Dat niet, maar hij stond nog iets te laag aan de horizon om nuttig te zijn.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hadden ze die weer verstopt voor jou
Volgens mij is hier alles dicht in de omgeving.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:56 schreef LTVDK het volgende:
Het was overal best rustig op straat, behalve bij de slager, daar stond een rij van minstens 100 man te wachten om hun bestelling op te halen
Zou er iets te doen zijn ergens?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:56 schreef LTVDK het volgende:
Het was overal best rustig op straat, behalve bij de slager, daar stond een rij van minstens 100 man te wachten om hun bestelling op te halen
Ja voor de rest is alles in het dorp dicht, zelfs de AH en Kruidvat. Maar de slager is met kerst altijd een paar uurtjes open om kerstbestellingen af te halen, niet voor de gewone verkoopquote:Op donderdag 25 december 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is hier alles dicht in de omgeving.
Kerstseksquote:Op donderdag 25 december 2025 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou er iets te doen zijn ergens?
Ik heb het dit jaar ook wat minder maar misschien komt het straks nog.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nou niet echt het idee dat het Kerst is
de paus is op tvquote:Op donderdag 25 december 2025 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nou niet echt het idee dat het Kerst is
Dan hoop ik dat mijn vader zijn bestelling eerder heeft opgehaaldquote:Op donderdag 25 december 2025 12:56 schreef LTVDK het volgende:
Jouw vloerquote:Op donderdag 25 december 2025 13:08 schreef kwiwi het volgende:
Dikke fluffy kerstsokken aan![]()
[ afbeelding ]
ga naar buiten danquote:Op donderdag 25 december 2025 13:10 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk vandaag, -13 gevoelstemperatuur
Ik ookquote:Op donderdag 25 december 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
ik ga zo naar buiten, de kou trotseren
Ik moet van mijn wijk naar mijn vader zijn wijk, is gewoon langs het bos.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:28 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ga jij door de polder? of blijf je in de stad?
aha, nog wel beetje beschutting van eventuele windquote:Op donderdag 25 december 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet van mijn wijk naar mijn vader zijn wijk, is gewoon langs het bos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |