Ik heb het dit jaar ook wat minder maar misschien komt het straks nog.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nou niet echt het idee dat het Kerst is
de paus is op tvquote:Op donderdag 25 december 2025 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nou niet echt het idee dat het Kerst is
Dan hoop ik dat mijn vader zijn bestelling eerder heeft opgehaaldquote:Op donderdag 25 december 2025 12:56 schreef LTVDK het volgende:
Het was overal best rustig op straat, behalve bij de slager, daar stond een rij van minstens 100 man te wachten om hun bestelling op te halen
Jouw vloerquote:Op donderdag 25 december 2025 13:08 schreef kwiwi het volgende:
Dikke fluffy kerstsokken aan![]()
[ afbeelding ]
ga naar buiten danquote:Op donderdag 25 december 2025 13:10 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk vandaag, -13 gevoelstemperatuur
Ik ookquote:Op donderdag 25 december 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
ik ga zo naar buiten, de kou trotseren
Ik moet van mijn wijk naar mijn vader zijn wijk, is gewoon langs het bos.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:28 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ga jij door de polder? of blijf je in de stad?
aha, nog wel beetje beschutting van eventuele windquote:Op donderdag 25 december 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet van mijn wijk naar mijn vader zijn wijk, is gewoon langs het bos.
Ik zie hier de hele dag nog bijzonder weinig wind eigenlijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, nog wel beetje beschutting van eventuele wind
Ik ook weer. Helemaal naar de auto lopen.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
ik ga zo naar buiten, de kou trotseren
je associeert je pa met de praxis ?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:32 schreef Ama het volgende:
In de zomer kan ik ook door het bos als ik de weg weet want doe altijd op gevoel en sta 9 van de 10 keer ineens voor de Praxis wat dus niet moet. Maar is wel mooie route. Maar ligt nu vast allemaal drap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |