Ik had op zijn minst iets knulligs/kinderachtigs verwacht, met een paar stomme poppen of acteurs ofzoquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
Verder wel een volksheld daar toch, of gingen ze toch op de vampier tour.
Geen. De kerstmarkt in Valkenburg.quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Welk duits bordeel staat op de planning?
We kunnen wel wat recensies opzoekenquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Welk duits bordeel staat op de planning?
Godverdomme, prummerliek. Moet ik weer schakelen...quote:
Géén herhalingsgevaarquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:34 schreef Szura het volgende:
Mijn ervaring met Antonia was erg slecht en teleurstellend.
Vanaf het begin was ze niet echt vriendelijk of geïnteresseerd. Tijdens de seks deed ze alsof ze er totaal geen zin in had — het voelde afstandelijk en ongemakkelijk. Er was geen enkele vorm van passie of betrokkenheid, en ik had het gevoel dat ze gewoon wilde dat het snel voorbij was. Daardoor kon ik er zelf ook niet van genieten.
Toen ik aangaf dat ik liever wilde stoppen, reageerde ze ineens heel kortaf en zelfs wat agressief. Ze begon raar te praten en vroeg daarna ook nog eens om extra geld, wat helemaal niet was afgesproken. Dat vond ik echt onprofessioneel en respectloos.
Ik ben hier vaker geweest en had nooit eerder zo’n slechte ervaring, maar dit was echt een tegenvaller. Ze deed haar werk gewoon niet goed, en de sfeer was totaal niet prettig. Voor het geld dat ik heb betaald had ik veel meer verwacht — het voelde als pure verspilling.
Ik zal hier niet meer terugkomen en kan anderen eerlijk gezegd alleen maar afraden om met haar af te spreken
Maar wel een lieve jongenquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Boris Krcmar ziet er uit als de gemiddelde agressieve Oostblok pooier
Die vraagt met een heel zacht stemmetje of je nog een lekker pijpje bier lustquote:
Gewoon een liter wodkaquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die vraagt met een heel zacht stemmetje of je nog een lekker pijpje bier lust
Dit vat heel veel oostblokkers samenquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:38 schreef Wertha het volgende:
Boris is een lieve jongen.
En als je hem meeneemt naar de kroeg heb je van niemand geen last meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |