Begrijpelijk wel, Chinezen zijn nu eenmaal niet erg aantrekkelijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar hoe Rusland straks uit elkaar valt als de centrale overheid weinig macht meer heeft.
Idem in China trouwens, waar het niet willen voortplanten van de Chinezen al voor veel problemen zorgt.
Ik heb niets gemerktquote:Op donderdag 25 december 2025 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Gladheid?? Nou dat hoop ik toch niet
De eenkindpolitiek en de verstedelijking hebben het er niet beter op gemaakt.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, Chinezen zijn nu eenmaal niet erg aantrekkelijk.
Gelukkig maken ze het in Afrika driedubbel goed met de bevolkingsgroei.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eenkindpolitiek en de verstedelijking hebben het er niet beter op gemaakt.
Vorig jaar heeft China voor het eerst toegegeven dat hun bevolkingsaantallen teruglopen. Dus dat zal wel erger zijn dat men laat weten.
Ja, goed.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig maken ze het in Afrika driedubbel goed met de bevolkingsgroei.
En toch gaat dat vooral op voor de noordelijke Chinezen die afhankelijk zijn van regeringsbaantjes, de zuidelijke Han hebben veelal enorme gezinnen, alhoewel dat met de stijgende welvaart ook sterk zal teruglopen wellicht.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eenkindpolitiek en de verstedelijking hebben het er niet beter op gemaakt.
Vorig jaar heeft China voor het eerst toegegeven dat hun bevolkingsaantallen teruglopen. Dus dat zal wel erger zijn dat men laat weten.
Ik ken er nog wel een paar die ik gaarne zou voordragen voor onvrijwillige euthanasie.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn toch teveel mensen op de aardkloot dus boeiend.
Misschien moet je ze dat in Niger gaan vertellen met hun 7 gemiddelde kinderen per vrouw.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn toch teveel mensen op de aardkloot dus boeiend.
Hoppaquote:Op donderdag 25 december 2025 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken er nog wel een paar die ik gaarne zou voordragen voor onvrijwillige euthanasie.
Het teruglopende aantal Chinezen?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch gaat dat vooral op voor de noordelijke Chinezen die afhankelijk zijn van regeringsbaantjes, de zuidelijke Han hebben veelal enorme gezinnen, alhoewel dat met de stijgende welvaart ook sterk zal teruglopen wellicht.
Namen en rugnummers.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken er nog wel een paar die ik gaarne zou voordragen voor onvrijwillige euthanasie.
Proest.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is Kerstmis, ik ben vandaag lief, zachtaardig, vredelievend en gezellig.
Moet bijna huilen van deze liefheidquote:Op donderdag 25 december 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 december 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt mij tegen van je.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond je ook op dat plein te hupsen?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 december 2025 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne kerst iedereen
Gemist maar moest wel een traantje laten bij de beelden, Bosschenaren zijn echt de mooiste, leukste en warmste mensen op de hele planeet.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond je ook op dat plein te hupsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |