Heel spoor van broodkruimels door het huis 's ochtendsquote:Op donderdag 25 december 2025 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien eet je wel broodballetjes als je aan het slaapwandelen bent.
Ik kom je daar wel tegen.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik hier niet reageer, komt dat, omdat ik in MUZ zit tot het einde van het jaar.
Snel een beetje slimmer worden in de basis dan.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mag het juist hebben of niet. Maar noem mij geen dom popje. Dank u.
Voor mijn lengte zou 70-75 gezond zijn volgens mij. Maar dan blijft er niks over.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ergens tussen de 55 en 60 is gezond voor mij. >65 dan gaan we toch wel tegen overgewicht.
Al is het wel zo dat ik in de hele reeks van 50 - 70 kg nog in het meeste van mijn kleren past, voel ik mij bij >65 wel echt een dikzak.
Minder vreten in het weekend dusquote:Op donderdag 25 december 2025 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vooral in de weekenden, doordeweeks zakt het gewicht elke dag maar in het weekend komt het weer terug
Komt omdat jij graag zon wildequote:
RIPquote:Op donderdag 25 december 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Jongens hou op ik moet straks nog fietsen.
gewoon gaaaanquote:Op donderdag 25 december 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
De Russen eten met -30 hun eigen schoenzolen en een levend konijntje rauw op, we maken met dit soort slap karaktergedrag geen schijn van kansquote:
Helaas voor Rusland zijn zo goed als alle Russen van dienstbare leeftijd dood.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Russen eten met -30 hun eigen schoenzolen en een levend konijntje rauw op, we maken met dit soort slap karaktergedrag geen schijn van kans
Als je het zou koud hebt op de fiets, fiets je gewoon niet hard genoegquote:Op donderdag 25 december 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Alleen de kinderen van de arme sloebers nog maar.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas voor Rusland zijn zo goed als alle Russen van dienstbare leeftijd dood.
Moet ook uitkijken voor de gladheid.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je het zou koud hebt op de fiets, fiets je gewoon niet hard genoeg
Als je hard genoeg fietst is het ook onmogelijk om uit te glijdenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ook uitkijken voor de gladheid.
Ben benieuwd naar hoe Rusland straks uit elkaar valt als de centrale overheid weinig macht meer heeft.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen de kinderen van de arme sloebers nog maar.
hmmm lopen dan maar?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ook uitkijken voor de gladheid.
Jeetjequote:Op donderdag 25 december 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je hard genoeg fietst is het ook onmogelijk om uit te glijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |