ja ik heb het kerstkaartje van dit jaar net binnen van yv dus nu durf ik wel weer een maandje of 8quote:
Daarom keek ik ookquote:Op woensdag 24 december 2025 18:46 schreef Ama het volgende:
Hij is wel een knapperd in True Blood (nadat hij zijn haar heeft geknipt).
Glij ik dan echt van mijn bank?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom keek ik ook
Moet je Tarzan kijken.
Haha, ach Yvonne kan wel wat hebben ook.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb het kerstkaartje van dit jaar net binnen van yv dus nu durf ik wel weer een maandje of 8
jah... en ze vergeet ook snel weer, dat scheeltquote:Op woensdag 24 december 2025 18:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Haha, ach Yvonne kan wel wat hebben ook.
Van mij ook niet denk ikquote:Op woensdag 24 december 2025 18:54 schreef Ama het volgende:
Ik vind nog steeds moeilijk te geloven dat letterlijk niemand iets van een telefoonnummer heeft of een Instagramaccount of whatever van haar.
Ik dacht zij was altijd zo actief normaal en ook al lang lid dus ik ging ervan uit dat wel iemand een keer contact heeft gehad buiten het forum om. Maar dat blijkt tegen te vallen.quote:
Ja dat is waar, ze was wel ook op een meet toen.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht zij was altijd zo actief normaal en ook al lang lid dus ik ging ervan uit dat wel iemand een keer contact heeft gehad buiten het forum om. Maar dat blijkt tegen te vallen.
*vergrootglas pakt*quote:Op woensdag 24 december 2025 19:02 schreef Koen66 het volgende:
Misschien zit Dimmy hier al lang weer met een kloon en merken we het niet
Kwam er begin dit jaar iemand nieuw binnen hier... 🤔quote:
blijft een travestiet hequote:Op woensdag 24 december 2025 19:02 schreef Koen66 het volgende:
Na dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:02 schreef Koen66 het volgende:
Dat is niet alleen hier dat is heel Fok helaasquote:Op woensdag 24 december 2025 19:11 schreef Karzai het volgende:
het is hier ook vrij saai geworden, de meeste onderwerpen worden herhaald er zijn veel mensen weg en geen nieuwe aanwas
Hmmm...quote:Op woensdag 24 december 2025 19:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kwam er begin dit jaar iemand nieuw binnen hier... 🤔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |