Ja, maar jij woont noordelijker en oostelijker, daar is het altijd kouder in de winter.quote:
Waarom zouden ze dicht zijn?quote:
Ja, dat. Die van mij is dicht vandaag. Morgen wel tot 14 uur open.quote:
maar dan wel miepen dat het koud is buitenquote:Op donderdag 25 december 2025 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echte die hards zoals dud0r moeten nog even hun fix halen.
Boeiend. Op zondag zijn ze ook open. Kunnen ze op de feestdagen ook open zijn.quote:
is dat nou wel of geen kerstfilm?quote:
😐quote:Op donderdag 25 december 2025 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar jij woont noordelijker en oostelijker, daar is het altijd kouder in de winter.
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:31 schreef mschol het volgende:
[..]
motivatie: gezellig met je pa samen zijn met kerst?
Gewoon gaan wanneer we kunnen. Dus dat is tot aan 5 januari elke dagquote:Op donderdag 25 december 2025 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echte die hards zoals dud0r moeten nog even hun fix halen.
Dat is het ook. Helemaal ijsvingers met Pokemon spelenquote:Op donderdag 25 december 2025 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan wel miepen dat het koud is buiten
quote:Op donderdag 25 december 2025 09:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dat nou wel of geen kerstfilm?
Ja toch? -6 momenteel is onze hometown.quote:
die gemaakte discussie elk jaar weer is zo lekker afgezaagd...quote:
Nu -5 zie ik maar ja nog steeds fucking koud.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja toch? -6 momenteel is onze hometown.
Beste vooruitzicht van deze Kerst.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:42 schreef Ama het volgende:
Oeh yeah morgen weer drie afleveringen van Stranger Things online.
Dat wel.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu -5 zie ik maar ja nog steeds fucking koud.
Kijk je ook?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beste vooruitzicht van deze Kerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |