ze niet alleen buiten mogen lopen van de wetquote:
Correct, maar dat gevoel heb ik nu ook al wel eens met Meneer Pombar. Dat ik denk: waarom ben ik mee?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze niet alleen buiten mogen lopen van de wet
Oh ja die halfzachte misbaksels kunnen niks zelf. Niet eens poepen.quote:
Dat vind ik van katten.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ze zijn wel super cute enzo. En eigenlijk gewoon levende anti depressie machines
Jezus was een Palestijn. Heb op zijn minst je feiten juist.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
We vieren vandaag dat de Joodse terrorist Jezus uit de onbezoedelde preut van Maria is gekropen![]()
We doen dit met gourmetten, Cola en Viennetta ijs voor de armen en ganzenlever, reerug en kaviaar voor de mensen met wat meer centjes.
Oh ik dacht al waar ken ik je van, maar dat is van daarquote:Op donderdag 25 december 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik hier niet reageer, komt dat, omdat ik in MUZ zit tot het einde van het jaar.
quote:Op donderdag 25 december 2025 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik dacht al waar ken ik je van, maar dat is van daar
quote:Op donderdag 25 december 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik hier niet reageer, komt dat, omdat ik in MUZ zit tot het einde van het jaar.
Nee hoor dom popje, de Palestijnen zijn tweederangs Arabieren die daar geen kut te zoeken hebben.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jezus was een Palestijn. Heb op zijn minst je feiten juist.
Bij mij werkt alleen flink te weinig kcal en intensief sportenquote:Op donderdag 25 december 2025 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft een tijdje gewerkt bij mij, tegenwoordig werkt dat niet meer
Je mag het juist hebben of niet. Maar noem mij geen dom popje. Dank u.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor dom popje, de Palestijnen zijn tweederangs Arabieren die daar geen kut te zoeken hebben.
Misschien eet je wel broodballetjes als je aan het slaapwandelen bent.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij werkt alleen flink te weinig kcal en intensief sportenBij gergi werkt: iets minder snacken en naar de sportschool kijken
Heel spoor van broodkruimels door het huis 's ochtendsquote:Op donderdag 25 december 2025 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien eet je wel broodballetjes als je aan het slaapwandelen bent.
Ik kom je daar wel tegen.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Snel een beetje slimmer worden in de basis dan.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mag het juist hebben of niet. Maar noem mij geen dom popje. Dank u.
Voor mijn lengte zou 70-75 gezond zijn volgens mij. Maar dan blijft er niks over.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ergens tussen de 55 en 60 is gezond voor mij. >65 dan gaan we toch wel tegen overgewicht.
Al is het wel zo dat ik in de hele reeks van 50 - 70 kg nog in het meeste van mijn kleren past, voel ik mij bij >65 wel echt een dikzak.
Minder vreten in het weekend dusquote:Op donderdag 25 december 2025 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vooral in de weekenden, doordeweeks zakt het gewicht elke dag maar in het weekend komt het weer terug
Komt omdat jij graag zon wildequote:
RIPquote:Op donderdag 25 december 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Jongens hou op ik moet straks nog fietsen.
gewoon gaaaanquote:Op donderdag 25 december 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
De Russen eten met -30 hun eigen schoenzolen en een levend konijntje rauw op, we maken met dit soort slap karaktergedrag geen schijn van kansquote:
Helaas voor Rusland zijn zo goed als alle Russen van dienstbare leeftijd dood.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Russen eten met -30 hun eigen schoenzolen en een levend konijntje rauw op, we maken met dit soort slap karaktergedrag geen schijn van kans
Als je het zou koud hebt op de fiets, fiets je gewoon niet hard genoegquote:Op donderdag 25 december 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Alleen de kinderen van de arme sloebers nog maar.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas voor Rusland zijn zo goed als alle Russen van dienstbare leeftijd dood.
Moet ook uitkijken voor de gladheid.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je het zou koud hebt op de fiets, fiets je gewoon niet hard genoeg
Als je hard genoeg fietst is het ook onmogelijk om uit te glijdenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ook uitkijken voor de gladheid.
Ben benieuwd naar hoe Rusland straks uit elkaar valt als de centrale overheid weinig macht meer heeft.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen de kinderen van de arme sloebers nog maar.
hmmm lopen dan maar?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op donderdag 25 december 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je hard genoeg fietst is het ook onmogelijk om uit te glijden
Begrijpelijk wel, Chinezen zijn nu eenmaal niet erg aantrekkelijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar hoe Rusland straks uit elkaar valt als de centrale overheid weinig macht meer heeft.
Idem in China trouwens, waar het niet willen voortplanten van de Chinezen al voor veel problemen zorgt.
Ik heb niets gemerktquote:Op donderdag 25 december 2025 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Gladheid?? Nou dat hoop ik toch niet
De eenkindpolitiek en de verstedelijking hebben het er niet beter op gemaakt.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, Chinezen zijn nu eenmaal niet erg aantrekkelijk.
Gelukkig maken ze het in Afrika driedubbel goed met de bevolkingsgroei.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eenkindpolitiek en de verstedelijking hebben het er niet beter op gemaakt.
Vorig jaar heeft China voor het eerst toegegeven dat hun bevolkingsaantallen teruglopen. Dus dat zal wel erger zijn dat men laat weten.
Ja, goed.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig maken ze het in Afrika driedubbel goed met de bevolkingsgroei.
En toch gaat dat vooral op voor de noordelijke Chinezen die afhankelijk zijn van regeringsbaantjes, de zuidelijke Han hebben veelal enorme gezinnen, alhoewel dat met de stijgende welvaart ook sterk zal teruglopen wellicht.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eenkindpolitiek en de verstedelijking hebben het er niet beter op gemaakt.
Vorig jaar heeft China voor het eerst toegegeven dat hun bevolkingsaantallen teruglopen. Dus dat zal wel erger zijn dat men laat weten.
Ik ken er nog wel een paar die ik gaarne zou voordragen voor onvrijwillige euthanasie.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn toch teveel mensen op de aardkloot dus boeiend.
Misschien moet je ze dat in Niger gaan vertellen met hun 7 gemiddelde kinderen per vrouw.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn toch teveel mensen op de aardkloot dus boeiend.
Hoppaquote:Op donderdag 25 december 2025 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken er nog wel een paar die ik gaarne zou voordragen voor onvrijwillige euthanasie.
Het teruglopende aantal Chinezen?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch gaat dat vooral op voor de noordelijke Chinezen die afhankelijk zijn van regeringsbaantjes, de zuidelijke Han hebben veelal enorme gezinnen, alhoewel dat met de stijgende welvaart ook sterk zal teruglopen wellicht.
Namen en rugnummers.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken er nog wel een paar die ik gaarne zou voordragen voor onvrijwillige euthanasie.
Proest.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is Kerstmis, ik ben vandaag lief, zachtaardig, vredelievend en gezellig.
Moet bijna huilen van deze liefheidquote:Op donderdag 25 december 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 december 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt mij tegen van je.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond je ook op dat plein te hupsen?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 december 2025 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne kerst iedereen
Gemist maar moest wel een traantje laten bij de beelden, Bosschenaren zijn echt de mooiste, leukste en warmste mensen op de hele planeet.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond je ook op dat plein te hupsen?
Er is geen gladheid.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Augurkjesquote:Op donderdag 25 december 2025 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne kerst iedereen
Hoezo hype?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Augurken zijn lekker, maar ook wel een beetje hype
doe niet zo raar... die moet je juist nu eten met slagroomquote:
Je hebt het onthoudenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk bij macaroni en spaghetti
Ik hou helemaal niet van slagroomquote:Op donderdag 25 december 2025 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe niet zo raar... die moet je juist nu eten met slagroom
Ik heb blijkbaar gemist dat ze een hype zijn.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt de augurken hype gemist?
Hype?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dat schijnt in die maanden helemaal niet uit te makenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van slagroom
quote:Op donderdag 25 december 2025 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van slagroom
Ik ook blijkbaarquote:Op donderdag 25 december 2025 11:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar gemist dat ze een hype zijn.
quote:Op donderdag 25 december 2025 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vergeet maar zelden iets.
ik heb de hype ook gemist..quote:Op donderdag 25 december 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk die aardbevingenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:52 schreef Ama het volgende:
Het kerstkaartje die tegen de speaker aan staat trilt steeds om ver.Maar hij kan niet meer uit zichzelf blijven staan.
De Amsterdamse Joden waren de aloude Jiddische Augurkenkoningen van de hoofdstad maar die waren plotseling allemaal verdwenen rond 1945.quote:
Misselijkmakendquote:Op donderdag 25 december 2025 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Amsterdamse Joden waren de aloude Jiddische Augurkenkoningen van de hoofdstad maar die waren plotseling allemaal verdwenen rond 1945.
Hadden ze die weer verstopt voor jouquote:Op donderdag 25 december 2025 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wel lekker
Toen ik net buiten was, was ie er nog niet.
Dan nogquote:Op donderdag 25 december 2025 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo rolt de wereld nu eenmaal.
Nee niet echt, want hij blijft altijd maar moeilijk stilzitten.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is er al een Âmbar kerstfoto?
Blijft cute.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij kreeg wel net een cadeau
[ afbeelding ]
Zwabber!quote:
Hoe meer je weet, hoe minder je weet.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Brian Cox de Fermi paradox haarfijn horen verklaren zojuist en nu voel ik me superslim maar ook een beetje leeg.
quote:Op donderdag 25 december 2025 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan de vienetta gewoon buiten blijven staan.
Met kluitquote:Op donderdag 25 december 2025 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan de vienetta gewoon buiten blijven staan.
Als die lang genoeg buiten blijft dan wel ja.quote:
Kom je ook weer gezellig langs?quote:
Jij ookquote:Op donderdag 25 december 2025 12:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
MERRY CHRISTMASSSSSSSSSSSSSSSSSSSS MY SWEETIEPIES
[ afbeelding ]
Dat niet, maar hij stond nog iets te laag aan de horizon om nuttig te zijn.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hadden ze die weer verstopt voor jou
Volgens mij is hier alles dicht in de omgeving.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:56 schreef LTVDK het volgende:
Het was overal best rustig op straat, behalve bij de slager, daar stond een rij van minstens 100 man te wachten om hun bestelling op te halen
Zou er iets te doen zijn ergens?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:56 schreef LTVDK het volgende:
Het was overal best rustig op straat, behalve bij de slager, daar stond een rij van minstens 100 man te wachten om hun bestelling op te halen
Ja voor de rest is alles in het dorp dicht, zelfs de AH en Kruidvat. Maar de slager is met kerst altijd een paar uurtjes open om kerstbestellingen af te halen, niet voor de gewone verkoopquote:Op donderdag 25 december 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is hier alles dicht in de omgeving.
Kerstseksquote:Op donderdag 25 december 2025 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou er iets te doen zijn ergens?
Ik heb het dit jaar ook wat minder maar misschien komt het straks nog.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nou niet echt het idee dat het Kerst is
de paus is op tvquote:Op donderdag 25 december 2025 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan hoop ik dat mijn vader zijn bestelling eerder heeft opgehaaldquote:Op donderdag 25 december 2025 12:56 schreef LTVDK het volgende:
Jouw vloerquote:Op donderdag 25 december 2025 13:08 schreef kwiwi het volgende:
Dikke fluffy kerstsokken aan![]()
[ afbeelding ]
ga naar buiten danquote:Op donderdag 25 december 2025 13:10 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk vandaag, -13 gevoelstemperatuur
Ik ookquote:Op donderdag 25 december 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
ik ga zo naar buiten, de kou trotseren
Ik moet van mijn wijk naar mijn vader zijn wijk, is gewoon langs het bos.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:28 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ga jij door de polder? of blijf je in de stad?
aha, nog wel beetje beschutting van eventuele windquote:Op donderdag 25 december 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet van mijn wijk naar mijn vader zijn wijk, is gewoon langs het bos.
Ik zie hier de hele dag nog bijzonder weinig wind eigenlijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, nog wel beetje beschutting van eventuele wind
Ik ook weer. Helemaal naar de auto lopen.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
je associeert je pa met de praxis ?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:32 schreef Ama het volgende:
In de zomer kan ik ook door het bos als ik de weg weet want doe altijd op gevoel en sta 9 van de 10 keer ineens voor de Praxis wat dus niet moet. Maar is wel mooie route. Maar ligt nu vast allemaal drap.
vandaar die sportschoolquote:Op donderdag 25 december 2025 13:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook weer. Helemaal naar de auto lopen.
Hij is echt heel mooiquote:Op donderdag 25 december 2025 13:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben er ook erg blij mee, was een goede keuze
Zei m’n dochter ook netquote:Op donderdag 25 december 2025 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2025 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je daarvoor verse worst moet halen bij de slager?
Inderdaad. Zo in de auto naar de schoonfamilie dus ja moet wel alvast calorieën verbranden voor het eten straksquote:
heb je de vakantiefoto's mee?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, Utrecht. Over een half uurtje bij paps en mams op de bank.
Er zijn mensen die naar warme landen emigreren.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
dat moet je niet doenquote:Op donderdag 25 december 2025 14:35 schreef kwiwi het volgende:
Arrgh, hele vinger opengehaald bij het repareren van de loopband.
Had je nog crispy gerechten?quote:Op donderdag 25 december 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja net terug van het 2e kerstdiner. nu is het gelukkig voorbij
Bij jou?
Was het niet leuk?quote:Op donderdag 25 december 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja net terug van het 2e kerstdiner. nu is het gelukkig voorbij
Bij jou?
Gerookte zalm is ook best oke toch?quote:Op donderdag 25 december 2025 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee had een gerookte zalm salade gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |