Doet Ted van der Parre mee?quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:36 schreef Wertha het volgende:
Sterkste Man, ongetwijfeld ook weer met een speelronde in Weert allen.
Meer.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Anderson in vorm is de beste ter wereld, hij is alleen niet zo vaak in vorm
Ik moet nog anderhalf uur met de busquote:Op zaterdag 13 december 2025 16:59 schreef Doevelaer het volgende:
Zo heerlijk even drie kwartier geslapen zeg
Waar ga je allemaal heen jeetjequote:Op zaterdag 13 december 2025 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet nog anderhalf uur met de bus
Ik slaap wel na dit potje
Terug de stad inquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar ga je allemaal heen jeetje
Jemig. Hopelijk was dat het waard.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terug de stad in
We hadden een tour door Transsylvanië vandaag, maar dat is wel ruim twaalf uur in totaal
Dracula nog gezien?quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terug de stad in
We hadden een tour door Transsylvanië vandaag, maar dat is wel ruim twaalf uur in totaal
Ja sowieso leuk om veel van het land te zien. Peles kasteel en Brasov waren leuke stops. Dat Dracula kasteel was niks aan maar goed, van buiten is is het wel mooi.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jemig. Hopelijk was dat het waard.
Doe Ļeki de groeten.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is je pa er ook nog steeds bijquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja sowieso leuk om veel van het land te zien. Peles kasteel en Brasov waren leuke stops. Dat Dracula kasteel was niks aan maar goed, van buiten is is het wel mooi.
En ook wel interessant om meer te weten van Roemenië. Tegenstellingen tussen de tijden van monarchie (heel sierlijk) en de communistische dictatuur (saai en sober) zijn boeiend.
Ik zat je gisteravond uit te lachen om je wekker om 05.00. Uiteindelijk zelf sinds dat tijdstip ook niet meer geslapen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nadeel van die kinderen he.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zat je gisteravond uit te lachen om je wekker om 05.00. Uiteindelijk zelf sinds dat tijdstip ook niet meer geslapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |