tis trouwens 1-1 met nog een kwartier te gaan ik vertrek ook richting de familiequote:Op vrijdag 26 december 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb m'n schoenen aan gedaan om naar de sportschool te gaan. Ik ga jullie niet teleurstellen
Behalve @:dud0r dan, die is wel teleurgesteld.
Snap ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wilde vanmorgen wel, maar ik had geen zin om met bloedneus te gaan fietsen
Ik had nog wel een net iets te warme en lange douche genomen voor het lopen om de kou een beetje te trotseren, maar heb nu toch weer die kou in mijn bottenquote:
Mijn nieuwe fietsjasje en sokken deden het aardig goed in de kou, dus ik had er wel zin in. Maar goed. Morgen zou ook nog zonnig zijn. De wind mag wel eens wat minder worden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had nog wel een net iets te warme en lange douche genomen voor het lopen om de kou een beetje te trotseren, maar heb nu toch weer die kou in mijn botten
Ja jas en schoenen waren warm zat, maar vooral mijn benen blijven zo lang koudquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn nieuwe fietsjasje en sokken deden het aardig goed in de kou, dus ik had er wel zin in. Maar goed. Morgen zou ook nog zonnig zijn. De wind mag wel eens wat minder worden.
Oh, daar heb ik meestal weinig last van. Als mn tenen en vingers maar warm blijvenquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jas en schoenen waren warm zat, maar vooral mijn benen blijven zo lang koud
Tijdens het lopen heb ik er ook niet zo'n last van, het is meer dat nu ik stil op de bank lig dat ik die kou nog in mijn benen blijf voelenquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik meestal weinig last van. Als mn tenen en vingers maar warm blijven
omdat katquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:19 schreef Ama het volgende:
Jezus hoezo gaat Hedwig binnen een minuut dat ze binnen is alweer janken dat ze naar buiten wil. Wat een borderline kat is dit zeg.
Oh ik ben het inkak momentje wel weer voorbij.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat kat
ik zit ondertussen helemaal in te kakken
Ik ookquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Even @:essnhills een beetje trots maken, ik lig onder een dekentje
Ik ben er net weer onderuitquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Ik niet.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:27 schreef LTVDK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |