SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dat begint toch uiterlijk op de dag dat je 30 wordt?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar jaar voel je ook in je rug als het weer omslaat.
gourmet lunch ervan maken.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:07 schreef Haags het volgende:
In Zuid-Holland kunnen we vandaag beter tussen 15.00 en 16.00 gourmetten om niet teveel druk op het stroomnet te krijgen.
Kan altijd erger worden.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat begint toch uiterlijk op de dag dat je 30 wordt?
Geen sneeuw?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:16 schreef Ama het volgende:
Oh natuurlijk woensdag krijgen we weer regen.
op een gegeven moment schiet het zelfs in je neus bij t omslaanquote:Op donderdag 25 december 2025 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan altijd erger worden.
thermomayo en thermoketchup etenquote:Op donderdag 25 december 2025 09:26 schreef dud0r het volgende:
Het is echt tyfuskoud buiten zeg. Kon niet eens normaal Pokemon spelen.
Daar worden m'n vingers niet warm van.quote:
motivatie: gezellig met je pa samen zijn met kerst?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:26 schreef Ama het volgende:
Kan ook niet zeggen dat ik heel erg motiveerd ben om naar mijn vader te fietsen. Ik ga het wel doen maar ik heb echt nul motivatie.
goed dooretenquote:Op donderdag 25 december 2025 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar worden m'n vingers niet warm van.
dat ze open zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 09:31 schreef dud0r het volgende:
Het is relatief rustig in de sportschool
Ja, maar jij woont noordelijker en oostelijker, daar is het altijd kouder in de winter.quote:
Waarom zouden ze dicht zijn?quote:
Ja, dat. Die van mij is dicht vandaag. Morgen wel tot 14 uur open.quote:
maar dan wel miepen dat het koud is buitenquote:Op donderdag 25 december 2025 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echte die hards zoals dud0r moeten nog even hun fix halen.
Boeiend. Op zondag zijn ze ook open. Kunnen ze op de feestdagen ook open zijn.quote:
is dat nou wel of geen kerstfilm?quote:
😐quote:Op donderdag 25 december 2025 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar jij woont noordelijker en oostelijker, daar is het altijd kouder in de winter.
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:31 schreef mschol het volgende:
[..]
motivatie: gezellig met je pa samen zijn met kerst?
Gewoon gaan wanneer we kunnen. Dus dat is tot aan 5 januari elke dagquote:Op donderdag 25 december 2025 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echte die hards zoals dud0r moeten nog even hun fix halen.
Dat is het ook. Helemaal ijsvingers met Pokemon spelenquote:Op donderdag 25 december 2025 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan wel miepen dat het koud is buiten
quote:Op donderdag 25 december 2025 09:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dat nou wel of geen kerstfilm?
Ja toch? -6 momenteel is onze hometown.quote:
die gemaakte discussie elk jaar weer is zo lekker afgezaagd...quote:
Nu -5 zie ik maar ja nog steeds fucking koud.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja toch? -6 momenteel is onze hometown.
Beste vooruitzicht van deze Kerst.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:42 schreef Ama het volgende:
Oeh yeah morgen weer drie afleveringen van Stranger Things online.
Dat wel.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu -5 zie ik maar ja nog steeds fucking koud.
Kijk je ook?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beste vooruitzicht van deze Kerst.
Zekerquote:
10.809 stappen al gedaan vandaag.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[ link | afbeelding ]
afbeelding uploaden
[ afbeelding ]
Brrr. Helaas doet mijn thermostaat het sinds vanmorgen niet goed.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[ link | afbeelding ]
afbeelding uploaden
[ afbeelding ]
Vandaar dat het zo koud voelde. Gevoelstemperatuur van -11quote:Op donderdag 25 december 2025 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[ link | afbeelding ]
afbeelding uploaden
[ afbeelding ]
Oh nice, ben je bij? Ik kan met bijzonder weinig mensen praten merk ik want iedereen wacht tot 1 januari pff.quote:
Ik heb gewoon uitgeslapen alsof het weekend isquote:Op donderdag 25 december 2025 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
10.809 stappen al gedaan vandaag.
Is het toch ook eigenlijk?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon uitgeslapen alsof het weekend is
Yup, en in november/december seizoen 1-4 opnieuw gekeken ook nog.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nice, ben je bij? Ik kan met bijzonder weinig mensen praten merk ik want iedereen wacht tot 1 januari pff.
Wel een goede test dit voor mijn nieuwe ramen, in de slaapkamer was het gewoon warmer dan de woonkamer waar de thermostaat hangtquote:Op donderdag 25 december 2025 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Brrr. Helaas doet mijn thermostaat het sinds vanmorgen niet goed.
Radiatoren bleven zeer warm worden, maar de thermostaat bleef 17,5 graden aangeven. Ik had het comfortabel warm in mijn T-shirt.
quote:Op donderdag 25 december 2025 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, en in november/december seizoen 1-4 opnieuw gekeken ook nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik wilde wel maar mijn bioritme zit nog niet in de vakantiestand.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon uitgeslapen alsof het weekend is
Dat heb ik ook jarenlang gehad, maar opeens kan ik in het weekend uitslapen, ook als ik het niet wilquote:Op donderdag 25 december 2025 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde wel maar mijn bioritme zit nog niet in de vakantiestand.
wat vervelendquote:Op donderdag 25 december 2025 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik ook jarenlang gehad, maar opeens kan ik in het weekend uitslapen, ook als ik het niet wil
je wordt oud..quote:Op donderdag 25 december 2025 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik ook jarenlang gehad, maar opeens kan ik in het weekend uitslapen, ook als ik het niet wil
Ervaring leert dat het hier na een week vakantie prima gaat met uitslapen. Uitslapen terwijl ik het niet wil bestaat niet in mijn leven.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt hoe vroeger je er uit komt tochquote:
quote:Op donderdag 25 december 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan lukt uitslapen toch juist steeds minder?
dan wordt je NOG ouderquote:Op donderdag 25 december 2025 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt hoe vroeger je er uit komt toch
Of ik begin gewoon weer jonger te wordenquote:
Benjamin buttonquote:Op donderdag 25 december 2025 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ik begin gewoon weer jonger te worden
Ons raam in de woonkamer lijkt niet goed. Is altijd wat toch in de rechteronderhoek.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een goede test dit voor mijn nieuwe ramen, in de slaapkamer was het gewoon warmer dan de woonkamer waar de thermostaat hangt
Ja, want geen vet.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan wel miepen dat het koud is buiten
quote:De Amerikaanse president Donald Trump heeft bij de traditionele telefoongesprekken met kinderen op Kerstavond zijn eigen politieke agenda naar voren gebracht. Zo waarschuwde hij de jeugd voor de "infiltratie van een slechte kerstman" en sprak hij over "schoon, mooi kool".
Volgens m'n weegschaal heb ik een vetpercentage van 29,8 %quote:
Ik dacht ook dat de ventilatiestand van de nieuwe ramen niet zoveel lucht doorliet, maar in de badkamer is het wel godsgruwelijk koud en tochtig nuquote:Op donderdag 25 december 2025 10:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ons raam in de woonkamer lijkt niet goed. Is altijd wat toch in de rechteronderhoek.
zijn we verbaast ?quote:
nee, maar dan nogquote:Op donderdag 25 december 2025 10:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn we verbaast ?
zijn kerstkaartfoto is gemaakt toen ze naar een begrafenis gingen
Wat een kutding dan.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens m'n weegschaal heb ik een vetpercentage van 29,8 %
Meet maar op 2 punten dus er zit nogal wat afwijking in. Maar laten we die maar gewoon aanhouden en zeggen dat ik zoveel hebquote:
Precies, dat is toch weinig.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens m'n weegschaal heb ik een vetpercentage van 29,8 %
Ja ook niet echt een speklapjequote:Op donderdag 25 december 2025 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies, dat is toch weinig.
Mwah. Is gewoon zwaar overgewichtquote:Op donderdag 25 december 2025 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies, dat is toch weinig.
Als ik 60 kilo op de weegschaal zie staan moet ik m'n andere been er nog bij doenquote:Op donderdag 25 december 2025 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag vanochtend 60 kg op de weegschaaldat is 8-9 kg sinds juni
Heeft een tijdje gewerkt bij mij, tegenwoordig werkt dat niet meerquote:Op donderdag 25 december 2025 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon elke dag dus tussen de 5 en 10 km wandelen dus. Dat is het afvalplan.
Mss moet ik er boek over schrijven en mijn hele persoonlijkheid er van maken.
Minder calorieën er in.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft een tijdje gewerkt bij mij, tegenwoordig werkt dat niet meer
Ja vooral in de weekenden, doordeweeks zakt het gewicht elke dag maar in het weekend komt het weer terugquote:
Goed kerstsfeertje daar @Budapestenaarquote:Medewerkers van supermarkt Dirk van den Broek in het Dordtse winkelcentrum Crabbehof hebben woensdagmiddag een winkeldief zwaar mishandeld. Bij de uitgang van de winkel werd hij tegen de grond gewerkt en in zijn gezicht geslagen. Op videobeelden is ook te zien dat hij tegen zijn hoofd wordt geschopt.
https://www.bndestem.nl/d(...)j-dood-was~ab87d432/
Jeetje dat is ook wel beetje overdreven.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed kerstsfeertje daar @:Budapestenaar
op naar de hoofdprijsquote:Op donderdag 25 december 2025 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijne kerssemus allen![]()
[ afbeelding ]
En WEER op diezelfde kaart waar al eerder drie tientjes op gevallen waren
HONDquote:Op donderdag 25 december 2025 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijne kerssemus allen![]()
[ afbeelding ]
En WEER op diezelfde kaart waar al eerder drie tientjes op gevallen waren
een beetje?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje dat is ook wel beetje overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |