Schijt het bad eens niet volquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ga jij lekker in je eentje halve liters wegdrinken op een hotelkamer
Sessie met Fat Vinnyquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:10 schreef spleeh het volgende:
Waarom zit Jacques met een klapbord erbij alsof hij een psycholoog is?
Omdat Vinnie zich dan meer op z'n gemak voelt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:10 schreef spleeh het volgende:
Turven hoe vaak Vinnie Co uitmaakt voor leugenaarquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:10 schreef spleeh het volgende:
Zou jij die vier loting brackets uit de OP willen slopen? Niet meer nodig.quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:11 schreef The_Undertone het volgende:
Brian Raman investeert in Pokémon-kaarten
Raymond van Barneveldquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Welke gestopte of overleden Nederlandse darter missen jullie het meest?
quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rick Hofstraquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die boze meneer die zo verongelijkt in het nieuws was een paar jaar terug. Geen idee hoe hij heet.quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dick van Dijkquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die boze meneer die zo verongelijkt in het nieuws was een paar jaar terug. Geen idee hoe hij heet.
Volkomen debiel.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee ik vind dit persoonlijk wel debiel. @:gurneyisbestoke
Nu stiekem die dikke in de studio. Al zou die dan geen podcasts meer doen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hij moet nu gewoon alles op alles zetten om alle legs te winnen vanaf nu.quote:
Herr Flick schijnt nu ook coach van Barcelona te zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:25 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht dat dit Crabtree was.
[ afbeelding ]
Goede lichting blijkbaarquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:27 schreef BB-King het volgende:
[..]
Herr Flick schijnt nu ook coach van Barcelona te zijn.
Die zit in een ander kasteel op dit momentquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat kasteel van Dracula is overigens geen aanrader
Kansloze toeristenattractie. En Hankey nergens gezien
Die zit in de kerkerquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat had je dan verwacht?quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze hebben hem vrijgelatenquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:29 schreef spleeh het volgende:
[..]
Die zit in een ander kasteel op dit moment
Welk duits bordeel staat op de planning?quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff nou. Ik kan net zo goed echt gaan genieten van mijn weekendje weg
Ik had op zijn minst iets knulligs/kinderachtigs verwacht, met een paar stomme poppen of acteurs ofzoquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
Verder wel een volksheld daar toch, of gingen ze toch op de vampier tour.
Geen. De kerstmarkt in Valkenburg.quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Welk duits bordeel staat op de planning?
We kunnen wel wat recensies opzoekenquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Welk duits bordeel staat op de planning?
Godverdomme, prummerliek. Moet ik weer schakelen...quote:
Géén herhalingsgevaarquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:34 schreef Szura het volgende:
Mijn ervaring met Antonia was erg slecht en teleurstellend.
Vanaf het begin was ze niet echt vriendelijk of geïnteresseerd. Tijdens de seks deed ze alsof ze er totaal geen zin in had — het voelde afstandelijk en ongemakkelijk. Er was geen enkele vorm van passie of betrokkenheid, en ik had het gevoel dat ze gewoon wilde dat het snel voorbij was. Daardoor kon ik er zelf ook niet van genieten.
Toen ik aangaf dat ik liever wilde stoppen, reageerde ze ineens heel kortaf en zelfs wat agressief. Ze begon raar te praten en vroeg daarna ook nog eens om extra geld, wat helemaal niet was afgesproken. Dat vond ik echt onprofessioneel en respectloos.
Ik ben hier vaker geweest en had nooit eerder zo’n slechte ervaring, maar dit was echt een tegenvaller. Ze deed haar werk gewoon niet goed, en de sfeer was totaal niet prettig. Voor het geld dat ik heb betaald had ik veel meer verwacht — het voelde als pure verspilling.
Ik zal hier niet meer terugkomen en kan anderen eerlijk gezegd alleen maar afraden om met haar af te spreken
Maar wel een lieve jongenquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Boris Krcmar ziet er uit als de gemiddelde agressieve Oostblok pooier
Die vraagt met een heel zacht stemmetje of je nog een lekker pijpje bier lustquote:
Gewoon een liter wodkaquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die vraagt met een heel zacht stemmetje of je nog een lekker pijpje bier lust
Dit vat heel veel oostblokkers samenquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:38 schreef Wertha het volgende:
Boris is een lieve jongen.
En als je hem meeneemt naar de kroeg heb je van niemand geen last meer.
Neequote:Op zaterdag 13 december 2025 15:43 schreef Doevelaer het volgende:
Telt deze blouse overigens als achterlijke blouse van Co @:gurneyisbestoke ?
Omdat ik niet graag naar deze spelers kijkquote:
Krcmar is niet zo erg vind ikquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat ik niet graag naar deze spelers kijk
Ik las: Dommelschquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:55 schreef Doevelaer het volgende:
Dit is een prima wedstrijd om even bij weg te dommelen
Ik acht de kans hierop groot.quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Deze dag is al geslaagd als de oervervelende Woody Woodhouse eruit wordt gemieterd.
Toen was je gulden nog een daalder waard.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kaartje voor Amsterdamned I was anders ook 17,50.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Denk dat hij de fase van mondhygiëniste wel voorbij is.
Herhalingsgevaarquote:Op zaterdag 13 december 2025 16:18 schreef Wertha het volgende:
Tot het naadje gaan.
Stukje Schulting.
Ooohhh Gary Gary!quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit lijkt mij gespeeld
Zijn we al klaar voor Gary?
Ik heb het gevoel dat jij je al zou irriteren aan Woodhouse als ie een boterham zou etenquote:Op zaterdag 13 december 2025 16:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik word zo doodmoe van die Woodhouse-act. Weg ermee.
Doet Ted van der Parre mee?quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:36 schreef Wertha het volgende:
Sterkste Man, ongetwijfeld ook weer met een speelronde in Weert allen.
Meer.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Anderson in vorm is de beste ter wereld, hij is alleen niet zo vaak in vorm
Ik moet nog anderhalf uur met de busquote:Op zaterdag 13 december 2025 16:59 schreef Doevelaer het volgende:
Zo heerlijk even drie kwartier geslapen zeg
Waar ga je allemaal heen jeetjequote:Op zaterdag 13 december 2025 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet nog anderhalf uur met de bus
Ik slaap wel na dit potje
Terug de stad inquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar ga je allemaal heen jeetje
Jemig. Hopelijk was dat het waard.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terug de stad in
We hadden een tour door Transsylvanië vandaag, maar dat is wel ruim twaalf uur in totaal
Dracula nog gezien?quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terug de stad in
We hadden een tour door Transsylvanië vandaag, maar dat is wel ruim twaalf uur in totaal
Ja sowieso leuk om veel van het land te zien. Peles kasteel en Brasov waren leuke stops. Dat Dracula kasteel was niks aan maar goed, van buiten is is het wel mooi.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jemig. Hopelijk was dat het waard.
Doe ¦eki de groeten.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is je pa er ook nog steeds bijquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja sowieso leuk om veel van het land te zien. Peles kasteel en Brasov waren leuke stops. Dat Dracula kasteel was niks aan maar goed, van buiten is is het wel mooi.
En ook wel interessant om meer te weten van Roemenië. Tegenstellingen tussen de tijden van monarchie (heel sierlijk) en de communistische dictatuur (saai en sober) zijn boeiend.
Ik zat je gisteravond uit te lachen om je wekker om 05.00. Uiteindelijk zelf sinds dat tijdstip ook niet meer geslapen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nadeel van die kinderen he.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zat je gisteravond uit te lachen om je wekker om 05.00. Uiteindelijk zelf sinds dat tijdstip ook niet meer geslapen.
Je KrIjGt Er ZoVeEl VoOr TeRuGquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nadeel van die kinderen he.
Dit kan niet.quote:
Ik ga straks even een concertje pakken.quote:
Hier in mijn stad geboren, jawel!quote:
Mag ik je handtekening?quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:56 schreef Doevelaer het volgende:
Lol. Ik kom er nu achter dat ik die Jeffrey Noeken ken. Oud collega
Misschien maakt Krcmar daar meer kans.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:36 schreef Wertha het volgende:
Sterkste Man, ongetwijfeld ook weer met een speelronde in Weert allen.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien maakt Krcmar daar meer kans.
Voorbij de 50 jaar lekker om de 5 jaar rug en knieoperaties ondergaan , amper meer vooruit komen en de 70 niet halen-genotquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:02 schreef Wertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker beetje vrachtwagentje sjorren.
Zit Vinsaint op zwart zaad of zo dat ie zoveel sessies meepakt...quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond Nolles, Sunfield en Vinsaint.
Waarschijnlijk 100 spelers in de top 64 in zijn hoofdquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Jetze Jan Idsardi
@:JJIdsardi
That was superb from Mario Vandenbogaerde.
Just like Karel Sedlacek, he is a player who is more than good enough to reach the top 64 of the world, but hasn't gotten there yet. This might be his year.
7:36 PM · Aug 29, 2025
·
23.2K
Views
Ja, niet.
50 en met pensioen, je moet wat.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zit Vinsaint op zwart zaad of zo dat ie zoveel sessies meepakt...
Habets doet ook een duit in het zakje.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:04 schreef Mani89 het volgende:
Hahahah nog zon ranzige onderkin er naast.
Heeft de kilo's van Feather overgenomen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Habets doet ook een duit in het zakje.
Jammer maar het had erger kunnen zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:08 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jammer maar het had erger kunnen zijn.Marcel Maijer TeringlaijerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lim is een heldquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze jongen gooide 35 jaar geleden een 9-darter op TV
En debuteerde 43 jaar geleden op t BDO WK. t merendeel van de deelnemers van destijds is inmiddels doodquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze jongen gooide 35 jaar geleden een 9-darter op TV
Heeft Paul Lim echt in een Yakuza game gezeten?quote:
Jaquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Heeft Paul Lim echt in een Yakuza game gezeten?
Publiek leeft wel eindelijk op.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we hopen dat Lim er snel uit ligt
Helemaal geen zin in
Ja maar respect voor ouderen en zoquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Helemaal geen zin in
Ik zou het Lim van harte gunnen maar ik wil op tijd naar bedquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja maar respect voor ouderen en zo
Dan zit je op deze avond sowieso verkeerdquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou het Lim van harte gunnen maar ik wil op tijd naar bed
Als ze nou al die trage spelers eens in de middagsessie doen. Dan hoeven we niet zo lang te wachten tot de avondsessie begint en kunnen we wel vroeg naar bed.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou het Lim van harte gunnen maar ik wil op tijd naar bed
quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Helemaal geen zin in
Ik wil Nijman Sedlacek zien en daarna is het mooi zoquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan zit je op deze avond sowieso verkeerd
Eens.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil Nijman Sedlacek zien en daarna is het mooi zo
Paul Lim is puur. Nijman is een matchfixende oplichter.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil Nijman Sedlacek zien en daarna is het mooi zo
Bovendien heeft Lim de eerste auto nog zien rijden.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Paul Lim is puur. Nijman is een matchfixende oplichter.
Komt goed, De Graaf kan helemaal niet tegen dit tempoquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Hup Lim, nu moet je je leg houden!
Als hij op dit tempo door gooit ziet hij zometeen de laatste auto ook nog wegrijdenquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bovendien heeft Lim de eerste auto nog zien rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |