Minder calorieën er in.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft een tijdje gewerkt bij mij, tegenwoordig werkt dat niet meer
Ja vooral in de weekenden, doordeweeks zakt het gewicht elke dag maar in het weekend komt het weer terugquote:
Goed kerstsfeertje daar @Budapestenaarquote:Medewerkers van supermarkt Dirk van den Broek in het Dordtse winkelcentrum Crabbehof hebben woensdagmiddag een winkeldief zwaar mishandeld. Bij de uitgang van de winkel werd hij tegen de grond gewerkt en in zijn gezicht geslagen. Op videobeelden is ook te zien dat hij tegen zijn hoofd wordt geschopt.
https://www.bndestem.nl/d(...)j-dood-was~ab87d432/
Jeetje dat is ook wel beetje overdreven.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed kerstsfeertje daar @:Budapestenaar
op naar de hoofdprijsquote:Op donderdag 25 december 2025 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijne kerssemus allen![]()
[ afbeelding ]
En WEER op diezelfde kaart waar al eerder drie tientjes op gevallen waren
HONDquote:Op donderdag 25 december 2025 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijne kerssemus allen![]()
[ afbeelding ]
En WEER op diezelfde kaart waar al eerder drie tientjes op gevallen waren
een beetje?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje dat is ook wel beetje overdreven.
Ja. Honderd die het net niet is zeg maarquote:
Oh ik dacht dat je een hond kreeg dan, want dan wil ik ook wel zo'n kraskaartquote:Op donderdag 25 december 2025 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Honderd die het net niet is zeg maar![]()
Jij hebt al een hond.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een hond kreeg dan, want dan wil ik ook wel zo'n kraskaart
Allang geweest joh. En ik moet nog een keer.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:38 schreef Karzai het volgende:
Mensen binnen blijven als je leven je lief is, brrr wat koud
Ohquote:Op donderdag 25 december 2025 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is in jouw geval meer dan genoeg
nee, straks eff fietsen door de polderquote:Op donderdag 25 december 2025 10:38 schreef Karzai het volgende:
Mensen binnen blijven als je leven je lief is, brrr wat koud
Hebben ze straks alleen maar oog voor elkaar en ben jij alleen nog maar bruikbaar als voermensquote:Op donderdag 25 december 2025 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik dacht misschien een 2e omdat Ambar mss wel zo alleen is.
Je vergeet utlaatdienst.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze straks alleen maar oog voor elkaar en ben jij alleen nog maar bruikbaar als voermens
Ook alleen maar omdat ze niet alleen buiten mogen lopen van de wetquote:
Correct, maar dat gevoel heb ik nu ook al wel eens met Meneer Pombar. Dat ik denk: waarom ben ik mee?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze niet alleen buiten mogen lopen van de wet
Oh ja die halfzachte misbaksels kunnen niks zelf. Niet eens poepen.quote:
Dat vind ik van katten.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ze zijn wel super cute enzo. En eigenlijk gewoon levende anti depressie machines
Jezus was een Palestijn. Heb op zijn minst je feiten juist.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
We vieren vandaag dat de Joodse terrorist Jezus uit de onbezoedelde preut van Maria is gekropen![]()
We doen dit met gourmetten, Cola en Viennetta ijs voor de armen en ganzenlever, reerug en kaviaar voor de mensen met wat meer centjes.
Oh ik dacht al waar ken ik je van, maar dat is van daarquote:Op donderdag 25 december 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik hier niet reageer, komt dat, omdat ik in MUZ zit tot het einde van het jaar.
quote:Op donderdag 25 december 2025 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik dacht al waar ken ik je van, maar dat is van daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |