Je KrIjGt Er ZoVeEl VoOr TeRuGquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nadeel van die kinderen he.
Dit kan niet.quote:
Ik ga straks even een concertje pakken.quote:
Hier in mijn stad geboren, jawel!quote:
Mag ik je handtekening?quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:56 schreef Doevelaer het volgende:
Lol. Ik kom er nu achter dat ik die Jeffrey Noeken ken. Oud collega
Misschien maakt Krcmar daar meer kans.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:36 schreef Wertha het volgende:
Sterkste Man, ongetwijfeld ook weer met een speelronde in Weert allen.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien maakt Krcmar daar meer kans.
Voorbij de 50 jaar lekker om de 5 jaar rug en knieoperaties ondergaan , amper meer vooruit komen en de 70 niet halen-genotquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:02 schreef Wertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker beetje vrachtwagentje sjorren.
Zit Vinsaint op zwart zaad of zo dat ie zoveel sessies meepakt...quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond Nolles, Sunfield en Vinsaint.
Waarschijnlijk 100 spelers in de top 64 in zijn hoofdquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Jetze Jan Idsardi
@:JJIdsardi
That was superb from Mario Vandenbogaerde.
Just like Karel Sedlacek, he is a player who is more than good enough to reach the top 64 of the world, but hasn't gotten there yet. This might be his year.
7:36 PM · Aug 29, 2025
·
23.2K
Views
Ja, niet.
50 en met pensioen, je moet wat.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zit Vinsaint op zwart zaad of zo dat ie zoveel sessies meepakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |