Ik krijg geen goede url daarvoor.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
afbeelding adres kopieren en dan hier img tags
quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of 10 januari, of 3 februari, of ergens in april een keertje
https://i.imgur.com/T0amPeG.jpegquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg geen goede url daarvoor.
Wel meerdere zo te zien.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat ze een Mars toetje heeft gehad maar ik weet het niet helemaal zeker.
Afbeelding openen in een nieuw tabblad maar ik doe het wel via de browser.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die krijg ik dus niet.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://i.imgur.com/T0amPeG.jpeg
welk platform? PC/mobiel?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Maar hoe doe ik dat tegenwoordig met Imgur?
Ik doe het ook via de browserquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Afbeelding openen in een nieuw tabblad maar ik doe het wel via de browser.
hmm das raarquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die krijg ik dus niet.
https://imgur.com/a/rm7s3cS
maar nu hebben we het al gezienquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
https://i.imgur.com/T0amPeG.jpeg
Jezus eindelijk.
Rechtermuisknop 'afbeelding openen in nieuw tabblad' en dan die url kopiërenquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er soms iets mis mee?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar nu hebben we het al gezien
Oh, bij mij niet tot nu toe. Kerstavonddiner bij mijn vader ging niet door omdat ik op een monteur moest wachten omdat m'n verwarming was uitgevallen en gisteren zou ik lunchen bij m'n moeder, maar die had al gegeten. Ik had speciaal allemaal lekkere dingen gekocht. Ze hoefde de lichtjes in de kerstboom niet aan want ze was bang dat die kapot zouden gaan. Ze had ook allerlei lekkere dingen gekocht, maar die waren voor vandaag (aan het eind van de middag komt mijn zus met gezin). Die lekkere dingen zijn dan niet nodig, omdat mijn zus eerst naar m'n vader gaat.quote:
Mobiele browser.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rechtermuisknop 'afbeelding openen in nieuw tabblad' en dan die url kopiëren
Een drolletje met stukjesquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er soms iets mis mee?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, bij mij niet tot nu toe. Kerstavonddiner bij mijn vader ging niet door omdat ik op een monteur moest wachten omdat m'n verwarming was uitgevallen en gisteren zou ik lunchen bij m'n moeder, maar die had al gegeten. Ik had speciaal allemaal lekkere dingen gekocht. Ze hoefde de lichtjes in de kerstboom niet aan want ze was bang dat die kapot zouden gaan. Ze had ook allerlei lekkere dingen gekocht, maar die waren voor vandaag (aan het eind van de middag komt mijn zus met gezin). Die lekkere dingen zijn dan niet nodig, omdat mijn zus eest naar m'n vader gaat.
Gaat lekker daar?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, bij mij niet tot nu toe. Kerstavonddiner bij mijn vader ging niet door omdat ik op een monteur moest wachten omdat m'n verwarming was uitgevallen en gisteren zou ik lunchen bij m'n moeder, maar die had al gegeten. Ik had speciaal allemaal lekkere dingen gekocht. Ze hoefde de lichtjes in de kerstboom niet aan want ze was bang dat die kapot zouden gaan. Ze had ook allerlei lekkere dingen gekocht, maar die waren voor vandaag (aan het eind van de middag komt mijn zus met gezin). Die lekkere dingen zijn dan niet nodig, omdat mijn zus eest naar m'n vader gaat.
Pics!quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Had ook warme brownie en citroensorbet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |