maar je moet toch op de eerste rij zitten om het spektakel te zien?quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:10 schreef Ama het volgende:
Weer van die achterlijke mensen in deze video's wat ik kijk op HBO die gewoon bij grote ramen blijven staan tijdens een enorme storm.
Ja maar ja als er een storm voorbij raast wat goed in een rampenfilm had gepast dan ben je wel heel dom als je achter een raam gaat staan kijken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je moet toch op de eerste rij zitten om het spektakel te zien?
Omg daar moet ik wonen. Alleen beetje jammer dat het in Texas is.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hedwig Village is een wijk in Houston, Texas. Ze hebben er ook een Gaylord Drive, en een McDonald's.
Smaken goed jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hasselback aardappeltjes zijnaltijd lekker
Gisteren ook gemaakt
We staan er goed op de laatste tijd.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:06 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, bijzondere manier van kerst vieren daar wel in Edehttps://www.dumpert.nl/?selectedId=100140539_b4ca03db
Hebben ze een nieuwe campagne voor de city marketing opgezet?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We staan er goed op de laatste tijd.
Ede de gekstequote:Op vrijdag 26 december 2025 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We staan er goed op de laatste tijd.
Ik had al langer het idee dat ze van auto's af wilden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze een nieuwe campagne voor de city marketing opgezet?
En van mensenquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had al langer het idee dat ze van auto's af wilden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |