quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Graaf verneukt hier wat Pick 'Ems.
Dat wou ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou het Lim van harte gunnen maar ik wil op tijd naar bed
In welke saus dip je je chocola?quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik pak even een stukje chocola.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zou jij die vier loting brackets uit de OP willen slopen? Niet meer nodig.
Scheelt ook weer in scrollen.
Zeker, zo wil ik ook wel 71 wordenquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:38 schreef Evangelion het volgende:
Lim zal nog wel inkakken. Maar een set op je 71e is al erg netjes.
Wat zal Vincent hebben gekregen tussentijds voor zijn 12 urige werkdag?quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:42 schreef BB-King het volgende:
Boh ben nog aan het uitbuiken van een bord patat, mexicano pinda en frikandel speciaal.
Dan besef je je pas dat darten echt topsport is.
Gourmetschotel van een kilo.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat zal Vincent hebben gekregen tussentijds voor zijn 12 urige werkdag?
Een aantal kroketten gok ik.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat zal Vincent hebben gekregen tussentijds voor zijn 12 urige werkdag?
Aldus BBW-King.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:42 schreef BB-King het volgende:
Boh ben nog aan het uitbuiken van een bord patat, mexicano pinda en frikandel speciaal.
Dan besef je je pas dat darten echt topsport is.
Zou jij die vier loting brackets uit de OP willen slopen? Niet meer nodig.quote:
Ik kan ook zeker wat wegsmijten, maar zaterdag heb ik een hardloopwedstrijdquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen dartspostuur dus ik kan wel wat wegzetten deze maand.
Goed punt, bij dezequote:Op zaterdag 13 december 2025 20:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zou jij die vier loting brackets uit de OP willen slopen? Niet meer nodig.
Scheelt ook weer in scrollen.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoi makker. We zijn bij de 10e leg van de avond
Ja en in de winterstop beste spelers verkozen. leuk joh Chinese eigenarenquote:
Take me homequote:
Diep in de nachtquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoi makker. We zijn bij de 10e leg van de avond
Dat heb ik bij elke Jeffreyquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik schaam me om het feit dat Jeffrey uit Nederland afkomstig is
Oppassen straks krijg je nog een banquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:04 schreef Makamba_ het volgende:
Naam die eindigt op een "Y" is geen goed begin van je leven.
Danny?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oppassen straks krijg je nog een ban
Eddy Merckx vindt dit geen leuke opmerkingquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:04 schreef Makamba_ het volgende:
Naam die eindigt op een "Y" is geen goed begin van je leven.
Gelukkig staat hij daar met het verkeerde vlaggetjequote:Op zaterdag 13 december 2025 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik schaam me om het feit dat Jeffrey uit Nederland afkomstig is
Hij heeft geen A-gamequote:Op zaterdag 13 december 2025 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Graaf heeft zijn A-game ook niet meegenomen vanavond.
Nou, om heel eerlijk te zijn niet neequote:Op zaterdag 13 december 2025 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kennen jullie iemand met een tokkie naam die eigenlijk helemaal geen tokkie is?
Evengoed niet bij voorkeur.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:07 schreef Rnie het volgende:
Wie juicht voor Jeffrey, die wil ik in het echt niet tegenkomen.
Ik waarschuw alvast.
Neequote:Op zaterdag 13 december 2025 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Friet daarentegen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Morgen waarschijnlijk weer Koert; iedere dag patat is ook niet lekker
Ik heb wat met een Ashley gehadquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nou, om heel eerlijk te zijn niet nee
Wij hebben de koelkast al leeggedronken in de spanne van deze partijquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat drinken jullie bij deze pot?
Flesje Amstelquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Achelse Kluis tripelquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:12 schreef Stoorzendert het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:52 schreef BarryBangkok het volgende:
Wanneer gaat Yannick z'n eerste pislinke tweet sturen dit WK?
Sow jij bent een van de gelukkigenquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb wat met een Ashley gehad
Dat was niet echt een tokkie
Welk merk en welke smaak?quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
net een paar Brugse Zot opquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Grolsch Kanonquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Klinkt ingewikkeld. Is het wel te zuipen?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar wij drinken nu een Roemeense stout
Apocrypha op Maple Syrup en Barbados Rum vaten gerijpt
Ja prima, maar niet zo lekker als ik hooptequote:Op zaterdag 13 december 2025 21:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Klinkt ingewikkeld. Is het wel te zuipen?
zn vriendin of het bier?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Klinkt ingewikkeld. Is het wel te zuipen?
Vincent, ben jij het?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Graaf is de beste Nederlandse darter aller tijden en de enige reden dat de PDC nog bestaat.
Toch pijnlijk dat jullie nog niet 1% weten van wat er achter de schermen gaande is en wie en wat het daadwerkelijke kwaad is.
Ik pak hierna een heerlijke rum die gerijpt is op bourbon en cognac vaten, heerlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar wij drinken nu een Roemeense stout
Apocrypha op Maple Syrup en Barbados Rum vaten gerijpt
Thee.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:12 schreef Stoorzendert het volgende:
IJskoud met blokjes ijs.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En zo hoort het! Op huiskamer temperatuur?
Wij zouden een keer moeten gaan drinken kerel. Heerlijkquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik pak hierna een heerlijke rum die gerijpt is op bourbon en cognac vaten, heerlijk.
Lekker maat.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wij zouden een keer moeten gaan drinken kerel. Heerlijk
Klinkt hip.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een Tony Chocolonely donkere melk brownie.
Pils. @hertogjan_lekkermanquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Lim neemt rust in de legs van Jeffreyquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat Paul deze ook pakt, mag van mij wel afgelopen zijn namelijk
Heb jij wel eens donkere melk gehad van een brownie?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een Tony Chocolonely donkere melk brownie.
Ah joh. Lekker als groep afzien op de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat Paul deze ook pakt, mag van mij wel afgelopen zijn namelijk
Akkoordquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ah joh. Lekker als groep afzien op de zaterdagavond.
We moeten nog drie potjesquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ah joh. Lekker als groep afzien op de zaterdagavond.
Je mag geen brownie meer zeggen, het is African American.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb jij wel eens donkere melk gehad van een brownie?
Moet morgen mijn auto uit stofzuigen als hoogtepunt. Ik kan heel de nacht door.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We moeten nog drie potjes
En de komende twee zijn wel leuk
Ik mag naar Harrie Jekkersquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Moet morgen mijn auto uit stofzuigen als hoogtepunt. Ik kan heel de nacht door.
Ik moet morgen Ajax-Feyenoord kijkenquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Afscheidsconcertenreeksquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
1 van de weinige waar ik heen zou willen, jaloers.
Je kunt ook bepalen geen voetbal te kijken.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet morgen Ajax-Feyenoord kijken
Hopelijk is deze wedstrijd dan nog bezig
Dat was ook mijn planquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Komende week ook nog bekeraids. Dat voelt helemaal als zo'n wormvormig aanhangsel nog zo vlak voor kerst.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet morgen Ajax-Feyenoord kijken
Hopelijk is deze wedstrijd dan nog bezig
Morgen op het vliegveldquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je kunt ook bepalen geen voetbal te kijken.
Bekerduel is op mijn verjaardag, ik heb nog een kaartje. Maar mijn pa en ik gaan het denken we lekker overslaan. Op zo’n woensdagavond om 9 uur naar Borges en Tengstedt kijken, dat is zelfs gratis niet leuk.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Komende week ook nog bekeraids. Dat voelt helemaal als zo'n wormvormig aanhangsel nog zo vlak voor kerst.
Ik ken twee Kevins die best okay zijnquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lim gooide ook wel erg goed uit en zijn tempo krijgt je wel uit de wedstrijd.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:24 schreef mitt het volgende:
Gvd de Graaf hoe krijg je het voor elkaar
Zie dat jullie Heerenveen hebben, dat is ook wel zo'n beetje de meest nietszeggende tegenstander ook.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bekerduel is op mijn verjaardag, ik heb nog een kaartje. Maar mijn pa en ik gaan het denken we lekker overslaan. Op zo’n woensdagavond om 9 uur naar Borges en Tengstedt kijken, dat is zelfs gratis niet leuk.
De Van Persie derby!quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zie dat jullie Heerenveen hebben, dat is ook wel zo'n beetje de meest nietszeggende tegenstander ook.
Of een avondje met Jan Slagterquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Stuur Nolles maar naar een goelag .
Ik vind Kevin eigenlijk geen tokkienaamquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ken twee Kevins die best okay zijn
quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of een avondje met Jan Slagter
Thijs is aangekomen?quote:
Eeuwige cheaterquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wessel met zn doorgesnoven cokehoofd
Het valt mee, maar het is ook geen elitenaamquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind Kevin eigenlijk geen tokkienaam
Dat is ook waar.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Het valt mee, maar het is ook geen elitenaam
Kabouter?quote:
Geld ingezet?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Wessel mag mij weer zwaar teleurstellen.
Met of zonder Lilian erbij?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of een avondje met Jan Slagter
Ik moest ook meteen aan hem denken toen de vraag kwam, naam past ook niet bij hemquote:
Tegenwoordig duurt bij hem toch al een jaar of 15quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Vincent heef tegenwoordig best wel een bolle toet.
Vies dikquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij dart toch niet meer, dus minder sportfit!quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Nee, dat is Zonneveld.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Wilbert.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als jullie een weddenschap zouden winnen met een vriend en je de naam van zijn eerstgeborene mag bepalen, hoe zou jij hem noemen?
Wel iets wat echt mag (dus geen Piemelhoofd ofzo)
Dan kijk jij al een jaar of twintig niet meer naar Vincentquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Vincent heeft tegenwoordig best wel een bolle toet.
Diederick-Christiaanquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als jullie een weddenschap zouden winnen met een vriend en je de naam van zijn eerstgeborene mag bepalen, hoe zou jij hem noemen?
Kloptquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:34 schreef AgnesGru het volgende:
Juichen wij wel of niet voor Wessel?
Voor zijn plaatselijke gokkantoor.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:34 schreef AgnesGru het volgende:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:
Ik zou gaan voor Mohammed.quote:
Suequote:Op zaterdag 13 december 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:34 schreef AgnesGru het volgende:
Rimmertquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vreerquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dannyquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Adolf.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog een paar weken geduld amigoquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mis vriend @:immerdebestebob
quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Vincent heeft tegenwoordig best wel een bolle toet.
Niet dartsfit.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wessel mag ook wel wat extra eten met kerst.
Jeetje idd, die is viesdunquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Beetje mayo op de oliebolquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben net zo dunquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
het blijft toch je kind hequote:Op zaterdag 13 december 2025 21:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah lekker, kip. @:tralalala
Normaal sta je darten te kijken?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:35 schreef Slobeend het volgende:
Nijman tegen Sedlacek ga ik even voor zitten.
Bij het dartsen is 100kg de norm.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben net zo dun
Maar ik doe aan hardlopen, dat past meer bij mijn lichaamsbouw
Ik hang van het plafondquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Normaal sta je darten te kijken?
Als je een gewicht hebt wat je in twee pijlen uit kan gooien, ben je niet dartsfit.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij het dartsen is 100kg de norm.
Ik zit er helaas ook een paar kilo onder.
Godverquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je een gewicht hebt wat je in twee pijlen uit kan gooien, ben je niet dartsfit.
2x tops hier (denk ik)quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je een gewicht hebt wat je in twee pijlen uit kan gooien, ben je niet dartsfit.
@Immerdebestebobquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:02 schreef Wertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker beetje vrachtwagentje sjorren.
Ik ben 110kgquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Engdunquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Single bull tops en dan heb je hem al bij mij
Die had het te druk met werken, dacht ik.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:49 schreef Doevelaer het volgende:
Potverdorie, ik zie nu pas dat shaghand zich helemaal niet geplaatst heeft
Dachau gespeeld?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met een volle zak kom ik daar ook wel aan, leeggewicht rond de 93quote:
Wat ordinair.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met een volle zak kom ik daar ook wel aan, leeggewicht rond de 93
Vet varkenquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik zeg niks. Dit jaar zoveel aangekomen dat ik mij voortijdig indek.
We hebben hier met Nick Crouwel te maken?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:
quote:Het is niet helemaal duidelijk op welke "Nijman" je doelt, aangezien er meerdere bekende sporters met deze naam zijn die geassocieerd worden met kracht of snelheid. Hieronder staan de meest waarschijnlijke personen:
1. Wessel Nijman (Darts)
Als je doelt op de Nederlandse darter Wessel Nijman, dan gaat "hard gooien" meestal over zijn hoge scores en de snelheid waarmee hij zijn pijlen op het bord werpt.
Techniek en Ritme: Nijman staat bekend om zijn soepele en snelle werpstijl. Hij houdt een constant ritme aan, wat hem helpt om in een "flow" te blijven en hoge gemiddeldes te gooien.
Mentaliteit: Na een schorsing is hij sterker teruggekomen en heeft hij zich ontwikkeld tot een van de meest talentvolle spelers in de PDC, waarbij hij met grote overtuiging en kracht in zijn scores speelt.
2. Hans Nijman (Vechtsport)
Indien je vraagt naar de legendarische vechtsporter Hans Nijman (overleden in 2014), dan sloeg of trapte hij extreem hard.
Fysieke kracht: Als K-1-vechter en mixed martial artist had hij een enorme fysieke kracht. Zijn "harde" stijl kwam voort uit jarenlange training in Kyokushin karate, een discipline die bekendstaat om het incasseren en uitdelen van zeer krachtige stoten en trappen.
3. Jiorgeny Casimiri Nijman (Honkbal)
Hoewel hij vaak alleen als Jiorgeny Casimiri bekendstaat, is hij een bekende Nederlandse pitcher in de honkbalwereld. In het honkbal wordt de term "hard gooien" letterlijk gebruikt voor de snelheid van de bal.
Biomechanica: Top-pitchers genereren kracht niet alleen vanuit hun arm, maar vanuit hun hele lichaam, beginnend bij de benen en de draaiing van de heupen (torsie).
Explosiviteit: De snelheid van een worp (vaak boven de 90-95 mph bij professionals) komt voort uit een combinatie van genetische aanleg (snelle spiervezels) en jarenlange specifieke krachttraining.
Conclusie:
Bedoel je de darter Wessel Nijman, dan komt zijn "harde" spel voort uit een hoog werpritme en technische precisie. Bedoel je een krachtsporter of honkballer, dan ligt de oorzaak in biomechanische efficiëntie en fysieke training.
quote:
quote:Absoluut! Het is momenteel een van de drukste en spannendste periodes in de dartswereld. Vandaag, zaterdag 13 december 2025, is de derde dag van het PDC World Darts Championship 2026 in het Alexandra Palace ("Ally Pally") in Londen.
Hier is wat er vandaag en de komende tijd op het programma staat:
Wat gebeurt er vandaag?
Vandaag worden er zowel een middag- als een avondsessie gespeeld met verschillende eerste-ronde partijen. Enkele hoogtepunten van de avondsessie van vandaag:
Wessel Nijman neemt het op tegen Karel Sedlacek.
De legendarische 71-jarige Paul Lim speelt tegen Jeffrey de Graaf.
Titelverdediger Luke Humphries komt in actie tegen Ted Evetts.
Waar kun je het kijken?
Viaplay: In Nederland worden alle wedstrijden live uitgezonden.
Viaplay TV (voorheen SBS9): Goed nieuws voor wie geen abonnement heeft: de eerste twee speelrondes van het WK (tot en met 23 december) worden gratis uitgezonden op Viaplay TV.
VTM 2: In België kun je de openingsdagen van het toernooi volgen via VTM 2.
Belangrijke data voor dit WK
11 december 2025: Start van het toernooi.
24 - 26 december: Korte pauze voor Kerstmis.
3 januari 2026: De grote finale.
Het WDF World Championship (Lakeside) is onlangs al afgelopen; dat toernooi vond plaats van 28 november tot 7 december 2025. De focus ligt nu dus volledig op de strijd om de Sid Waddell Trophy bij de PDC.
Ga je vanavond kijken naar de verrichtingen van de Nederlanders of de legendarische Paul Lim?
Ooh ik ben een van de zoveel ex-partyanimalmillenial die nu aan het hardlopen isquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Helaas nog lang geen 110 maar de potentie ligt er!
Nee dat ook weer niet, vergelijkbaar met Nijmanquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
We hebben hier met Nick Crouwel te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |