SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Duivelsquote:Op donderdag 25 december 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende: Ik heb wild gedaan. Ik heb zowel zoete als zoute popcorn in een bakje gedaan
Het siert je dan weer dat je gewoon jezelf blijft met Kerst.quote:
Ik ben immer liefquote:Op donderdag 25 december 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende: Tijd om kerstig te gaan doen, lief zijn voor elkaar
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wild gedaan. Ik heb zowel zoete als zoute popcorn in een bakje gedaan
Ik ben altijd mezelf er zijn al genoeg anderenquote:Op donderdag 25 december 2025 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het siert je dan weer dat je gewoon jezelf blijft met Kerst.
Eensquote:Op donderdag 25 december 2025 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben altijd mezelf er zijn al genoeg anderen
quote:Op donderdag 25 december 2025 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben altijd mezelf er zijn al genoeg anderen
In mijn huid, want ik ben nog steeds niet gestroopt.quote:
Bij de schoonfamiliequote:
hmmmquote:Op donderdag 25 december 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn huid, want ik ben nog steeds niet gestroopt.
Het was gezelligquote:Op donderdag 25 december 2025 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij de schoonfamilie
Hoe was je vegan diner
Nog steeds niet? Treuzelaar.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn huid, want ik ben nog steeds niet gestroopt.
Maar thuis. Beetje FOK!ken , top2000 luisteren, Sims aangeslingerd. Moet eigenlijk straks nog wel echt stofzuigen.quote:
Ik zit al de hele middag te snacken en dan staat er nog een heel kerstdiner op de planning.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:28 schreef Ama het volgende:
Had gehoopt dat er iets te snacken was voor het eten. Fucking honger.
Nou ik heb geen idee hoelaat we gaan eten. Begin zo maar aan de chocolade die ik heb gekregen.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit al de hele middag te snacken en dan staat er nog een heel kerstdiner op de planning.
Dus daarna nog crispy pork gehaald?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het was gezelligeten was niet zo spannend
Rip jij. Hier staat de tafel volquote:Op donderdag 25 december 2025 15:28 schreef Ama het volgende:
Thuis. Alvast aan het bedenken wat ik volgende week ga maken voor borrel en 2 dinertjes met vrienden.quote:
Ze hebben op zijn minst toch wel een klein beetje iets voordat het eten begint toch?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik heb geen idee hoelaat we gaan eten. Begin zo maar aan de chocolade die ik heb gekregen.
Nopequote:Op donderdag 25 december 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben op zijn minst toch wel een klein beetje iets voordat het eten begint toch?
Wat voor chocolade?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik heb geen idee hoelaat we gaan eten. Begin zo maar aan de chocolade die ik heb gekregen.
Daarom altijd minimaal nootjes en wijn meenemen voor degene die het etentje organiseert. Heb je sowieso wat voor de borrelquote:Op donderdag 25 december 2025 15:28 schreef Ama het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |