Cameron Crabtreequote:Op zaterdag 13 december 2025 14:35 schreef Slobeend het volgende:
Kunnen jullie tien keer achter elkaar vloeiend Cameron Crabtree zeggen?
De crab krabt de tree van de trapquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:35 schreef Slobeend het volgende:
Kunnen jullie tien keer achter elkaar vloeiend Cameron Crabtree zeggen?
vloeiend Cameron Crabtreequote:
A1 is niet gratis.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo naar Amsterdamned II, jezus 17,50 voor een kaartje. Wat zijn die dingen gillend duur geworden.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
vloeiend Cameron Crabtree
...
kut.
Geloof je nog in de kansen van Endie?quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Baetens is nu ook Super League aan het gooien, speelt maandag tegen Dirk op het WK.
Bedankt voor dit persoonlijke inzicht. Ik weet niet of je je zorgen moet maken.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:41 schreef Kopiko het volgende:
Co's onderkin gaat steeds meer op scrotum lijken.
We wachten op de vechtpartijquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:42 schreef Zipportal het volgende:
Co & FatVinnie weer eens in de studio samen.
Kaartje voor Amsterdamned I was anders ook 17,50.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo naar Amsterdamned II, jezus 17,50 voor een kaartje. Wat zijn die dingen gillend duur geworden.
Kwestie van prioriteitenquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Baetens is nu ook Super League aan het gooien, speelt maandag tegen Dirk op het WK.
Kopiko z'n scrotum gaat dus steeds meer op Co Stompé lijkenquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bedankt voor dit persoonlijke inzicht. Ik weet niet of je je zorgen moet maken.
Ik zie dat hij zijn single heeft verloren van Mareno Michels vanmiddag.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:42 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Geloof je nog in de kansen van Endie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |