We staan er goed op de laatste tijd.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:06 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, bijzondere manier van kerst vieren daar wel in Edehttps://www.dumpert.nl/?selectedId=100140539_b4ca03db
Hebben ze een nieuwe campagne voor de city marketing opgezet?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We staan er goed op de laatste tijd.
Ede de gekstequote:Op vrijdag 26 december 2025 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We staan er goed op de laatste tijd.
Ik had al langer het idee dat ze van auto's af wilden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze een nieuwe campagne voor de city marketing opgezet?
En van mensenquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had al langer het idee dat ze van auto's af wilden.
Er is hier genoeg te beleven.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:12 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Vorig jaar ook al die gijzeling in de kroeg.
Hoezo is die monster burger alleen per 2 personen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:13 schreef CherryLips het volgende:
https://restaurantdixies.jouwweb.nl/menukaart
Wel een keer een staartje meegemaakt. Het zwembad van het motel overstroomde en het onweerde flink. Maar ik ben overal doorheen geslapen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
Een orkaan lijkt me echt kut om mee te maken.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een keer een staartje meegemaakt. Het zwembad van het motel overstroomde en het onweerde flink. Maar ik ben overal doorheen geslapen.
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een keer een staartje meegemaakt. Het zwembad van het motel overstroomde en het onweerde flink. Maar ik ben overal doorheen geslapen.
familielid was met camper onderweg en kreeg een tornadowarning.. dichtsbijzijnde gebouw was houten hutje en dichtsbijzijnde stad was iets van een half uur of uur rijdenquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
Een orkaan lijkt me echt kut om mee te maken.
Pff zou echt in mijn broek schijten van angst.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
familielid was met camper onderweg en kreeg een tornadowarning.. dichtsbijzijnde gebouw was houten hutje en dichtsbijzijnde stad was iets van een half uur of uur rijden
gelukkig ging dat ding toch een andere kant op
ik zou et ook niet fijn vinden, maarja, wel het risico als je in tornado season door die regio gaatquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff zou echt in mijn broek schijten van angst.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou et ook niet fijn vinden, maarja, wel het risico als je in tornado season door die regio gaat
Daarom gewoon lekker in Nederland blijven waar het veilig isquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou et ook niet fijn vinden, maarja, wel het risico als je in tornado season door die regio gaat
Zeiden ze in '53 ookquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom gewoon lekker in Nederland blijven waar het veilig is
En is het daarna nog een keer gebeurd?quote:
In '95 en '21 in Limburgquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
En is het daarna nog een keer gebeurd?
Dat is geen Nederlandquote:
@gianni61quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |