Hij is wel een podiumspeler naturlijk, als Dirk begint te mopperen, zijn er kansen. Maar ik verwacht er niet veel van.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie dat hij zijn single heeft verloren van Mareno Michels vanmiddag.
Maar ligt er denk ik aan wat voor Dirk op het podium staat.
Je hebt Reyes gisteren gezien. De druk zal niet bij Baetens liggen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:44 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hij is wel een podiumspeler naturlijk, als Dirk begint te mopperen, zijn er kansen. Maar ik verwacht er niet veel van.
Ik kan dit helaas niet ontkennen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kopiko z'n scrotum gaat dus steeds meer op Co Stompé lijken
De volmaakte anti-held.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oprechte vraag maar wat zien jullie in Gilding?
Mario was, vergeleken bij je halve liter, niks.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Aangekomen in mijn hotel in Valkenburg. Denk dat ik zo ga in tunen als mijn kamer klaar is. Nou ja die is al klaar. Als mijn halve liter Weihenstephaner op is dan. Mario was niet veel begrijp ik?
Denk dat hij de fase van mondhygiëniste wel voorbij is.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:46 schreef Kopiko het volgende:
Gilding is de wandelende natte droom van elke mondhygiëniste.
Iets blauws op zoek naar een brievenbus?quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik kan dit helaas niet ontkennen.
Kijk dit zegt me dat ik op de goede weg benquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mario was, vergeleken bij je halve liter, niks.
Niemand in de stad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |