Mijn benen zijn bevroren, dit helpt ietsquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:41 schreef mschol het volgende:
ik doe alleen aan dekens in bed, en daar ben ik alleen te vinden als ik slaap of ziek ben
geen last van nog gelukkigquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn benen zijn bevroren, dit helpt iets
Heb je al 3 uur buiten in de polders gelopen?quote:
alleen hele rare mensen doen dat soort dingenquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al 3 uur buiten in de polders gelopen?
awww hedwig aan het werkquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:50 schreef Ama het volgende:
Ik was net lekker aan het eten tot er ineens een vogeltje vermoord werd voor mijn neus.
Voor straf een uur langer buiten blijven.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:50 schreef Ama het volgende:
Ik was net lekker aan het eten tot er ineens een vogeltje vermoord werd voor mijn neus.
Presentquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:50 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen hele rare mensen doen dat soort dingen
quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
is @:Datismijnmening al gesignaleerd sind haar unban??
Neequote:Op vrijdag 26 december 2025 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
is @:Datismijnmening al gesignaleerd sind haar unban??
maar je moet toch op de eerste rij zitten om het spektakel te zien?quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:10 schreef Ama het volgende:
Weer van die achterlijke mensen in deze video's wat ik kijk op HBO die gewoon bij grote ramen blijven staan tijdens een enorme storm.
Ja maar ja als er een storm voorbij raast wat goed in een rampenfilm had gepast dan ben je wel heel dom als je achter een raam gaat staan kijken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je moet toch op de eerste rij zitten om het spektakel te zien?
Omg daar moet ik wonen. Alleen beetje jammer dat het in Texas is.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hedwig Village is een wijk in Houston, Texas. Ze hebben er ook een Gaylord Drive, en een McDonald's.
Smaken goed jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hasselback aardappeltjes zijnaltijd lekker
Gisteren ook gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |