Ze hebben op zijn minst toch wel een klein beetje iets voordat het eten begint toch?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik heb geen idee hoelaat we gaan eten. Begin zo maar aan de chocolade die ik heb gekregen.
Nopequote:Op donderdag 25 december 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben op zijn minst toch wel een klein beetje iets voordat het eten begint toch?
Wat voor chocolade?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik heb geen idee hoelaat we gaan eten. Begin zo maar aan de chocolade die ik heb gekregen.
Daarom altijd minimaal nootjes en wijn meenemen voor degene die het etentje organiseert. Heb je sowieso wat voor de borrelquote:Op donderdag 25 december 2025 15:28 schreef Ama het volgende:
Had gehoopt dat er iets te snacken was voor het eten. Fucking honger.
Je had meer dan voldoende voedsel gekocht toch? Eten wat je eten kan!quote:
Ja maar ik heb natuurlijk niet in huis waar ik zin in hebquote:Op donderdag 25 december 2025 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had meer dan voldoende voedsel gekocht toch? Eten wat je eten kan!
Waar heb je zin in dan?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar ik heb natuurlijk niet in huis waar ik zin in heb
Bij mij is de supermarkt gewoon open. Bij jou ook? Want dan kun je hier iets aan doen.quote:
Ja maar niet de schuimtaart die ik wil.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij mij is de supermarkt gewoon open. Bij jou ook? Want dan kun je hier iets aan doen.
Dan houdt het op. Tenzij je iemand vindt die het ff wil komen brengen.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar niet de schuimtaart die ik wil.
Ik heb eigenlijk specifiek zin in een Swollenaertje, maar ik kom al jaren niet meer in Zwolle en was het ook niet van plan.
mss dat ik zo nog een stukje kaas doe. Met kaas wordt alles beter.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan houdt het op. Tenzij je iemand vindt die het ff wil komen brengen.
Let's agree to disagree.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mss dat ik zo nog een stukje kaas doe. Met kaas wordt alles beter.
@JJH jij bent toch aan het rijden vandaagquote:Op donderdag 25 december 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk specifiek zin in een Swollenaertje, maar ik kom al jaren niet meer in Zwolle en was het ook niet van plan.
Ik kreeg bij mijn zoon in Zwolle altijd een heerlijk hazelnooitschuimtaart van een bakker uit Zwolle en die was lekker. Helaas is die bakker er niet meerquote:Op donderdag 25 december 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van Orsouwquote:Op donderdag 25 december 2025 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kreeg bij mijn zoon in Zwolle altijd een heerlijk hazelnooitschuimtaart van een bakker uit Zwolle en die was lekker. Helaas is die bakker er niet meer
Die taart was om te smullen, zo ontzettend lekkerquote:
Date?quote:Op donderdag 25 december 2025 16:59 schreef Ama het volgende:
Mijn vader heeft nog iemand uitgenodigd maar heb het idee dat ik hier voor jan lul zit.
Als date?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor Ama?
Komt straks Robbert ten Brink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |