quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:07 schreef Nattekat het volgende:
Mijn motivatie om te sporten na al die luie dagen is echt altijd negatief
Godverdomme ik ga mezelf daar naartoe moeten sleuren. Maar ik moet en zal gaan
Nou niet echt. Ik ben nu een slaaf van de stappentellerquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je je lichamelijke onrust inmiddels overwonnen?
die extra hand doet het hemquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben na 3 jaar maar eens gaan bekijken welke accessoires er allemaal bij de keuken geleverd zijn. Blijkt dat er allerlei apparatuur bij zat die het kool- en bakleven zoveel makkelijker hadden gemaakt![]()
Nou ja, beter laat dan nooit.
Je hebt ineens de vaatwasser gevonden?quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben na 3 jaar maar eens gaan bekijken welke accessoires er allemaal bij de keuken geleverd zijn. Blijkt dat er allerlei apparatuur bij zat die het kook- en bakleven zoveel makkelijker hadden gemaakt![]()
Nou ja, beter laat dan nooit.
Gewoon niet gaan. Toegeven aan je luiheidquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:07 schreef Nattekat het volgende:
Mijn motivatie om te sporten na al die luie dagen is echt altijd negatief
Godverdomme ik ga mezelf daar naartoe moeten sleuren. Maar ik moet en zal gaan
Zo word ik als jij, dat moeten we niet willen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan. Toegeven aan je luiheid
Dat wordt vanavond. Je hoort van me.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
@:AirwiN Geef even een gil als je ook alles hebt gezien.(Ik ben nu met aflevering 5 bezig).
daar ligt nog een uitdagingquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt ineens de vaatwasser gevonden?
quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat je al niet tegenkomt bij je ouders af en toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mocht willen dat je zo sexy zou worden als ik benquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo word ik als jij, dat moeten we niet willen.
niet zo bijzonder toch?quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:40 schreef Nattekat het volgende:
Wtf, mijn SSD is vol
Nooit gedacht dat dat ooit een ding zou worden.
Nou daar lach je om. Maar in mijn eerste appartement hier vond ik na 2 jaar ineens een kruidenkastjequote:Op vrijdag 26 december 2025 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt ineens de vaatwasser gevonden?
Toen ik hem kocht dacht ik dat 500GB wel zat zou zijn.quote:
jeetje.. 500GB..quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik hem kocht dacht ik dat 500GB wel zat zou zijn.
Ik heb nog een tweede schijf met 600GB over, misschien eerst even kijken wat verhuisd kan worden.
Ik game dus niet. Dit is gewoon 3-4 jaar aan iets te makkelijk denken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
jeetje.. 500GB..
met een beetje foto's enzo zit dat in een oogwenk vol..
zou je gamen is dat in minder dan een oogwenk vol
daar ging ik al vanuit..quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik game dus niet. Dit is gewoon 3-4 jaar aan iets te makkelijk denken.
Omdat die 16TB net een jaar geleden pas erbij is gekomen, en heel veel van die opslag zomaar nodig kan zijn voor de computer zelf. Ik heb geen idee eigenlijk, moet ik nu uit gaan zoeken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:53 schreef mschol het volgende:
[..]
daar ging ik al vanuit..
maar dus wel een 16TB nas? waarom staat er lokaal uberhaupt nog wat dan?
Nog een zak gaan kopenquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:20 schreef Ama het volgende:
Teleurstellend. Maar drie kleine Milky Ways in deze mix zak.
Nee had deze gekregen. Dan koop ik wel een zak met alleen de chocola die ik lekker vind.quote:
Ben benieuwd hoeveel mensen dit kijkenquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:27 schreef Karzai het volgende:
De volksliedweren worden gespeeld het gaat beginnen @:nattekat![]()
Vandaag
Angola-zimbabwe
13:30
Zimbabwe
56.5%
Winkans
16.4%
Locatiespeld
Stade de Marrakech, Marrakech
Weer
14° C
Angola
4-2-3-1
Doelman
Hugo Miguel Barreto Henriques Marques
Verdedigers
Buatu Mananga
Clinton Mata
David Carmo
Augusto Real Carneiro
Middenvelders
Benedito Mambuene Mukendi
Manuel Luis Cafumana
Fredy Kulembe
Aanvallers
Gelson Dala
M'bala Nzola
Manuel Benson
Zimbabwe
3-5-2
Doelman
Washington Arubi
Verdedigers
Emmanuel Jalai
Divine Lunga
Teenage Hadebe
Middenvelders
Knowledge Musona
Jonah Reinhard Fabisch
Marvelous Nakamba
Gerald Takwara
Aanvallers
Macauley Bonne
Prince Dube
Bill Leeroy Antonio
Nog even 15 km lopen met je hont onder je armquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Zo 2e hel dag bijna ook weer voorbij
denk zo'n 25.000 mensen in nederlandquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen dit kijken
Als mensen hun cobra's niet afsteken vandaag kan het nog lukken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog even 15 km lopen met je hont onder je arm
Oh ik heb genoeg andere eten in huis.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MUST.... BE........STRONG.............
quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als mensen hun cobra's niet afsteken vandaag kan het nog lukken.
Ja dat zegt niks. Bij mij niet iigquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik heb genoeg andere eten in huis.
Misschien meteen aangemeld bij school bij geboorte en nooit meer aan het adres gedacht?quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht ik heb een kerstkaartje van de vorige bewoners. Ik maak het open: nee hun kind wordt 8 januari voor het eerst op school verwacht. Hoezo komt dat kaartje dan nog bijna 2 jaar later nog op het oude adres dan?
Oh maar hier heb ik allemaal wel zin in.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zegt niks. Bij mij niet iig
zelf in elkaar gedraaide knakworst?quote:
Nee gewoon gekocht in de supermarkt uit de koelingquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelf in elkaar gedraaide knakworst?
welke darm heb je gebruikt?
tsss heul versquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon gekocht in de supermarkt uit de koeling
Ja het is goed met je, ik ga met kerst geen worsten staan te draaien (anders ook niet overigens)quote:
16,5k (nog voor de kerstverdubbelaarquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja misschien zo nog ff klein stukkie
5989 hier inmiddelsquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
16,5k (nog voor de kerstverdubbelaar)
Ja die had ik even verzonnen om Nattekat te motiveren van zijn luie gat af te komenquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5989 hier inmiddels![]()
Kerstverdubbelaar
Oh nee wat vervelendquote:
Geen idee hier, maar ga straks nog even een wandeling in het bos maken rond zonsondergang. Op zoek naar de vossen en hertjesquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
16,5k (nog voor de kerstverdubbelaar)
Maak je wel foto's van de beestjes in de sneeuw met ondergaande zon en bergen op de achtergrond?quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee hier, maar ga straks nog even een wandeling in het bos maken rond zonsondergang. Op zoek naar de vossen en hertjes
Eerst de beestjes maar eens vindenquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maak je wel foto's van de beestjes in de sneeuw met ondergaande zon en bergen op de achtergrond?
Ben jij niet zo'n beestjeslokker?quote:
Niet naar uilen zoeken want dan breek je je schouderquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee hier, maar ga straks nog even een wandeling in het bos maken rond zonsondergang. Op zoek naar de vossen en hertjes
De kuilen waren meer het probleem.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet naar uilen zoeken want dan breek je je schouder
UILEN KUILEN HUILENquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kuilen waren meer het probleem.
Weet niet of ik hier een huehue grapje of moet maken, of dat het door de kou komtquote:
Ik ben altijd teleurgesteld in jouquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb m'n schoenen aan gedaan om naar de sportschool te gaan. Ik ga jullie niet teleurstellen
Behalve @:dud0r dan, die is wel teleurgesteld.
tis trouwens 1-1 met nog een kwartier te gaan ik vertrek ook richting de familiequote:Op vrijdag 26 december 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb m'n schoenen aan gedaan om naar de sportschool te gaan. Ik ga jullie niet teleurstellen
Behalve @:dud0r dan, die is wel teleurgesteld.
Snap ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wilde vanmorgen wel, maar ik had geen zin om met bloedneus te gaan fietsen
Ik had nog wel een net iets te warme en lange douche genomen voor het lopen om de kou een beetje te trotseren, maar heb nu toch weer die kou in mijn bottenquote:
Mijn nieuwe fietsjasje en sokken deden het aardig goed in de kou, dus ik had er wel zin in. Maar goed. Morgen zou ook nog zonnig zijn. De wind mag wel eens wat minder worden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had nog wel een net iets te warme en lange douche genomen voor het lopen om de kou een beetje te trotseren, maar heb nu toch weer die kou in mijn botten
Ja jas en schoenen waren warm zat, maar vooral mijn benen blijven zo lang koudquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn nieuwe fietsjasje en sokken deden het aardig goed in de kou, dus ik had er wel zin in. Maar goed. Morgen zou ook nog zonnig zijn. De wind mag wel eens wat minder worden.
Oh, daar heb ik meestal weinig last van. Als mn tenen en vingers maar warm blijvenquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jas en schoenen waren warm zat, maar vooral mijn benen blijven zo lang koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |