quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Wil een gratis tablet incasseren, maar dan moet ik de EAN van m'n telefoon van de verpakking plukken. Ben niet thuis, meh.
Ik hoop dat de weeën niet te vroeg beginnenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verwacht je een voorspoedige bevalling?
Krantekut is weer in vorm allenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Wil een gratis tablet incasseren, maar dan moet ik de EAN van m'n telefoon van de verpakking plukken. Ben niet thuis, meh.
Heb je wel een cloaca waar die uit moet komen? Dat kost meestal ongeveer 500.000 generaties om te ontwikkelen zoiets.quote:
De Nederlandse lijfspreuk.quote:
Altijd fijn om te hebbenquote:
Weet je dat 's werelds schattigste dier voorkomt op een bankbiljet? De 50 Pesos van Mexico heeft er zelfs de prestigieuze IBNS Banknote of the Year award mee gewonnen in 2021quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zo zou ik mijn axolotl nog niet eens noemen
Das wel een tof biljetje. Welke dieren komen nog meer voor op de pesos?quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je dat 's werelds schattigste dier voorkomt op een bankbiljet? De 50 Pesos van Mexico heeft er zelfs de prestigieuze IBNS Banknote of the Year award mee gewonnen in 2021
[ afbeelding ]
Op de Pesos? weet ik niet zo eigenlijk. Weet wel dat er olifanten voorkomen op wat afrikaanse biljetjes.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Das wel een tof biljetje. Welke dieren komen nog meer voor op de pesos?
Guatemala heeft dacht ik een mooie Vogel de Quetzal staanquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op de Pesos? weet ik niet zo eigenlijk. Weet wel dat er olifanten voorkomen op wat afrikaanse biljetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |