SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dat begint toch uiterlijk op de dag dat je 30 wordt?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar jaar voel je ook in je rug als het weer omslaat.
gourmet lunch ervan maken.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:07 schreef Haags het volgende:
In Zuid-Holland kunnen we vandaag beter tussen 15.00 en 16.00 gourmetten om niet teveel druk op het stroomnet te krijgen.
Kan altijd erger worden.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat begint toch uiterlijk op de dag dat je 30 wordt?
Geen sneeuw?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:16 schreef Ama het volgende:
Oh natuurlijk woensdag krijgen we weer regen.
op een gegeven moment schiet het zelfs in je neus bij t omslaanquote:Op donderdag 25 december 2025 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan altijd erger worden.
thermomayo en thermoketchup etenquote:Op donderdag 25 december 2025 09:26 schreef dud0r het volgende:
Het is echt tyfuskoud buiten zeg. Kon niet eens normaal Pokemon spelen.
Daar worden m'n vingers niet warm van.quote:
motivatie: gezellig met je pa samen zijn met kerst?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:26 schreef Ama het volgende:
Kan ook niet zeggen dat ik heel erg motiveerd ben om naar mijn vader te fietsen. Ik ga het wel doen maar ik heb echt nul motivatie.
goed dooretenquote:Op donderdag 25 december 2025 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar worden m'n vingers niet warm van.
dat ze open zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 09:31 schreef dud0r het volgende:
Het is relatief rustig in de sportschool
Ja, maar jij woont noordelijker en oostelijker, daar is het altijd kouder in de winter.quote:
Waarom zouden ze dicht zijn?quote:
Ja, dat. Die van mij is dicht vandaag. Morgen wel tot 14 uur open.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |