Ik zie hier de hele dag nog bijzonder weinig wind eigenlijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, nog wel beetje beschutting van eventuele wind
Ik ook weer. Helemaal naar de auto lopen.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
ik ga zo naar buiten, de kou trotseren
je associeert je pa met de praxis ?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:32 schreef Ama het volgende:
In de zomer kan ik ook door het bos als ik de weg weet want doe altijd op gevoel en sta 9 van de 10 keer ineens voor de Praxis wat dus niet moet. Maar is wel mooie route. Maar ligt nu vast allemaal drap.
vandaar die sportschoolquote:Op donderdag 25 december 2025 13:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook weer. Helemaal naar de auto lopen.
Hij is echt heel mooiquote:Op donderdag 25 december 2025 13:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben er ook erg blij mee, was een goede keuze
Zei m’n dochter ook netquote:Op donderdag 25 december 2025 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nou niet echt het idee dat het Kerst is
quote:Op donderdag 25 december 2025 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je daarvoor verse worst moet halen bij de slager?
Inderdaad. Zo in de auto naar de schoonfamilie dus ja moet wel alvast calorieën verbranden voor het eten straksquote:
heb je de vakantiefoto's mee?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, Utrecht. Over een half uurtje bij paps en mams op de bank.
Er zijn mensen die naar warme landen emigreren.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
ik ga zo naar buiten, de kou trotseren
dat moet je niet doenquote:Op donderdag 25 december 2025 14:35 schreef kwiwi het volgende:
Arrgh, hele vinger opengehaald bij het repareren van de loopband.
Had je nog crispy gerechten?quote:Op donderdag 25 december 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja net terug van het 2e kerstdiner. nu is het gelukkig voorbij
Bij jou?
Was het niet leuk?quote:Op donderdag 25 december 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja net terug van het 2e kerstdiner. nu is het gelukkig voorbij
Bij jou?
Gerookte zalm is ook best oke toch?quote:Op donderdag 25 december 2025 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee had een gerookte zalm salade gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |