Tijdens het lopen heb ik er ook niet zo'n last van, het is meer dat nu ik stil op de bank lig dat ik die kou nog in mijn benen blijf voelenquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik meestal weinig last van. Als mn tenen en vingers maar warm blijven
omdat katquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:19 schreef Ama het volgende:
Jezus hoezo gaat Hedwig binnen een minuut dat ze binnen is alweer janken dat ze naar buiten wil. Wat een borderline kat is dit zeg.
Oh ik ben het inkak momentje wel weer voorbij.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat kat
ik zit ondertussen helemaal in te kakken
Ik ookquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Even @:essnhills een beetje trots maken, ik lig onder een dekentje
Ik ben er net weer onderuitquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Ik niet.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Mijn benen zijn bevroren, dit helpt ietsquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:41 schreef mschol het volgende:
ik doe alleen aan dekens in bed, en daar ben ik alleen te vinden als ik slaap of ziek ben
geen last van nog gelukkigquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn benen zijn bevroren, dit helpt iets
Heb je al 3 uur buiten in de polders gelopen?quote:
alleen hele rare mensen doen dat soort dingenquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al 3 uur buiten in de polders gelopen?
awww hedwig aan het werkquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:50 schreef Ama het volgende:
Ik was net lekker aan het eten tot er ineens een vogeltje vermoord werd voor mijn neus.
Voor straf een uur langer buiten blijven.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:50 schreef Ama het volgende:
Ik was net lekker aan het eten tot er ineens een vogeltje vermoord werd voor mijn neus.
Presentquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:50 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen hele rare mensen doen dat soort dingen
quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
is @:Datismijnmening al gesignaleerd sind haar unban??
Neequote:Op vrijdag 26 december 2025 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
is @:Datismijnmening al gesignaleerd sind haar unban??
maar je moet toch op de eerste rij zitten om het spektakel te zien?quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:10 schreef Ama het volgende:
Weer van die achterlijke mensen in deze video's wat ik kijk op HBO die gewoon bij grote ramen blijven staan tijdens een enorme storm.
Ja maar ja als er een storm voorbij raast wat goed in een rampenfilm had gepast dan ben je wel heel dom als je achter een raam gaat staan kijken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je moet toch op de eerste rij zitten om het spektakel te zien?
Omg daar moet ik wonen. Alleen beetje jammer dat het in Texas is.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hedwig Village is een wijk in Houston, Texas. Ze hebben er ook een Gaylord Drive, en een McDonald's.
Smaken goed jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hasselback aardappeltjes zijnaltijd lekker
Gisteren ook gemaakt
We staan er goed op de laatste tijd.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:06 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, bijzondere manier van kerst vieren daar wel in Edehttps://www.dumpert.nl/?selectedId=100140539_b4ca03db
Hebben ze een nieuwe campagne voor de city marketing opgezet?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We staan er goed op de laatste tijd.
Ede de gekstequote:Op vrijdag 26 december 2025 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We staan er goed op de laatste tijd.
Ik had al langer het idee dat ze van auto's af wilden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze een nieuwe campagne voor de city marketing opgezet?
En van mensenquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had al langer het idee dat ze van auto's af wilden.
Er is hier genoeg te beleven.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:12 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Vorig jaar ook al die gijzeling in de kroeg.
Hoezo is die monster burger alleen per 2 personen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:13 schreef CherryLips het volgende:
https://restaurantdixies.jouwweb.nl/menukaart
Wel een keer een staartje meegemaakt. Het zwembad van het motel overstroomde en het onweerde flink. Maar ik ben overal doorheen geslapen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
Een orkaan lijkt me echt kut om mee te maken.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een keer een staartje meegemaakt. Het zwembad van het motel overstroomde en het onweerde flink. Maar ik ben overal doorheen geslapen.
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een keer een staartje meegemaakt. Het zwembad van het motel overstroomde en het onweerde flink. Maar ik ben overal doorheen geslapen.
familielid was met camper onderweg en kreeg een tornadowarning.. dichtsbijzijnde gebouw was houten hutje en dichtsbijzijnde stad was iets van een half uur of uur rijdenquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
Een orkaan lijkt me echt kut om mee te maken.
Pff zou echt in mijn broek schijten van angst.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
familielid was met camper onderweg en kreeg een tornadowarning.. dichtsbijzijnde gebouw was houten hutje en dichtsbijzijnde stad was iets van een half uur of uur rijden
gelukkig ging dat ding toch een andere kant op
ik zou et ook niet fijn vinden, maarja, wel het risico als je in tornado season door die regio gaatquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff zou echt in mijn broek schijten van angst.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou et ook niet fijn vinden, maarja, wel het risico als je in tornado season door die regio gaat
Daarom gewoon lekker in Nederland blijven waar het veilig isquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou et ook niet fijn vinden, maarja, wel het risico als je in tornado season door die regio gaat
Zeiden ze in '53 ookquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom gewoon lekker in Nederland blijven waar het veilig is
En is het daarna nog een keer gebeurd?quote:
In '95 en '21 in Limburgquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
En is het daarna nog een keer gebeurd?
Dat is geen Nederlandquote:
@gianni61quote:
Heb ik ook een beetje last van.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
mffff
Ik ben nu wel heel erg downig![]()
Dan doe je het als je thuis bentquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Wil een gratis tablet incasseren, maar dan moet ik de EAN van m'n telefoon van de verpakking plukken. Ben niet thuis, meh.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Wil een gratis tablet incasseren, maar dan moet ik de EAN van m'n telefoon van de verpakking plukken. Ben niet thuis, meh.
Ik hoop dat de weeën niet te vroeg beginnenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verwacht je een voorspoedige bevalling?
Krantekut is weer in vorm allenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Heb je wel een cloaca waar die uit moet komen? Dat kost meestal ongeveer 500.000 generaties om te ontwikkelen zoiets.quote:
De Nederlandse lijfspreuk.quote:
Altijd fijn om te hebbenquote:
Weet je dat 's werelds schattigste dier voorkomt op een bankbiljet? De 50 Pesos van Mexico heeft er zelfs de prestigieuze IBNS Banknote of the Year award mee gewonnen in 2021quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zo zou ik mijn axolotl nog niet eens noemen
Das wel een tof biljetje. Welke dieren komen nog meer voor op de pesos?quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je dat 's werelds schattigste dier voorkomt op een bankbiljet? De 50 Pesos van Mexico heeft er zelfs de prestigieuze IBNS Banknote of the Year award mee gewonnen in 2021
[ afbeelding ]
Op de Pesos? weet ik niet zo eigenlijk. Weet wel dat er olifanten voorkomen op wat afrikaanse biljetjes.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Das wel een tof biljetje. Welke dieren komen nog meer voor op de pesos?
Guatemala heeft dacht ik een mooie Vogel de Quetzal staanquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op de Pesos? weet ik niet zo eigenlijk. Weet wel dat er olifanten voorkomen op wat afrikaanse biljetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |