Je KrIjGt Er ZoVeEl VoOr TeRuGquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nadeel van die kinderen he.
Dit kan niet.quote:
Ik ga straks even een concertje pakken.quote:
Hier in mijn stad geboren, jawel!quote:
Mag ik je handtekening?quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:56 schreef Doevelaer het volgende:
Lol. Ik kom er nu achter dat ik die Jeffrey Noeken ken. Oud collega
Misschien maakt Krcmar daar meer kans.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:36 schreef Wertha het volgende:
Sterkste Man, ongetwijfeld ook weer met een speelronde in Weert allen.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien maakt Krcmar daar meer kans.
Voorbij de 50 jaar lekker om de 5 jaar rug en knieoperaties ondergaan , amper meer vooruit komen en de 70 niet halen-genotquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:02 schreef Wertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker beetje vrachtwagentje sjorren.
Zit Vinsaint op zwart zaad of zo dat ie zoveel sessies meepakt...quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond Nolles, Sunfield en Vinsaint.
Waarschijnlijk 100 spelers in de top 64 in zijn hoofdquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Jetze Jan Idsardi
@:JJIdsardi
That was superb from Mario Vandenbogaerde.
Just like Karel Sedlacek, he is a player who is more than good enough to reach the top 64 of the world, but hasn't gotten there yet. This might be his year.
7:36 PM · Aug 29, 2025
·
23.2K
Views
Ja, niet.
50 en met pensioen, je moet wat.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zit Vinsaint op zwart zaad of zo dat ie zoveel sessies meepakt...
Habets doet ook een duit in het zakje.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:04 schreef Mani89 het volgende:
Hahahah nog zon ranzige onderkin er naast.
Heeft de kilo's van Feather overgenomen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Habets doet ook een duit in het zakje.
Jammer maar het had erger kunnen zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |