Jij hebt al een hond.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een hond kreeg dan, want dan wil ik ook wel zo'n kraskaart
Allang geweest joh. En ik moet nog een keer.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:38 schreef Karzai het volgende:
Mensen binnen blijven als je leven je lief is, brrr wat koud
Ohquote:Op donderdag 25 december 2025 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is in jouw geval meer dan genoeg
nee, straks eff fietsen door de polderquote:Op donderdag 25 december 2025 10:38 schreef Karzai het volgende:
Mensen binnen blijven als je leven je lief is, brrr wat koud
Hebben ze straks alleen maar oog voor elkaar en ben jij alleen nog maar bruikbaar als voermensquote:Op donderdag 25 december 2025 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik dacht misschien een 2e omdat Ambar mss wel zo alleen is.
Je vergeet utlaatdienst.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze straks alleen maar oog voor elkaar en ben jij alleen nog maar bruikbaar als voermens
Ook alleen maar omdat ze niet alleen buiten mogen lopen van de wetquote:
Correct, maar dat gevoel heb ik nu ook al wel eens met Meneer Pombar. Dat ik denk: waarom ben ik mee?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze niet alleen buiten mogen lopen van de wet
Oh ja die halfzachte misbaksels kunnen niks zelf. Niet eens poepen.quote:
Dat vind ik van katten.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ze zijn wel super cute enzo. En eigenlijk gewoon levende anti depressie machines
Jezus was een Palestijn. Heb op zijn minst je feiten juist.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
We vieren vandaag dat de Joodse terrorist Jezus uit de onbezoedelde preut van Maria is gekropen![]()
We doen dit met gourmetten, Cola en Viennetta ijs voor de armen en ganzenlever, reerug en kaviaar voor de mensen met wat meer centjes.
Oh ik dacht al waar ken ik je van, maar dat is van daarquote:Op donderdag 25 december 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik hier niet reageer, komt dat, omdat ik in MUZ zit tot het einde van het jaar.
quote:Op donderdag 25 december 2025 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik dacht al waar ken ik je van, maar dat is van daar
quote:Op donderdag 25 december 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik hier niet reageer, komt dat, omdat ik in MUZ zit tot het einde van het jaar.
Nee hoor dom popje, de Palestijnen zijn tweederangs Arabieren die daar geen kut te zoeken hebben.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jezus was een Palestijn. Heb op zijn minst je feiten juist.
Bij mij werkt alleen flink te weinig kcal en intensief sportenquote:Op donderdag 25 december 2025 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft een tijdje gewerkt bij mij, tegenwoordig werkt dat niet meer
Je mag het juist hebben of niet. Maar noem mij geen dom popje. Dank u.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor dom popje, de Palestijnen zijn tweederangs Arabieren die daar geen kut te zoeken hebben.
Misschien eet je wel broodballetjes als je aan het slaapwandelen bent.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij werkt alleen flink te weinig kcal en intensief sportenBij gergi werkt: iets minder snacken en naar de sportschool kijken
Heel spoor van broodkruimels door het huis 's ochtendsquote:Op donderdag 25 december 2025 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien eet je wel broodballetjes als je aan het slaapwandelen bent.
Ik kom je daar wel tegen.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Snel een beetje slimmer worden in de basis dan.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mag het juist hebben of niet. Maar noem mij geen dom popje. Dank u.
Voor mijn lengte zou 70-75 gezond zijn volgens mij. Maar dan blijft er niks over.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ergens tussen de 55 en 60 is gezond voor mij. >65 dan gaan we toch wel tegen overgewicht.
Al is het wel zo dat ik in de hele reeks van 50 - 70 kg nog in het meeste van mijn kleren past, voel ik mij bij >65 wel echt een dikzak.
Minder vreten in het weekend dusquote:Op donderdag 25 december 2025 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vooral in de weekenden, doordeweeks zakt het gewicht elke dag maar in het weekend komt het weer terug
Komt omdat jij graag zon wildequote:
RIPquote:Op donderdag 25 december 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Jongens hou op ik moet straks nog fietsen.
gewoon gaaaanquote:Op donderdag 25 december 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
De Russen eten met -30 hun eigen schoenzolen en een levend konijntje rauw op, we maken met dit soort slap karaktergedrag geen schijn van kansquote:
Helaas voor Rusland zijn zo goed als alle Russen van dienstbare leeftijd dood.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Russen eten met -30 hun eigen schoenzolen en een levend konijntje rauw op, we maken met dit soort slap karaktergedrag geen schijn van kans
Als je het zou koud hebt op de fiets, fiets je gewoon niet hard genoegquote:Op donderdag 25 december 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Alleen de kinderen van de arme sloebers nog maar.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas voor Rusland zijn zo goed als alle Russen van dienstbare leeftijd dood.
Moet ook uitkijken voor de gladheid.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je het zou koud hebt op de fiets, fiets je gewoon niet hard genoeg
Als je hard genoeg fietst is het ook onmogelijk om uit te glijdenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ook uitkijken voor de gladheid.
Ben benieuwd naar hoe Rusland straks uit elkaar valt als de centrale overheid weinig macht meer heeft.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen de kinderen van de arme sloebers nog maar.
hmmm lopen dan maar?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op donderdag 25 december 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je hard genoeg fietst is het ook onmogelijk om uit te glijden
Begrijpelijk wel, Chinezen zijn nu eenmaal niet erg aantrekkelijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar hoe Rusland straks uit elkaar valt als de centrale overheid weinig macht meer heeft.
Idem in China trouwens, waar het niet willen voortplanten van de Chinezen al voor veel problemen zorgt.
Ik heb niets gemerktquote:Op donderdag 25 december 2025 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Gladheid?? Nou dat hoop ik toch niet
De eenkindpolitiek en de verstedelijking hebben het er niet beter op gemaakt.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, Chinezen zijn nu eenmaal niet erg aantrekkelijk.
Gelukkig maken ze het in Afrika driedubbel goed met de bevolkingsgroei.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eenkindpolitiek en de verstedelijking hebben het er niet beter op gemaakt.
Vorig jaar heeft China voor het eerst toegegeven dat hun bevolkingsaantallen teruglopen. Dus dat zal wel erger zijn dat men laat weten.
Ja, goed.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig maken ze het in Afrika driedubbel goed met de bevolkingsgroei.
En toch gaat dat vooral op voor de noordelijke Chinezen die afhankelijk zijn van regeringsbaantjes, de zuidelijke Han hebben veelal enorme gezinnen, alhoewel dat met de stijgende welvaart ook sterk zal teruglopen wellicht.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eenkindpolitiek en de verstedelijking hebben het er niet beter op gemaakt.
Vorig jaar heeft China voor het eerst toegegeven dat hun bevolkingsaantallen teruglopen. Dus dat zal wel erger zijn dat men laat weten.
Ik ken er nog wel een paar die ik gaarne zou voordragen voor onvrijwillige euthanasie.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn toch teveel mensen op de aardkloot dus boeiend.
Misschien moet je ze dat in Niger gaan vertellen met hun 7 gemiddelde kinderen per vrouw.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn toch teveel mensen op de aardkloot dus boeiend.
Hoppaquote:Op donderdag 25 december 2025 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken er nog wel een paar die ik gaarne zou voordragen voor onvrijwillige euthanasie.
Het teruglopende aantal Chinezen?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch gaat dat vooral op voor de noordelijke Chinezen die afhankelijk zijn van regeringsbaantjes, de zuidelijke Han hebben veelal enorme gezinnen, alhoewel dat met de stijgende welvaart ook sterk zal teruglopen wellicht.
Namen en rugnummers.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken er nog wel een paar die ik gaarne zou voordragen voor onvrijwillige euthanasie.
Proest.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is Kerstmis, ik ben vandaag lief, zachtaardig, vredelievend en gezellig.
Moet bijna huilen van deze liefheidquote:Op donderdag 25 december 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 december 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt mij tegen van je.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond je ook op dat plein te hupsen?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 december 2025 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne kerst iedereen
Gemist maar moest wel een traantje laten bij de beelden, Bosschenaren zijn echt de mooiste, leukste en warmste mensen op de hele planeet.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond je ook op dat plein te hupsen?
Er is geen gladheid.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Augurkjesquote:Op donderdag 25 december 2025 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne kerst iedereen
Hoezo hype?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Augurken zijn lekker, maar ook wel een beetje hype
doe niet zo raar... die moet je juist nu eten met slagroomquote:
Je hebt het onthoudenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk bij macaroni en spaghetti
Ik hou helemaal niet van slagroomquote:Op donderdag 25 december 2025 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe niet zo raar... die moet je juist nu eten met slagroom
Ik heb blijkbaar gemist dat ze een hype zijn.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt de augurken hype gemist?
Hype?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dat schijnt in die maanden helemaal niet uit te makenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van slagroom
quote:Op donderdag 25 december 2025 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van slagroom
Ik ook blijkbaarquote:Op donderdag 25 december 2025 11:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar gemist dat ze een hype zijn.
quote:Op donderdag 25 december 2025 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vergeet maar zelden iets.
ik heb de hype ook gemist..quote:Op donderdag 25 december 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk die aardbevingenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:52 schreef Ama het volgende:
Het kerstkaartje die tegen de speaker aan staat trilt steeds om ver.Maar hij kan niet meer uit zichzelf blijven staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |